Sama hea on trussikud pähe tõmmata ja öelda, et näe niimoodi töötab ka ja turbotriipu teksadele ei tule, jääb ikka trussaritele.
k:rehvide kohta
Nalja teete või. Rehvimuster on ikka nii mõeldud et vesi mis tuleb teelt juhitakse mustri kaudu kõrvale ja rehvi alt ära. Kui rehvimuster on ikka ühtepidi töötama mõeldud siis on loogiline et ta teistpidi ei tööta ju. 
Sama hea on trussikud pähe tõmmata ja öelda, et näe niimoodi töötab ka ja turbotriipu teksadele ei tule, jääb ikka trussaritele.
Sama hea on trussikud pähe tõmmata ja öelda, et näe niimoodi töötab ka ja turbotriipu teksadele ei tule, jääb ikka trussaritele.
-
wilddog
- Juhtkoer
- Postitusi: 1899
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
First world problems
Ei noh... kui ikka valesti siis "käib kahh" lähenemine ei ole hea, seda jama niigi igas valdkonnas piisavalt. Kui pöörlemissuunda pole märgitud ja müüdi 2x ühepoole rehve kirjaga "outside", siis on ikka jama.
- D116
- Postitusi: 2073
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
:DVbl tasuks küsida rehvi ametliku pakkuja käest, nad peaks "kõike teadma".
Äkki neil on mahti vastata.
__In Boost We Trust__
- D116
- Postitusi: 2073
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
kui ei meeldi inside või outside vali teised rehvid kus on rotation peal, õnneks turg lai.
Muster "teistpidi" ainult uundamist lisab.
Endale suverehvid veel sobiks, talveks ainult rotation kus on peal:facts:
Muster "teistpidi" ainult uundamist lisab.
Endale suverehvid veel sobiks, talveks ainult rotation kus on peal:facts:
__In Boost We Trust__
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14454
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kaks päeva kamarajura, aga selgust ei ole..
Aga et võtaks Google abiks ja tuhniks natuke?
Asümmeetriline muster ja suunaga muster on 2 eri asja.
Conti on talverehvidel kasutanud justnimelt asümmeetrilist, mitte suunaga mustrit. Asümmeetriline tähendab seda, et rehvi välis ja sisekülgedel on erinevad omadused. Välimine serv on kuivas omaduste parandamiseks ja sisemine on märjas/lumes omaduste parandamiseks. Talverehvil on muster selline, et tal ei ole vahet kumba pidi see sooneke on, kas natuke üles või natuke alla. Kontaktpinna suuruse (õigemini väiksuse) juures töötab ta nii või teisiti.
Sellel IceContactil EI OLE paremat ja vasakut. End of Story.
Üldse on maailmas väga vähe selliseid rehve, mis on mõlemat, nii asümmeetrilised kui ka suunaga.
EDIT:

Asümmeetriline muster ja suunaga muster on 2 eri asja.
Conti on talverehvidel kasutanud justnimelt asümmeetrilist, mitte suunaga mustrit. Asümmeetriline tähendab seda, et rehvi välis ja sisekülgedel on erinevad omadused. Välimine serv on kuivas omaduste parandamiseks ja sisemine on märjas/lumes omaduste parandamiseks. Talverehvil on muster selline, et tal ei ole vahet kumba pidi see sooneke on, kas natuke üles või natuke alla. Kontaktpinna suuruse (õigemini väiksuse) juures töötab ta nii või teisiti.
Sellel IceContactil EI OLE paremat ja vasakut. End of Story.
Üldse on maailmas väga vähe selliseid rehve, mis on mõlemat, nii asümmeetrilised kui ka suunaga.
EDIT:

Igasugune iroonia on siin küll üleliigne.Hea ,et keegi märkab ja tekitab arutelu.
Sellised jamad saavadki sündida just seetõttu,et paljudel on suva ja nad on ükskõiksed.
