Varahommikust,
Olen uue auto otsinguil, esimeseks eelistuseks on kujunenud Saab. Olen omal nahal tunda saanud 9-5 kolmeliitrise tõmmet ning sooviks saada kogemuse ka teemas nimetatud autos juhi kohal istudes.
Kas Tartus on mõni tore mainitud Saabi omanik, kes oleks nõus tulevasel Saabiomanikul enda autot linnatänaval ja maanteel katsetada laskma?
9-3 2.2 TiD sedaan Tartus?
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Mine provvi Anne autoaias 9-5 trolle ja Aerot. Ka neil peaks momenti kamaluga jaguma. Näiteks selline täisvarustuses Troll
Trollidest veidi enam juttu siin.
Trollidest veidi enam juttu siin.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Praktilised põhjused on ilmselt selles, et SAAB on igipõliselt bensuauto olnud ja diisel tuli siiski suht hiljuti külge talle. Seega ei ole nad ka väga levinud.Algselt postitas: kaimar
Hmm ... kas nende vähesusel on praktilised põhjused?
Algselt postitas: CyberPraktilised põhjused on ilmselt selles, et SAAB on igipõliselt bensuauto olnud ja diisel tuli siiski suht hiljuti külge talle. Seega ei ole nad ka väga levinud.Algselt postitas: kaimar
Hmm ... kas nende vähesusel on praktilised põhjused?
Vaidleks vastu: Saksas ja Prantsusmaal on ka OG 9-3 dislasid suht sama palju kui bensukaid, SS osas pole infot.
Minuteada polnud ka erinevalt 9-5st 2.2 TiD 9-3l automaadiga, ja nende vähesus ehk ka sellest tingitud.
Fiati 1.9 pakuti automaati ka, mugav saabiinimene ju ikka automaati otsib.
Hehhee ... üldiselt, alustame siis algusest 
Raha on kulutada kindel summa. Silmapiiril on S60 (kõhtunde järgi hea auto), A6 (igav, aga selle võrra kindlam) ning 9-3 sedaan või 9-5 universaal. Praeguse seisuga on Saab eelistatud variant.
Hinnapiiri järgi on sobilikud masinad pärit aastatest 2002-2003. Uuemat ei jaksa ja vanemat ei taha.
9-3 poolt räägib sedaani (minu silma jaoks) šeff välimus, 9-5 universaali poolt praktilisus ... ehk süda ütleb 9-3, mõistus aga 9-5. Praktiliste asjadega on üldiselt nii, et kui need olemas on, siis kuluvad ära, kui neid aga pole, saab ka ilma hakkama.

Raha on kulutada kindel summa. Silmapiiril on S60 (kõhtunde järgi hea auto), A6 (igav, aga selle võrra kindlam) ning 9-3 sedaan või 9-5 universaal. Praeguse seisuga on Saab eelistatud variant.
Hinnapiiri järgi on sobilikud masinad pärit aastatest 2002-2003. Uuemat ei jaksa ja vanemat ei taha.
9-3 poolt räägib sedaani (minu silma jaoks) šeff välimus, 9-5 universaali poolt praktilisus ... ehk süda ütleb 9-3, mõistus aga 9-5. Praktiliste asjadega on üldiselt nii, et kui need olemas on, siis kuluvad ära, kui neid aga pole, saab ka ilma hakkama.
Saabi foorumis kõlab ketserlusena, aga juba lahjem Volvo diisel
(ma ei tea küll kumba S60 sa mõtled, kui üldse disla) on super.
Vaikne ja sujuv, talutavalt ökonoomne ja liigub küll.
Selle opeli sugemetega 2.2 TiD-ga ikka hästi ei võrdle.
(ma ei tea küll kumba S60 sa mõtled, kui üldse disla) on super.
Vaikne ja sujuv, talutavalt ökonoomne ja liigub küll.
Selle opeli sugemetega 2.2 TiD-ga ikka hästi ei võrdle.
Algselt postitas: epsum
Sellest valikust ära mitte kõhkle ka ja võta kohe 9-5 3.0TiD endale ligi.
On neid, kes kiidavad seda kolmeliitrist taevani ja on neid, kes hoiatavad mootori kaheldava töökindluse eest (teadmine põhineb kogemusel).
Miks mitte kõhelda ja eelistada just kolmest mootorit?
9-5 puhul mul see küsimus/mure muidugi tekkis, et kui 9-3 jaoks on 2,2 mootor eeldatavasti OK, siis kas see 9-5 jaoks lahjaks ei jää?
Algselt postitas: epsum
Sellest valikust ära mitte kõhkle ka ja võta kohe 9-5 3.0TiD endale ligi.
Audil lisaks vargalembusele ka käigukast suhtkoht nõrk osa on...
Volvo S60 tundus mulle sees istudes veel pisem kui 9-3
Minumeelest on terve Audi nõrk koht alates 90ndate lõpust

- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Jäägem siiski omale kapsamaale..Algselt postitas: TanAlgselt postitas: Cyber
Praktilised põhjused on ilmselt selles, et SAAB on igipõliselt bensuauto olnud ja diisel tuli siiski suht hiljuti külge talle. Seega ei ole nad ka väga levinud.
Vaidleks vastu: Saksas ja Prantsusmaal on ka OG 9-3 dislasid suht sama palju kui bensukaid, SS osas pole infot.

Algselt postitas: kaimar
...
9-5 puhul mul see küsimus/mure muidugi tekkis, et kui 9-3 jaoks on 2,2 mootor eeldatavasti OK, siis kas see 9-5 jaoks lahjaks ei jää?
No meil on siin ju lausa üks Hirsch tuunitud 2.2 TiD 9-5, omanik küll vaikib miskipärast (sõidab ilmselt pidevalt):P
9-3 OG-d liigutab see 92kW täiesti lõbusalt edasi, vaevalt 9-5ga vahe suur on. 3.0 võrdles siin üks omanik lausa aeroga ...
Teen muudatuse enda palves:
Pole oluline, kas bensiin või diisel. Küll on oluline, et oleks sedaan. Saaks vähemasti suuruse tunde kätte.
Kas Tartus on 9-3 ('02 või '03) omanikke, kes lubaks enda autoga seest- ja väljastpoolt tutvuda ja pisikese proovisõidu teha?
Pole oluline, kas bensiin või diisel. Küll on oluline, et oleks sedaan. Saaks vähemasti suuruse tunde kätte.
Kas Tartus on 9-3 ('02 või '03) omanikke, kes lubaks enda autoga seest- ja väljastpoolt tutvuda ja pisikese proovisõidu teha?
Algselt postitas: Garu
Mul kahjuks vanem mudel. Aga mine riigikohtu esimehe jutule, tal ametiautoks 9-3SS![]()
Naljatilk

Muudan taaskord
