Pikem käib tavaliselt juhi poole.9-3 2006 üks luud 22" teine 24" kumb käib kummal pool?
Kojameeste valik
Järelikult siis mul ikka liiga lühike (530mm), mistõttu ei suru otsa korralikult klaasi kumeruse järgi. Proovin ka pikemaid.Sul kõrvalistuja kojamehe ots õhus ei ole? Mul kunde pool 530'ne ja ots on juba tsipa õhus...kuigi egas see vist sega, keskel läheb ikka korralikult vastu klaasi.Peaks Alca-d ette ostma 9-5 Estate Aero 2004.a. Pikk juhipoolne ja kõrvalistuja omad olema peavad ?
Praegused raamita originaalid vist on oma aja ära elanud, ei pühi enam korralikult ja kriuksuvad.
Võtsin just 600-sed mõlemad ja sobivad kenasti
ei ole õhus, korralikult vastu klaasi terve kojamehe kumm.
- skyline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Pikem käib tavaliselt juhi poole.9-3 2006 üks luud 22" teine 24" kumb käib kummal pool?
9-3 on minu teada originaalis mõlemad ühepikkused, vähemalt mul olid vanad GM kirjadega luuad ühepikkused ja Saabcentralis oli selle kohta pikkade vaidlustega teema

Kui ma õigesti mäletan ostsin oma 9-3 SS külge 22" Alcad, mis on originaalidest ca 5mm lühema kummiosaga. Proovinud Saabi küljes Alcasid veel pole, kuna laupäev kruttisin ette, aga kojamehi pole veel vaja läinud

Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
Pikem käib tavaliselt juhi poole.9-3 2006 üks luud 22" teine 24" kumb käib kummal pool?
9-3 on minu teada originaalis mõlemad ühepikkused, vähemalt mul olid vanad GM kirjadega luuad ühepikkused ja Saabcentralis oli selle kohta pikkade vaidlustega teema9-3 originaalis oli ebastandardne mõõt, mida b-osana ei leiagi (järjekordne ebastandardne lahendus Saabilt...miks ma ei imesta et nad pankrotti läksid).
Kui ma õigesti mäletan ostsin oma 9-3 SS külge 22" Alcad, mis on originaalidest ca 5mm lühema kummiosaga. Proovinud Saabi küljes Alcasid veel pole, kuna laupäev kruttisin ette, aga kojamehi pole veel vaja läinudKüll morjendas veidi see, et GM originaal on juhipoolses osas spoileriga, aga Alcal seda pole ja spoiler pole Saabil ka mitte kojamehe varre küljes ega ka mitte vanalt ümber tõstetav. Eks näis kuidas töötavad.
Saabiantist anti kampaanja käigus tasuta kaasa üks 22" ja teine 24" eelnevalt olid ka minul nad ühe pikkused sellest tuli ka küsimus.
Huvitav teema.
Põnev on lugeda niivõrd erinevaid arvamusi
Ise olen viimase 8 aasta jooksul kasutanud peamiselt Trico raamita kojamehi. Viimati kasutasin ka ühe paari Hellasid.
Praeguse auto puhul on kasutusel raamiga kojamehed (Champion vist oli), kuna need jäeti auto eelmise omaniku poolt uuena pakendis auto pagasiruumi. Muidugi panin nad kohe ette, et nad nö. ära kasutada, kuna peagi läheb klaasi vahetuseks ja siis panen niikuinii jälle uued.
No ausalt... vanduma ajavad mind need raamiga jurakad... külmuvad ja lumi läheb vahele ja 100 häda..
Seega on minul küll kindel veendumus raamita kojameeste poolt! Ei ole mul nendega veel sellist viletsust olnud
Põnev on lugeda niivõrd erinevaid arvamusi

Ise olen viimase 8 aasta jooksul kasutanud peamiselt Trico raamita kojamehi. Viimati kasutasin ka ühe paari Hellasid.
Praeguse auto puhul on kasutusel raamiga kojamehed (Champion vist oli), kuna need jäeti auto eelmise omaniku poolt uuena pakendis auto pagasiruumi. Muidugi panin nad kohe ette, et nad nö. ära kasutada, kuna peagi läheb klaasi vahetuseks ja siis panen niikuinii jälle uued.
No ausalt... vanduma ajavad mind need raamiga jurakad... külmuvad ja lumi läheb vahele ja 100 häda..
Seega on minul küll kindel veendumus raamita kojameeste poolt! Ei ole mul nendega veel sellist viletsust olnud