Raha ,mis rehvidele kulub on päris suur ja kui korra ostad siis tahaks ikka mitu aastat ja korralike rehvidega sõita.
Milleks siis üldse neid igasugu erinevaid rehvimustreid ,sooni ja sõidusuuna märgistusi vaja on kui see midagi ei loe ja paljudel nii suva on-paneme rehvid alla nii nagu juhtub ning hõiskame rõõmsalt nagu ühes vanas Vene multikas soss-sepast rätsep jänes-"heh,käib küll"
Sellised jamad saavadki sündida just seetõttu,et paljudel on suva ja nad on ükskõiksed.
Raha ,mis rehvidele kulub on päris suur ja kui korra ostad siis tahaks ikka mitu aastat ja korralike rehvidega sõita.
Milleks siis üldse neid igasugu erinevaid rehvimustreid ,sooni ja sõidusuuna märgistusi vaja on kui see midagi ei loe ja paljudel nii suva on-paneme rehvid alla nii nagu juhtub ning hõiskame rõõmsalt nagu ühes vanas Vene multikas soss-sepast rätsep jänes-"heh,käib küll"
On siis kellelgi siin teemas midagi valesti tehtud?Tuleb välja, et tippu(testitulemuste järgi) kuuluvad rehvid on jamad!
Kui juba lastesaateid meelde tuletades,siis mul Buratino nimeks ja ärge pange imeks...
Kui juba lastesaateid meelde tuletades,siis mul Buratino nimeks ja ärge pange imeks...
-
5448
- Postitusi: 161
- Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.
http://www.pepboys.com/tires/treadsmart/tread_type/
Rehve soovitaks osta ja paigaldada kohtades kus teatakse mida müüakse ja kuidas paigaldatakse.
Tänapäeval võib igaüks omale e-poe teha ja müüa asju millest tal üleldse aimugi ei ole!Nõustun sellega, et e-poodidest saab kaupu palju odavamalt, kuid milliseid kaupu võib olla teinekord vägagi küsitav.
Tark on see kes küsib kui ta ise ei tea!
Parem ükskord küsimisega loll olla, kui küsimatta lolliks jäädagi
Rehve soovitaks osta ja paigaldada kohtades kus teatakse mida müüakse ja kuidas paigaldatakse.
Tänapäeval võib igaüks omale e-poe teha ja müüa asju millest tal üleldse aimugi ei ole!Nõustun sellega, et e-poodidest saab kaupu palju odavamalt, kuid milliseid kaupu võib olla teinekord vägagi küsitav.
Tark on see kes küsib kui ta ise ei tea!
Parem ükskord küsimisega loll olla, kui küsimatta lolliks jäädagi
Tahan lennata ... 
Kaks päeva kamarajura, aga selgust ei ole..Aga et võtaks Google abiks ja tuhniks natuke?
Asümmeetriline muster ja suunaga muster on 2 eri asja.
Conti on talverehvidel kasutanud justnimelt asümmeetrilist, mitte suunaga mustrit. Asümmeetriline tähendab seda, et rehvi välis ja sisekülgedel on erinevad omadused. Välimine serv on kuivas omaduste parandamiseks ja sisemine on märjas/lumes omaduste parandamiseks. Talverehvil on muster selline, et tal ei ole vahet kumba pidi see sooneke on, kas natuke üles või natuke alla. Kontaktpinna suuruse (õigemini väiksuse) juures töötab ta nii või teisiti.
Sellel IceContactil EI OLE paremat ja vasakut. End of Story.
Üldse on maailmas väga vähe selliseid rehve, mis on mõlemat, nii asümmeetrilised kui ka suunaga.
