Käivitades check engine, fcod 4882

Vasta
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#1

Tundub nagu DI elab mingit oma elu. Ega juhuslikult hiina DI pole kasutusel?

EDIT: Kahtlen, et asi küünaldes. Sõidan isegi nendega, pisut tigedama softiga.

EDIT2: Kontrollida tasuks ka DI pistikut ja juhet. Ajapikku muutuvad need väga rabedaks.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#2

Platinumid on pakist tulles juba õige vahega. Üldiselt selle muutmine miskit ei muuda. Samuti on oht kahjustada kaitsekihti.
Madal detonatsioonide ja Missfire kogus samuti ei viita küünaldele.

EDIT: Minu teada oli TECH2-l olemas DI testimise režiim. See võib abiks olla.
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#3

Techil on see testi variant küll.. Oleneb hoopis auto väljalaske aastast (auto softist tegelikult) :cool:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7144
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

Vahepeal niipalju infot, et Tech2-l sellist režiimi ei ole, kui on, siis kasutada ei osata. Pakuti julgesti kohe uut DI-d.

Pistiku nokkimine, mille ise ette võtsin, vist andis tulemust, siiani ei ole ühtegi korda enam erroreid tekkinud. Knocke pole peaaegu üldse (enamasti kõik nullis) ja paarikümne km sõidu peale misfiret koguneb ka vast paarkümmend.
Techil on kõik vajalik olemas. Testimine eeldab ka vastavaid küünlaid-kaablit.. Pistikust pole midagi nokkida.
Vasta