9-3SS 1,9 Tid
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Mehaaniline asi. Mida sealt välja progammerida? Kui võttad ta maha, siis mingit viga ette ei löö ja ei tunnegi, et midagi eriti muutuks, kuigi 3 silindrit mingil ajal ei saa piisavalt õhku, sellest ikka mingid kW kaovad ka + swirl mõjutab kuidagi automaat käigukasti tööd.
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=24750
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=24750
__In Boost We Trust__
Sama küsimus.
Mul Klapid välja võetud, avad kõik ilusasti kinni, aga arvutiga näitab Swirl actuator feedback error viga.
Kas lihtsam on see kuidagimoodi välja ajust kirjutada või otsida sisselase, millel klapimajandus olemas?
Mul Klapid välja võetud, avad kõik ilusasti kinni, aga arvutiga näitab Swirl actuator feedback error viga.
Kas lihtsam on see kuidagimoodi välja ajust kirjutada või otsida sisselase, millel klapimajandus olemas?
-
- Postitusi: 389
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
lihtsaim viis oleks leida "Swirl actuator", millelt korrektne signaal välja läheb, siis peaks ju kõik rahul olema.
Seda siis juhul kui puudub soov või võimalus see mehhanismiga ühendada.
Seda siis juhul kui puudub soov või võimalus see mehhanismiga ühendada.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Käiguvahetuse sujuvuse tagamiseks süsteem pandud ongi.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989