EDIT:
See sise ja väliskülje jutt on muidugi muljetavaldav-üks töötab kuivas ja teine märjas
Ei ole kuigi veenev jutt aga olgu pealegi .las ta jääda ,äkki ongi nii-lõpuks on ju kõigil vaba valik omale meelepäraseid rehve valida
Loeme korralikult selle jutu läbi: http://www.continentaltire.com/www/tire ... le_en.html
Vaatame sinna kõrvale pilti ka. Saame aru, et auto teel püsimiseks on vajalik rehvi haarduvus teekattega, ehk vesi on vaja teekatte pinnalt minema pressida ja rehv teekatte vastu suruda. Mida rohkem vett, seda suurem takistus teekatteni jõudmiseks. Vesi võib küll olla vedelas olekus, kuid teda pole võimalik kokku pressida, vaid ainult juhtida.
Nüüd mõtleme, et paneme rehvi ühte pidi alla ja teistpidi. Pildil toodud muster näitab, et peaaegu pool rehvi kontaktpinnast on ühes suunas vett juhtiv, vastavalt sõidusuunale. Mind kohe väga huvitab, kuidas ta mõlemal juhul vett rehvi alt eemale juhib
Loeme ka esimest punkti ja saame aru, et välimine pool on rohkema kummiga ning et see asjaolu parandab dramaatiliselt kurvide võtmist. Tõesti? Ainult ühe poole rehv osaleb kurvi läbimises ja teise poole rehv samal ajal ei olegi samasuunalise surve all (küll mitte nii suure kui välimie), kuid teeb seda sisemise küljega
(räägin maantee näitel, kus suuremal kiirusel võetakse mitte väga teravaid kurve)
Talverehvide näited tippudelt: Nokian Hakkapeliitta R2, Continental ContiIceContact, Michelin Pilot Alpin PA4. No mis nipiga need mõlemat pidi märjal teel vett eemale juhivad?
Ainus lootus on, et kõik lörts, sulavesi ja vihm mahub rehvi soontesse ära. Seda tuttuue rehvi puhul võib veel loota, kuid mitte enam kulumispiiril oleva rehviga.
Meie ilmad on nagunii 12 kuud kehva suusailma, mis tähendab, et sademete hulk on kesk-euroopast suurem ning meil tuleks rehvi hoolikamalt valida. Või siis vaiksemalt sõita. Just viimasele tootjad loodavadki.
Müügiargumendiks sobib aga kõik ning müügipunktides kohtame koolitustel käinud inimesi. Kui juba apteegis määritakse pähe toodet, mida raviks pole vaja, vaid tootja on teinud ajupesu ning kampaania ja seeläbi mängitakse otseselt iniemese tervisega, siis meie teema puhul on ju tegu kõigest tükikese kummiga:)
Vaatame sinna kõrvale pilti ka. Saame aru, et auto teel püsimiseks on vajalik rehvi haarduvus teekattega, ehk vesi on vaja teekatte pinnalt minema pressida ja rehv teekatte vastu suruda. Mida rohkem vett, seda suurem takistus teekatteni jõudmiseks. Vesi võib küll olla vedelas olekus, kuid teda pole võimalik kokku pressida, vaid ainult juhtida.
Nüüd mõtleme, et paneme rehvi ühte pidi alla ja teistpidi. Pildil toodud muster näitab, et peaaegu pool rehvi kontaktpinnast on ühes suunas vett juhtiv, vastavalt sõidusuunale. Mind kohe väga huvitab, kuidas ta mõlemal juhul vett rehvi alt eemale juhib
Loeme ka esimest punkti ja saame aru, et välimine pool on rohkema kummiga ning et see asjaolu parandab dramaatiliselt kurvide võtmist. Tõesti? Ainult ühe poole rehv osaleb kurvi läbimises ja teise poole rehv samal ajal ei olegi samasuunalise surve all (küll mitte nii suure kui välimie), kuid teeb seda sisemise küljega
Talverehvide näited tippudelt: Nokian Hakkapeliitta R2, Continental ContiIceContact, Michelin Pilot Alpin PA4. No mis nipiga need mõlemat pidi märjal teel vett eemale juhivad?
