Minu meelest automaatne pingutus on neil tonnistel, kus sama rihm veab ka konditsioneeri. Vanematel mudelitel oli kondi jaoks (kui selline üldse küljes) eraldi kiilrihm, mis tuli enne eemaldada. Sellistel siis ka 'käsitsi' pingutamine.
to NO FEAR: vana tonnine oli mul 10-aastane, kui logarit näppisin. Just selle terashari-õli pihustamine süsteemiga sain mutrid kergelt lahti. Alguses ka proovisin niisama vägistada, aga pärast sixpack'i tuli mõistus koju ja kiire läks mööda
edit: üldse soovitaks igasugust roostes mutrite keeramisel enne spets pulverisaatoris ollust kasutada.
Hea õppetunni sain, kui tonnise väljalaske kollektori mutreid (kuivalt!) keerates tikkpoldi puruks väänasin. Pärast lasin vastavat õli poldile ja tuli isegi 1cm poldijupp oma pesast välja.
Teenindustes ei hakka ükski kogenud parandaja niisama kuivalt roostes mutreid vägistama.