9-5 voolu kadu
tere, siukene asi et ampermeeret näitab 5 amprit voolu tarbimist (sööb aku tühjaks), ükski remonditöökoda ei viitsi otsida allikat, üks inimene aitas siiski mõelda ja arvas et kas on eelsüüte küünlad järgi või generaator lühises kuidagi, rohkem nagu tarbijaid sellese ampritega ei ole, siit ka küsimus kas tasub siis proovida sealt suunast otsida?
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
-
S9K
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ei ole midagi suur töö.
Akul juhe maha. Genekal juhtmed järelt ära. Isoleerid ära, et kuskilt lühist ei saa, siis ampermeetriga mõõdad.
Küünlad, oda nüüd hetke. Sul on autoks märgitud bensu 9-5. On sul mõni diisel siis ka? Igaksjuhuks küsin üle.
Eelsüüte küünaldel on relee vahel, võib olla see kinni jäänud, siis on tõesti küünlad koguaeg järel. Piltide järgi tundub, et äkki polegi standard tavaline relee vaid hoopis mingi transi moodi värk, mis vajab alumiinium korpust jahutuseks.
guugeldades leidsin sellised pildid. Ma ise pole oma silmaga näinud. Need peaks küünalde releed olema.
[IMG]http://media.skandix.de/pimg/1028624.jpg[/IMG]
[IMG]http://media.skandix.de/pimg/1040749.jpg[/IMG]
Akul juhe maha. Genekal juhtmed järelt ära. Isoleerid ära, et kuskilt lühist ei saa, siis ampermeetriga mõõdad.
Küünlad, oda nüüd hetke. Sul on autoks märgitud bensu 9-5. On sul mõni diisel siis ka? Igaksjuhuks küsin üle.
Eelsüüte küünaldel on relee vahel, võib olla see kinni jäänud, siis on tõesti küünlad koguaeg järel. Piltide järgi tundub, et äkki polegi standard tavaline relee vaid hoopis mingi transi moodi värk, mis vajab alumiinium korpust jahutuseks.
guugeldades leidsin sellised pildid. Ma ise pole oma silmaga näinud. Need peaks küünalde releed olema.
[IMG]http://media.skandix.de/pimg/1028624.jpg[/IMG]
[IMG]http://media.skandix.de/pimg/1040749.jpg[/IMG]
-
praktikant
- Postitusi: 391
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
5 amprit on üsna suur vool
autol peaks see vigane koht päris kuum olema, ca 60W kütab
suitsu järgi leiaks üles
autol peaks see vigane koht päris kuum olema, ca 60W kütab
suitsu järgi leiaks üles
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
OT: kuidas see oli, et elektroonika töötab suitsu baasil, kui tehases komponenti sisse pandud suits sealt lahkub, siis seda sinna enam tagasi ei pane5 amprit on üsna suur vool
autol peaks see vigane koht päris kuum olema, ca 60W kütab
suitsu järgi leiaks üles
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
- mihhail1988
- Postitusi: 162
- Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
- Asukoht:
- Auto:
Geneka ja starteri päris lihtne kontrollida, pane auto käina- testeriga vaata üle kas klemmide peale tuleb 13,6-14,5V kui mitte või väga madal siis on genekas lühis. Starteris võib samomoodi olla kui auto ei lähe korralikult käima(käimise käigus kiilub starter kinni). 5A see on suht palju ja minuarvates on see rohkem geneka viga. Aga tuleb rahulikult otsima hakkata. 
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™
-
praktikant
- Postitusi: 391
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
no mida segadust, ja hullemaks läheb 
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
- mihhail1988
- Postitusi: 162
- Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
- Asukoht:
- Auto:
Selleks, et lühis mitte tekkitada ja elektroonika mitte ärapõletada, soovitan eelnevalt kui te hakkate midagi lahtiühendama + juhe mahavõtta ja alles siis otsima. Pärast kui on lahti siis + tagasi panna. Põhimõtteliselt nagu kõike elektritöödega autos. Edu pühapäeval:eureka:
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™