Ainus lootus on, et kõik lörts, sulavesi ja vihm mahub rehvi soontesse ära. Seda tuttuue rehvi puhul võib veel loota, kuid mitte enam kulumispiiril oleva rehviga.
Meie ilmad on nagunii 12 kuud kehva suusailma, mis tähendab, et sademete hulk on kesk-euroopast suurem ning meil tuleks rehvi hoolikamalt valida. Või siis vaiksemalt sõita. Just viimasele tootjad loodavadki.
Müügiargumendiks sobib aga kõik ning müügipunktides kohtame koolitustel käinud inimesi. Kui juba apteegis määritakse pähe toodet, mida raviks pole vaja, vaid tootja on teinud ajupesu ning kampaania ja seeläbi mängitakse otseselt iniemese tervisega, siis meie teema puhul on ju tegu kõigest tükikese kummiga:)
Loeme korralikult selle jutu läbi: http://www.continentaltire.com/www/tire ... le_en.html
Vaatame sinna kõrvale pilti ka. Saame aru, et auto teel püsimiseks on vajalik rehvi haarduvus teekattega, ehk vesi on vaja teekatte pinnalt minema pressida ja rehv teekatte vastu suruda. Mida rohkem vett, seda suurem takistus teekatteni jõudmiseks. Vesi võib küll olla vedelas olekus, kuid teda pole võimalik kokku pressida, vaid ainult juhtida.
Nüüd mõtleme, et paneme rehvi ühte pidi alla ja teistpidi. Pildil toodud muster näitab, et peaaegu pool rehvi kontaktpinnast on ühes suunas vett juhtiv, vastavalt sõidusuunale. Mind kohe väga huvitab, kuidas ta mõlemal juhul vett rehvi alt eemale juhib
Loeme ka esimest punkti ja saame aru, et välimine pool on rohkema kummiga ning et see asjaolu parandab dramaatiliselt kurvide võtmist. Tõesti? Ainult ühe poole rehv osaleb kurvi läbimises ja teise poole rehv samal ajal ei olegi samasuunalise surve all (küll mitte nii suure kui välimie), kuid teeb seda sisemise küljega(räägin maantee näitel, kus suuremal kiirusel võetakse mitte väga teravaid kurve)
Talverehvide näited tippudelt: Nokian Hakkapeliitta R2, Continental ContiIceContact, Michelin Pilot Alpin PA4. No mis nipiga need mõlemat pidi märjal teel vett eemale juhivad?
Ainus lootus on, et kõik lörts, sulavesi ja vihm mahub rehvi soontesse ära. Seda tuttuue rehvi puhul võib veel loota, kuid mitte enam kulumispiiril oleva rehviga.
Meie ilmad on nagunii 12 kuud kehva suusailma, mis tähendab, et sademete hulk on kesk-euroopast suurem ning meil tuleks rehvi hoolikamalt valida. Või siis vaiksemalt sõita. Just viimasele tootjad loodavadki.
Müügiargumendiks sobib aga kõik ning müügipunktides kohtame koolitustel käinud inimesi. Kui juba apteegis määritakse pähe toodet, mida raviks pole vaja, vaid tootja on teinud ajupesu ning kampaania ja seeläbi mängitakse otseselt iniemese tervisega, siis meie teema puhul on ju tegu kõigest tükikese kummiga:)
Cyber nimetas seda arutelu kamarajuraks aga mina ütlen,et see arutelu pole mitte kamarajura vaid hoopistükis on selleks rehvitootjate ja müügimeeste jutt.
Mingit sodi ja mõttetut kraami üritatakse meile pähe määrida ilusa jutu saatel igal sammul ja nimetatud apteegid on tõepoolset üks koht ,kus ilmselt 2/3 müüdavast kraamist kui aitavad siis vaid tänu platseeboefektile.
Rehvidega on ka tegelikult umbes sama teema-pane alla kumbapidi tahad ja kärab küll kui normaalselt sõidad ja kui ise ka rahul oled ning usud müügimeeste imetabast juttu siis ongi kõik hästi.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14454
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Mõnus mää..
