rass77, kuidas pärast nii toimekat läbisõitu roostega on läinud, kas või millal pihta hakkas ning kuidas jagu said?
Mul 2004a (2005a mudeli 9-3 aero) omal väiksed roostemullikesed rattakoopa juures, aga juba hirmutab ostjat, mind aga võtab nõutuks, et ega ilma roosteta sellises vanuses autosid ju üldiselt polegi, kui just karbid täiesti uute vastu ei vaheta?
Saab 9-5 universaali otsinguil
On ikka. Ja kuni on, seni on ka neid, kes mullitava värviga ei lepi. Eriti kui rääkida kõigest kümne aasta vanustest autodest. Leidub ka 16-aastaseid Saabe, millel midagi veel ei mullita.Mul 2004a (2005a mudeli 9-3 aero) omal väiksed roostemullikesed rattakoopa juures, aga juba hirmutab ostjat, mind aga võtab nõutuks, et ega ilma roosteta sellises vanuses autosid ju üldiselt polegi, kui just karbid täiesti uute vastu ei vaheta?
Aga eks müüja ja ostja arusaam normaalsest on alati erinev. Isegi samas isikus, kui roll vahetub.

kuna sellise läbisõidu juures tekib kerele ikka kivitäkkeid,siis sellel aastal värvisin auto tagant-kuni esiusteni üle.
Lisaks kui võtsin tagumised logarid maha siis seal all oli küll roostet,kuna tehas polnud sealt põhjakaitse ainega töödelnud.
Lisaks kui võtsin tagumised logarid maha siis seal all oli küll roostet,kuna tehas polnud sealt põhjakaitse ainega töödelnud.
Kui olemasolevat varustust teada tahad, siis
http://lmgtfy.com/?q=saab+vin+decoder
aga kui midagi juurde osta tahad, siis tõenäoliselt kõik Saabidega tegelevad asutused, aga kindlasti saad kõik esindusest.
http://lmgtfy.com/?q=saab+vin+decoder
aga kui midagi juurde osta tahad, siis tõenäoliselt kõik Saabidega tegelevad asutused, aga kindlasti saad kõik esindusest.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
VIN ei anna sulle varustust. Siin postituses on näha kogu info, mis ühes SAAB-i VIN-is sisaldub.
Seda, mis autoga kaasa tuli, suudab võibolla esindus kusagilt välja võluda, aga pead ma ei annaks selles osas. Mudelite standardvarustuse leiab netist üles, aga kui keegi sinna ostes midagi ostes juurde tellis, siis seda ei näe sa ilmselt mujalt, kui ostupaberitest...
Seda, mis autoga kaasa tuli, suudab võibolla esindus kusagilt välja võluda, aga pead ma ei annaks selles osas. Mudelite standardvarustuse leiab netist üles, aga kui keegi sinna ostes midagi ostes juurde tellis, siis seda ei näe sa ilmselt mujalt, kui ostupaberitest...
Kui siia VIN sisse toksida: http://saabforums.com/forum/vindecoder.php siis annab lisaks masina infole ka varustuse. Peaks usutav olema ?
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Jah annab.. standardvarustuse..
Ütleb et on näiteks Aero ja siis otsib kusagilt oma andmebaasist Aero standardvarustuse ja võimalikud värvid jms..
Aga konkreetse auto kohta ei saa sa midagi sealt.
Võtsin siit müügikuulutustest 3 VIN-i, ühe kohta leiti üldse midagi..


Võtsin siit müügikuulutustest 3 VIN-i, ühe kohta leiti üldse midagi..

Kui vähegi pakub huvi siis on mul müüa 9-5 2.3t 2008 Vector Estate, hinda küll soovin 7000€ aga masin Eestist uuena ostetud(Viking motors) ja mina kui teine omanik olen jõudnud numbrini 157000, neljapäeval ees esinduse aeg, et järgmine hooldusvälp läbida 

