õlisurve

Tonnised ja nende mured
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#51

vända ka liffisid??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#52

Algselt postitas: ivomets
vända ka liffisid??

Ei!
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#53

Algselt postitas: Trionic
Ei ole võimalik,et vänt lihvimist ei vaja,kui saale ringi on käinud.Nii imeterasest saabi vändad küll ei ole.Sitasti mõõdeti.

ja sellest see kolks kindlasti.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#54

Algselt postitas: ivomets
Algselt postitas: Trionic
Ei ole võimalik,et vänt lihvimist ei vaja,kui saale ringi on käinud.Nii imeterasest saabi vändad küll ei ole.Sitasti mõõdeti.

ja sellest see kolks kindlasti.

Ei, see kolks on selgesti ülevalpool tajutav :poke:

Aaga kas klassikul on kuskil ees aku juures mingi maanduspesa ka? Keegi on mul seal mingit oma ratsi teinud ja terve posu musti juhtmeid läbi lihtsalt lõigatud :S Ühes on vool ka sees, teised tunduvad maandused olevat... Ehk keegi teab ka elektriskeemi jagada?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14426
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#55

Ees tala küljes on koht kuhu tavaliselt hunnik juhtmeid läheb (umbes poolel teel akust käimakastipadjani). Sinna kinnitub ka akult tulev maandusjuhe. Sealt edasi läheb jäme maandusjuhe käigukasti korpuse külge ühe poldi alla.

8v mootoris pole hüdrotõukureid. Klapid aetakse paika vastava arvu ja paksusega seibidega mängides.

Vända lihvimata jätmine oli viga. Sealt sul see kolks alguse saab tõenäoliselt, veab kui see nii ei ole.

El.skeemi leiad Haynes'i või Bentley manualist. Siin mõnel mehel on see ka pdf-ina olemas.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#56

Algselt postitas: Cyber
Ees tala küljes on koht kuhu tavaliselt hunnik juhtmeid läheb (umbes poolel teel akust käimakastipadjani). Sinna kinnitub ka akult tulev maandusjuhe. Sealt edasi läheb jäme maandusjuhe käigukasti korpuse külge ühe poldi alla.

Järelikult on keegi tark mul arvanud, et selle koha võib ära likvideerida :gun:
8v mootoris pole hüdrotõukureid. Klapid aetakse paika vastava arvu ja paksusega seibidega mängides.

Vända lihvimata jätmine oli viga. Sealt sul see kolks alguse saab tõenäoliselt, veab kui see nii ei ole.

Järelikult oleks vaja klapid üle kontrollida? Tõsiselt, see kolks on üleval, mitte all. Ja kui vänt tõesti oleks väga balantsist väljas, hüppaks ja kargaks see mootor seal omajagu.. aga ta on nagu vaga kass mul :love:
El.skeemi leiad Haynes'i või Bentley manualist. Siin mõnel mehel on see ka pdf-ina olemas.

Püüdsin siin otsida enne skeeme, kuid trehvasin 9000 omi ainult.. Äkki keegi kellelgi mõni link jagada ;)
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14426
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#57

Neid 8v klappe teeb Anti. Seda suurt seibikomplekti ei taha keegi omale igaks juhuks osta. Vaja läheb tavaliselt ainult mõnda üksikut.

Jooniseid küsi ehk Farmacoma käest. Ta vist skännis selle haynesi oma. Ta päris raamat ise on hetkel küla peal tänu minule ja ma poel jõudnud seda veel ära tuua.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#58

Kuna siin juttu õlirõhust ei hakkanud uut teemat tegema,tegelt huvitaks mis on,peab olema tonnise õlirõhk töösooja mootoriga seistes ja sõites?


Oma autol näitab siis töösooja mootoriga 2baari ja külmalt käivitades 6baari;)
Vasta