Ma lähen võtan seemneid ja panen nüüd fooliumist mütsi ka pähe..
Caarel tõi 3 näidet rehvidest. Hakka R2 on "sümmeetriline ja suunaga", sel ei ole kirja "outside", sellel on nool, mis suunas ta keerlema peab. Savi kumba auto külje peale sa ta paned, peaasi, et õiges suunas pöörleb. IceContact ja see Michelin on "asümmeetrilised", neil ei oma tähtsust, mis suunas nad keerlavad, küll omad aga tähtsust see, et see "outside" kiri (Michelini pildil lausa näha) oleks väljaspool. Kas see eespool toodud väike pilt vee välja juhtimisest ei sobi tõestuseks või? See on Continentali saidist lingitud...
Eks kõik need rehvitootjad on idioodid ja teevad meelega, kulude kokkuhoiuks, ainult vasaku külje rehve, eksole... Ühtegi testi nad ei tee, kõik, mis joonestuslaualt tuleb, läheb otse poodi.
Vana inime juba, võiks ju teada, et ei tasu, aga ei, jälle ma krt vaidlen internetis...
Caarel tõi 3 näidet rehvidest. Hakka R2 on "sümmeetriline ja suunaga", sel ei ole kirja "outside", sellel on nool, mis suunas ta keerlema peab. Savi kumba auto külje peale sa ta paned, peaasi, et õiges suunas pöörleb. IceContact ja see Michelin on "asümmeetrilised", neil ei oma tähtsust, mis suunas nad keerlavad, küll omad aga tähtsust see, et see "outside" kiri (Michelini pildil lausa näha) oleks väljaspool. Kas see eespool toodud väike pilt vee välja juhtimisest ei sobi tõestuseks või? See on Continentali saidist lingitud...
Eks kõik need rehvitootjad on idioodid ja teevad meelega, kulude kokkuhoiuks, ainult vasaku külje rehve, eksole... Ühtegi testi nad ei tee, kõik, mis joonestuslaualt tuleb, läheb otse poodi.
Vana inime juba, võiks ju teada, et ei tasu, aga ei, jälle ma krt vaidlen internetis...
Ja mis tunne sellise kliendiga on, kui iga minut on arvel.On ennegi samal teemal lubatud tarbijakaitsesse kaevata.
-
praktikant
- Postitusi: 391
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
Ma vist sain aru, milles seisneb rehvitootjate vandenõu: kuna ebasümmeetrilise puhul suunatakse osa (vett) ettepoole ja osa tahapoole, siis osa valvsaid kodanikke on vist sellest häiritud?
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Rehvidega on ka tegelikult umbes sama teema-pane alla kumbapidi tahad ja kärab küll kui normaalselt sõidad ja kui ise ka rahul oled ning usud müügimeeste imetabast juttu siis ongi kõik hästi.
Mismoodi Sa siis sõidad meie tänavatel, kui mitte normaalselt?
:fight:
Üldse on asjad nii, et meie tänavatel tuleks autotootja ettekirjutised pikalt saata ja võtta 17 toli asemel 14 tolli velg ja sinna panna kõrge rehv peale, siis saab aukudes mõnusalt komberdada ning nii kehvadel teedel 200ga kurvi nagunii ei lenda, ehk puudub oht, et need ploomid kurvis alt ära rulliks velje pealt 
Cyber: loomulikult tehakse teste. Teste tehakse F1 ja 350 laiusega rehvide jaoks. Tavakasutaja 16 tolli jama tarvis ei tegele keegi aja raiskamisega. Pole rehvimajanduses midagi muutunud 70ndatest alates. Ikka on traat sees ja kumm ümber. Ainult mudeli nimi vahetub ja paar triipu tuleb juurde mustrile. Kaua ühed tegelased laboris istuma peaks, et leida seda õiget ja head mustrit? Juba 40 aastat ja ikka on veel võimalik paremaks minna?