Olen nõus, endal ei käinud ostuhetkel aero kütusekulust jõud üle, nüüd aga plaan ka jutuksolev auto natuke ümber ehitada, kui just keegi vägisi käest ei osta ja uuemale mudelile liikuda ei lase:)
Edu otsinguil, loodan, et leiad ikka Saabi!
Edu otsinguil, loodan, et leiad ikka Saabi!
Ei hakka eraldi teemat tegema, kuid siin on kõik kindlasti kokku puutunud DI-kasseti vahetamise osas. Mis on täna soodsaim koht uue originaali soetamiseks Saab 9-5 AERO-le ?
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=25890
Skandixist tuleb nõks odavam aga ootama pead nädala.
Kas endiselt universaali tarvis? Pakkuda üks kaks aastat tagasi Rootsist toodud klassikaline isend.
Ma ei ole ajapuudusel jõudnud veel autot(2002. a. Saab 9-5 Estate Linear 2.0t 110kw, uuem 5-käiguline automaatkast) müüki panna, kuid selline plaan lähiajal küll on. Naisele ei julgeks iial öelda ja praegugi piinlik tunnistada, et antud isendisse olen viimase kahe aasta jooksul investeerinud erinevate hooldus-, renoveerimis- ja remonttööde näol üle 4t euro. Aga olen endale teinud ja nautinud igat kilomeetrit. Tegemis on olnud firma autoga ja tekkinud vajadus nii funktsiooni kui emotsiooni najal uue auto järele.
Tegemist hõbedase universaaliga, kere ja sisu(hall tekstiilsisu) väga ilus ja äsja tehtud ka salongi keemiline puhastus. Ls 238 000. Kõik on originaal ja viisakas, toonklaasi ei ole. Koeravõrk, orig. kummi- ja tekstiilmatid. Kere sile ja läigib. Originaal 16'' veljed. Seda autot peab nägema.
KÕIK ARVED RAAMATUPIDAJAL OLEMAS JA NÄIDATA. KÕIK hooldused Tallinna saabigurude juured(Troost, Saabianti, Audacer) ja õlivahetused iga 10t km tagant ning ikka õige, täissünt.õliga.
Kõik tüüpvead ja murekohad pikaks ajaks kõrvaldatud- paigaldatud karterituulutus, tehtud mootori kap. remont koos uue ploki, saaledega. Viimase kahe aasta olulisemad tööd:
- uued kettad ja klotsid
- uus veepump
- uus bensupump
- uus rihmakomplekt koos rullikutega(mootor nurrub ja ka kütusekulu langes)
- uus õhulugeja
- uued amordid ees ja taga
- tehtud nädlal tagasi Saabianti juures veermikukontroll ja vahetati kõik vajalik. Suuremad puksid on autol kõik väga pikaealised POLÜRETAANID.
- uus esiklaas
- vahetatud aut.käigukastiõli
- paigaldatud karterituulutus
- uus plokk + uues saaled ja nukk.
- uued kojamehed
- kaks aastat tagasi pandud ka uus süütekassett ja uued originaalküünlad
- esituled poleeritud ja paistavad kenasti läbi
- just tehtud õlivahetus ja veermikukontroll koos vajalike töödega.
Kõik märgid, tuled-viled küljes ja kulumata.
Kaasa ühe hooaja sõitnud GoodYear Ultragrip500 naastud. Mustrit 7-8 mm.
Autot võiksin Tallinnas näidata. Nädalavahetusel loodan fotod ära teha.
HINNAKS küsiks 3200 Euri. Ostjale paagitäis kütust kaasa.
Palun U2U kui on küsimusi.
Ma ei ole ajapuudusel jõudnud veel autot(2002. a. Saab 9-5 Estate Linear 2.0t 110kw, uuem 5-käiguline automaatkast) müüki panna, kuid selline plaan lähiajal küll on. Naisele ei julgeks iial öelda ja praegugi piinlik tunnistada, et antud isendisse olen viimase kahe aasta jooksul investeerinud erinevate hooldus-, renoveerimis- ja remonttööde näol üle 4t euro. Aga olen endale teinud ja nautinud igat kilomeetrit. Tegemis on olnud firma autoga ja tekkinud vajadus nii funktsiooni kui emotsiooni najal uue auto järele.
Tegemist hõbedase universaaliga, kere ja sisu(hall tekstiilsisu) väga ilus ja äsja tehtud ka salongi keemiline puhastus. Ls 238 000. Kõik on originaal ja viisakas, toonklaasi ei ole. Koeravõrk, orig. kummi- ja tekstiilmatid. Kere sile ja läigib. Originaal 16'' veljed. Seda autot peab nägema.
KÕIK ARVED RAAMATUPIDAJAL OLEMAS JA NÄIDATA. KÕIK hooldused Tallinna saabigurude juured(Troost, Saabianti, Audacer) ja õlivahetused iga 10t km tagant ning ikka õige, täissünt.õliga.
Kõik tüüpvead ja murekohad pikaks ajaks kõrvaldatud- paigaldatud karterituulutus, tehtud mootori kap. remont koos uue ploki, saaledega. Viimase kahe aasta olulisemad tööd:
- uued kettad ja klotsid
- uus veepump
- uus bensupump
- uus rihmakomplekt koos rullikutega(mootor nurrub ja ka kütusekulu langes)
- uus õhulugeja
- uued amordid ees ja taga
- tehtud nädlal tagasi Saabianti juures veermikukontroll ja vahetati kõik vajalik. Suuremad puksid on autol kõik väga pikaealised POLÜRETAANID.
- uus esiklaas
- vahetatud aut.käigukastiõli
- paigaldatud karterituulutus
- uus plokk + uues saaled ja nukk.
- uued kojamehed
- kaks aastat tagasi pandud ka uus süütekassett ja uued originaalküünlad
- esituled poleeritud ja paistavad kenasti läbi
- just tehtud õlivahetus ja veermikukontroll koos vajalike töödega.
Kõik märgid, tuled-viled küljes ja kulumata.
Kaasa ühe hooaja sõitnud GoodYear Ultragrip500 naastud. Mustrit 7-8 mm.
Autot võiksin Tallinnas näidata. Nädalavahetusel loodan fotod ära teha.
HINNAKS küsiks 3200 Euri. Ostjale paagitäis kütust kaasa.
Palun U2U kui on küsimusi.
- mihhail1988
- Postitusi: 162
- Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
- Asukoht:
- Auto:
Mis mootor (KW, 2.0 , 2.3):?minul samasugune auto ,mille soetasin 2008 aastal ja siis oli juba 185 000 km-ne läbisõit,suure tõenäosusega oli takso rootsis aga see mind väga ei heidutanud ,tänaseks on auto läbinud 560 000km. Mina näiteks vahetasin garrett turbo alles 540000 km läbides,kuna lõpuks ta hakkas kiirendamisel undama ja maha võtmisel selguski et korpus oli katki.
See on väga hea auto.
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™
Siin siis fotod ja täpsemad andmed ka, kui keegi veel ausat universaali otsib: http://www.auto24.ee/used/1889569