Tundub nagu DI elab mingit oma elu. Ega juhuslikult hiina DI pole kasutusel?
EDIT: Kahtlen, et asi küünaldes. Sõidan isegi nendega, pisut tigedama softiga.
EDIT2: Kontrollida tasuks ka DI pistikut ja juhet. Ajapikku muutuvad need väga rabedaks.
Käivitades check engine, fcod 4882
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Platinumid on pakist tulles juba õige vahega. Üldiselt selle muutmine miskit ei muuda. Samuti on oht kahjustada kaitsekihti.
Madal detonatsioonide ja Missfire kogus samuti ei viita küünaldele.
EDIT: Minu teada oli TECH2-l olemas DI testimise režiim. See võib abiks olla.
Madal detonatsioonide ja Missfire kogus samuti ei viita küünaldele.
EDIT: Minu teada oli TECH2-l olemas DI testimise režiim. See võib abiks olla.
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Techil on see testi variant küll.. Oleneb hoopis auto väljalaske aastast (auto softist tegelikult) 
Techil on kõik vajalik olemas. Testimine eeldab ka vastavaid küünlaid-kaablit.. Pistikust pole midagi nokkida.Vahepeal niipalju infot, et Tech2-l sellist režiimi ei ole, kui on, siis kasutada ei osata. Pakuti julgesti kohe uut DI-d.
Pistiku nokkimine, mille ise ette võtsin, vist andis tulemust, siiani ei ole ühtegi korda enam erroreid tekkinud. Knocke pole peaaegu üldse (enamasti kõik nullis) ja paarikümne km sõidu peale misfiret koguneb ka vast paarkümmend.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