Nu nicht. Eriti 'gedad on need tootjad, kes oma mudelile suudavad uue moodsa sõna 3D ka veel juurde mõelda ja lasta reklaamibüroos mingile vanale unustatud omadusele uus nimi ja logo treida ja letti nad lendavadki jutuga järjekordsest revolutsioonist 
Hambapasta tootja teeb ka teste ja kiidab (3D loomulikult:)), mis sellest, et pooles maailmas kehtib talle müügikeeld:)
Muule meeldiks kui turundajad lahti lastaks ja rehvitootja tuleb välja jutuga, et nad on leidnud selle kõige kõige ja ei muuda oma toodet 20 aastat. Ostad ja tead, et see on parim ja paremini ei saa. Kõik ostaks kvaliteeti, mis ei vajaks reklaami.
Cyber: loomulikult tehakse teste. Teste tehakse F1 ja 350 laiusega rehvide jaoks. Tavakasutaja 16 tolli jama tarvis ei tegele keegi aja raiskamisega. Pole rehvimajanduses midagi muutunud 70ndatest alates. Ikka on traat sees ja kumm ümber. Ainult mudeli nimi vahetub ja paar triipu tuleb juurde mustrile. Kaua ühed tegelased laboris istuma peaks, et leida seda õiget ja head mustrit? Juba 40 aastat ja ikka on veel võimalik paremaks minna?
Hambapasta tootja teeb ka teste ja kiidab (3D loomulikult:)), mis sellest, et pooles maailmas kehtib talle müügikeeld:)
Muule meeldiks kui turundajad lahti lastaks ja rehvitootja tuleb välja jutuga, et nad on leidnud selle kõige kõige ja ei muuda oma toodet 20 aastat. Ostad ja tead, et see on parim ja paremini ei saa. Kõik ostaks kvaliteeti, mis ei vajaks reklaami.
Ma vist sain aru, milles seisneb rehvitootjate vandenõu: kuna ebasümmeetrilise puhul suunatakse osa (vett) ettepoole ja osa tahapoole, siis osa valvsaid kodanikke on vist sellest häiritud?
Sa vist ikkagi ei saanud õigesti aru.
Valvsad kodanikud on häiritud sellest,et ebasümmeetrilistel rehvidel suunatakse mitte osa vett ettepoole ja osa tahapoole vaid konkreetselt juhipoolsed rehvid suunavad vee tahapoole,rehvi külgedelt välja ,samal ajal parempoolsed juhivad vee rehvile alla või vähemalt ei juhi vett külgedelt välja nii nagu vasakpoolsed,ehk siis juhipoolsed on mõeldud edaspidi sõitmiseks ja kõrvalistujapoolsed oleks justkui mõeldud tagurpidi sõitmiseks.
-
S9K
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
18.03 tehti see teema. Enne seda suutsid kõik kodanikud oma autodega sõita, nii lompides kui ka kuival ja isegi lumes. Ka 3mm mustrisügavusega polnud probleemi. Nüüd ei julgegi enam autot käima panna, hoovist välja tagurdades juhib vee ratta alla ja võin kellegi hekki sõita. Midagi muud ei ole siin elus teha?
Mehed, mina olen selle teema algataja ja mulle tundub see asi lihtsalt valesti, loomulikult me ei saa sellest aru kui üks pool on teistpidi all, aga et lihtsalt sellist asja vältida, olgem targemad järgmine kord, vähemalt saab teenusepakkujale öelda, et ära müü mulle neli ühesugust ratast, võib-olla saab järgmine klient neli teisepoole oma, kui on selline võimalus olemas:drink:18.03 tehti see teema. Enne seda suutsid kõik kodanikud oma autodega sõita, nii lompides kui ka kuival ja isegi lumes. Ka 3mm mustrisügavusega polnud probleemi. Nüüd ei julgegi enam autot käima panna, hoovist välja tagurdades juhib vee ratta alla ja võin kellegi hekki sõita. Midagi muud ei ole siin elus teha?
