Nüüd suve lõpul panin 9-3-le raamita Alca-d külge ja märkasin juba 2 nädala pärast, et spidomeetri näidust alates 100-110 (kohati juba 95 pealt) ei saa juhipoolne luud alla tulles oma tööga hakkama. Üles lükkab korralikult aga alla tulles jätab välimise 1/3 pühkimata

Kohati mulle tundub, et juhipoolse kojamehe tööd mõjutab ka see, kui suures ulatuses luudade tööalad omavahel kattuvad. Saabi insenerid on valinud variandi, kus kõrvalluua tipp oma ülemises piirasendis jääb juhiluua tööalasse. Seega kogu vee, mis kõrvalluud keset klaasi jätab, peab juhiluud alla tõmbama. Linnas ja väikese vihmaga pole vahet aga maanteel ja kõvema vihmaga on.
Mõnedel autodel on teisiti - kõrvalluud peatub juba enne kui selle tipp juhiluua tööalasse jõuab. Seega jääb mingi osa keset klaasi tõmmatud veest lihtsalt tuuleklaasi ülaosasse võbelema, juhiluud selleni ei ulatu. Lõpuks viib tuul selle üle katuse minema ja juhiluua allatakt on selle (veekoguse) võrra lihtsam. Näiteks Peugeott 406.