-
- Postitusi: 470
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
raamita Alca ei sobinud 23a vana opeli külge ülemäära hästi - kinnituse tagant ei surunud piisava jõuga vastu klaasi ning tekitas triipe. Kojamehe vedrud on kanged, aga neil on piiraja ning raamita Alca ei ulatunud piirajast piisavalt "edasi". Külgedel kompenseeris probleemi kojamehe enda kumerus, keskel jäi aga "suht õhku". Aitas kojamehe varre väänamine, mis ei ole siiski päris õige lähenemine - sellised lihtsad asjad võiks "väänamisteta" asjalikult külge istuda...Alca puhul on raamiga variantide liigendid talvel tihti jääs. Saab nüüd näha, kas raamita kojamehele kah mingeid etteheiteid leiab.
naise E90 BMW puhul sai raamita Alcad küll margi- ja mudelipõhise adapteriga külge, aga eeldatavalt originaalsed kinnituspunkti plastkatted neile enam peale ei istunud. Ilmselt on kojamehega kaasasolev kinnitus "liiga universaalne". Ilmselt tingis oopeli häda samuti liigne universaalsus.
Liikvel 2025: punane 9-5 Aero ja talvepeetri-diislieksperimendina A6 C6 V6 quattro.
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
Ise ostsin omale juba teised Valeo kojamehed, seekord Silenciod. Mingeid probleeme hetkel pole ja toimetavad vaikselt ja ilma triipudeta! Autoks 9-3 SS 04. Maksid ~30eur kokku.
[IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/EA767CC0-FF1D-4AC5-AF4E-5D2EE1CC2C69_zpsztkuuzfo.jpg[/IMG]
[IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/EA767CC0-FF1D-4AC5-AF4E-5D2EE1CC2C69_zpsztkuuzfo.jpg[/IMG]
- CrasherFox
- Postitusi: 209
- Liitunud: L Sept 01, 2007 14:30
- Asukoht:
- Auto:
Praeguseks enda masinal need ees olnud 3 kuud - pühivad hästi, on vaiksed.Vaatasin pakki, Valeo First jah. Heleroheline pakk. Külma pole veel saanud, algus on selline, et ei tea kohe kiita või laita. Aga vatti saavad nad siin Harjumaa liikluses kõvasti, niiet küllab varsti koorub.
Küll aga see plastjunn, mis käib varre ja kojamehe enda vahele, kinnitus siis, see on küll nikerdis. Hästi õhuke plastik, mis juba kinnitamisel tahtis hoolt, et ei puruneks. Juhipoolne ongi nüüd talvel pooleks läinud. Õnneks olid vanad kojamehed veel pagassis, nende kinnitus sobis ümber tõsta.
- Aixx
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 139
- Liitunud: R Aug 08, 2014 10:44
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-3 SC 1,9TiD 2008 Hirsch Performance
Kuudega eriti mõõta pole mõtet, kogemus raamita Hella'dega - 11000km - ei hüppa, jooni pole, kriuksu ka mitte - soovitan seda tootjat. Tagumine kojamees Bosch andis 3 tuhande km peal otsad, peale nõudepesuvahendi Fairiga turgutust hakkas taas elama.
- skyline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Tohohh?Alca kriuksub
Mul eri autodel viimane kümnend Alcad olnud ja null probleemi. 2,70 eur/tk ja tomivad, milleks maksta rohkem? Eila esinduses just nägin, et originaal 23" kojameeste paar maksis 65 euri

Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
Tohohh?Alca kriuksub
Mul eri autodel viimane kümnend Alcad olnud ja null probleemi. 2,70 eur/tk ja tomivad, milleks maksta rohkem? Eila esinduses just nägin, et originaal 23" kojameeste paar maksis 65 euri
Krt, ma maksin 3,13. Viimastest pühkijatest Dunlopi raamita kestsid ca 2 aastat, panin tagavaraks pagassi, raamiga Hellad said talvega otsa, kusjuures ma ei sõida talvel kuigi palju. Nüüd läksid Alcad ette, näis.
-
- Postitusi: 470
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
panin nädal tagasi omal Saabile 600mm raamiga (12..13eur/tk letihind) Tricod - Alcasid soetamise kohas ei pakutud. Ei ole rahul - klaasile jäävad jutid.
Liikvel 2025: punane 9-5 Aero ja talvepeetri-diislieksperimendina A6 C6 V6 quattro.
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
-
- Postitusi: 470
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
mul on Tricoga juhipoolsel kohati sama häda. Klaasi keskel, kõrgustsentrist tiba allpool. Selles ei kiirusta tootjat süüdistama - kataloog andis 550mm pikad, ma soovisin ise 600mm pikki. De jure nõudsin ise "vale asja"...Ülesse pühivad, alla tulles on kumm keskelt õhus:) Täielik saast.
Liikvel 2025: punane 9-5 Aero ja talvepeetri-diislieksperimendina A6 C6 V6 quattro.
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
Neid Trico NeoForm klaasipuhasteid Tlnast või Haapsalu kandist ka kuskilt saab ? Mõni netipood saatmise võimalusega ? Prooviks 600mm variante. Alca kriuksub
Mõtlesin, et proovin korra nii, et tõstan kojamehed teistpidi ja nüüd on vaikus majas


Uuemate autode juttu nii palju sees, et ei leiagi klassiku kohta infot üles. Seega: kas klassikule raamiga või raamita? Talvel raamiga kipuvad klassiku ülikumera klaasi järgi kõveraks külmuma ja keskelt ei pühi. Kas on lootust, et raamita kojamehed on sellest probleemist priid?
55581286
Viimase kahe Alca partiiga rahulolematu ja seekord võtaks midagi kobedamat ette. Teemast korduvalt Trico nimi läbi käinud ja ise mõtlen, et ehk tasuks proovida ka SAABi enda OEM kojamehi ? Kui, siis mis soovitused oleks 9-5 Estate Aero jaoks ?
Viimase kahe Alca partiiga rahulolematu ja seekord võtaks midagi kobedamat ette. Teemast korduvalt Trico nimi läbi käinud ja ise mõtlen, et ehk tasuks proovida ka SAABi enda OEM kojamehi ? Kui, siis mis soovitused oleks 9-5 Estate Aero jaoks ?
Raamita Alcadel pole viga, 7euri paar. Viimased pidasid eelmisest sügisest selle kuu alguseni. Tundub ok kulu