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
3mm jäägiga pole üldiselt probleemi - juht teab, et rehv sile ja sõidab vastavalt.
Pilot Alpin 4 rehvi sisemine pool näeb nii suunatud välja, et minul oleks nendega alguses kergelt kõhe keerulisemates tingimustes, nagu paksem lörts ja paduvihm. Kõhe oleks loomulikult ainult ühe külje rehvide pärast, teisel küljel ju kõik bueno
.
Pilot Alpin 4 rehvi sisemine pool näeb nii suunatud välja, et minul oleks nendega alguses kergelt kõhe keerulisemates tingimustes, nagu paksem lörts ja paduvihm. Kõhe oleks loomulikult ainult ühe külje rehvide pärast, teisel küljel ju kõik bueno
18.03 tehti see teema. Enne seda suutsid kõik kodanikud oma autodega sõita, nii lompides kui ka kuival ja isegi lumes. Ka 3mm mustrisügavusega polnud probleemi. Nüüd ei julgegi enam autot käima panna, hoovist välja tagurdades juhib vee ratta alla ja võin kellegi hekki sõita. Midagi muud ei ole siin elus teha?
Mis siis nüüd teha ? Paneme teema lukku kuna keegi on sellest nii ärritunud ,et ei julge enam autotki käima panna ?
Rahu ,ainult rahu !
Teema algataja juhtis tähelepanu tema meelest kummalisele rehvikomplektile ja küsis teiste arvamust.
Foorum ju selleks ongi,et suhelda ja kogemusi vahetada . See on ainult positiivne kui tekib elav arutelu-vaikuses soikuvat foorumit pole kellelegi vaja, aga kui mingi teema liigselt ärritab siis on mõistlik seda ignoreerida.
- D116
- Postitusi: 2073
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Ja peab ki nii olema.Ja mis tunne sellise kliendiga on, kui iga minut on arvel.On ennegi samal teemal lubatud tarbijakaitsesse kaevata.
Kliendil on ALATI õigus. Kui klient eksib, siis te talle selgeks, kui sul piisab argumentte ja teadmisi!
Petmised ja ebakvaliteetne töö, millele pärast leitakse 100 põhjendust, , see ei ole ilus!
Kordan: ei meeldi inside/outside, osta need kus on rotation peal. Piisab tuntuid rehvitootjaid, Conti on üks paremattest.
Teema algatajale: kui ei meeldi Conti inside/outside kirjaga, võime teha vahetust Pirelli peale rotation kirjaga.
__In Boost We Trust__
Kliendil EI OLEalati õigus, seda on juba siin teemas selgelt näha.Foorum võib olla arutamiseks, aga kui mingi mees metsast väidab, et kõik tippfirmade insenerid on lollid ja ainult tema on tark, siis pole küll midagi arutada.Kus kurat ma võtan neid TEISEPOOLE rehve, kui selliseid ei ole olemas?Mõni mees peab küll kõrva-ja silmaklappidega ringi käima, et ükski müügimees ei saaks paska pähe määrida, sest ümberingi kõik petavad ja valetavad.Autot teenindusse ei julge viia, kohe määrivad sada asja kaela jne.
Caareli väitele, et rehvid on aastakümneid muutumatuna püsinud(metaalltraadid ja must kumm)ei oska kohe midagi vastu panna.Sa vist ei loe üldse tehnika ajakirju.Rehvitestid tehakse enamuses kõige levinuma mõõduga s.t 205-55-16.
Caareli väitele, et rehvid on aastakümneid muutumatuna püsinud(metaalltraadid ja must kumm)ei oska kohe midagi vastu panna.Sa vist ei loe üldse tehnika ajakirju.Rehvitestid tehakse enamuses kõige levinuma mõõduga s.t 205-55-16.




