Tere,
Proovisin reedel BRC-s saabi. Meeldis kohe. Vajan kiiret abi.
BRC-sse tuli eelmine nädal Saab 9-5, 2.0 110kW, 2001.a., läbinud 250 000. Hoolduses oli käinud korrapäraselt ja kett oli ka vahetatud. Hooldusraamatus kõik ilusti kirjas. Nurrus kenasti, hääle järgi. Nahk. Hinda ei tea teevad pakkumise. Kas läbisõit on äkki liialt suur?
Foorumites tuhnides jäi üles paar küsimust.
Kas aero on kindlasti parem kui tavaline 2,0 110 kW. Kui on nahkistmed, kas peaks olema kindlasti ventileeritavad esiistmed? Kas tavalise nahkistmega võrreldes on vahe ka tunda?
Ja nüüd paar välja valitud isendit, oskate ehk kommenteerida (äkki keegi vaatamas käinud):
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=92078
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=206283
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=46397
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=210875
Soovin saabi osta
See on ühest teisest teemas aga sobib ka siia.Algselt postitas: miku
Pisike lisamärkus juurde. Vabandan juba ette ära, kuna ei tea teema looja rahanduslikku seisu, kuid: enne AERO ostmist tuleb kaks korda rahakotti enne vaadata. Ärge saage must valesti aru, ma kaifin iga hetke oma autoga sõitmisel, kuid kerge vibratsioon tuleb sisse, kui ma järgmise hoolduse peale mõtlen.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
lappisin pisut su linke.
Üldiselt peaks siin foorumis nende pisema mootriga 9-5-st juttu olema piisavalt ja ka nendest muredest mis neil kallal. näiteks see teema siin Või siis see teema
Üldiselt peaks siin foorumis nende pisema mootriga 9-5-st juttu olema piisavalt ja ka nendest muredest mis neil kallal. näiteks see teema siin Või siis see teema
mis tartus anne autoaeda puutub, (Aramis, Sinu linkidest viimane) siis minu enda Saab on sealt pärit.. tõsi, küll 9000 mitte 9-5 aga senini pole pidanud pettuma selles autopoes ja nende tarnitud masinates.. enne Saabikut on sealt pärit olnud kaks masinat (üks Audi ja teine Honda) ja mõlemad töötasid nigu kellaverk
Algselt postitas: Aramis
Ja nüüd paar välja valitud isendit, oskate ehk kommenteerida (äkki keegi vaatamas käinud):
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=92078
Tundub, et see auto on seal aias juba sügisest küll. Kui see on seesama, olen seda näppimas käinud. Mootoris oli miski imelik heli (aga milline, ma ei mäleta enam täpselt) veel on meeles, et tagauste sulgumisega oli probleeme ja kuskil katuse ühenduse vahel oli roostet. Siis oli hind ca 190k. Palju parema mulje jättis seal kõrval olev universaalkerega Griffin. Kere paistis ilus, muidu ka OK, läbisõitu salongi kulumise järgi ilmselt rohkem kui kirjas, aga see pole ju Saabi puhul kaugeltki mitte nii oluline näitaja kui Kia või Daewoo puhul. Kuna siis oli hind 195k, pidasin liiga kalliks ja jäi võtmata.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kas nad downgradesid 9-5 puhul selle mootori või? tonnine griff oli vist 155kw tehasest? sel ainult 147 kirjas...Algselt postitas: tog
Palju parema mulje jättis seal kõrval olev universaalkerega Griffin.
Paistab küll. Tolle konkreetse masina raamatus oli sama number sees.Algselt postitas: CyberKas nad downgradesid 9-5 puhul selle mootori või? tonnine griff oli vist 155kw tehasest? sel ainult 147 kirjas...Algselt postitas: tog
Palju parema mulje jättis seal kõrval olev universaalkerega Griffin.
Ja siis veel see inf:
Saab 9-5 Griffin 3.0t V6 200 bhp
Engine type: 6 cylinder light pressure turbo.
Displacement: 2.962dm3.
EEC rating: 147kW (200bhp) at 5000r/min.
EEC peak torque: 310Nm at 2500r/min.
Recommended fuel: 98 octane (min. 91).
Top speed: 235km/h.
0 to 100 km/h: 8,9 sec.
ja
Saab 9000 V6/Griffin 3.0L V6 210 bhp
No picture available Engine type: 6 cylinder normal aspired Displacement: 2.962 dm3.
EEC rating: 155kW (210bhp) at 6200r/min.
EEC peak torque: 270Nm at 3300r/min.
Recommended fuel: 95 octane (min. 91).
Topspeed: 230km/h; aut: 225 km/h 0 to 100km/h: 8,0 sec; auto. 9,2 sec.
Overtaking (man.): 60 to 100km/h in fourth gear 8,0 sec.80 to 120km/h in fifth gear 11,5 sec.
OT:
tegelikult nad ei ole Griffi lihtsalt downgradenud. Lugu on peenem: lõppvõimsus on langenud, aga lisatud turbo (assümeetriline madalsurve) näib tegelikult olevat parandanud dünaamikat (vt lõppkiirus ja kiirendusnäitajad. Ehk Trionic või keegi muu targem foorumlane mõistab sellest muudatusest rohkem kõnelda.
tegelikult nad ei ole Griffi lihtsalt downgradenud. Lugu on peenem: lõppvõimsus on langenud, aga lisatud turbo (assümeetriline madalsurve) näib tegelikult olevat parandanud dünaamikat (vt lõppkiirus ja kiirendusnäitajad. Ehk Trionic või keegi muu targem foorumlane mõistab sellest muudatusest rohkem kõnelda.
Tänan kõiki info eest. See nädal tahan kindlasti auto välja valida. Plaanin Wiking Motorsis kontrollida selliseid isendeid:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=46397
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=206283
ja siis BRC pakutav Saab 9-5, 2.0 110kW, 2001.a., läbinud 250 000
Selle e-autoline Wagoni kohta sain teada et, hakkas käima WM-s kui ees oli 80 000 km ja kuni 185 000 käis. Nüüd seisab autoaias. Käisin wikingis uurimas. Öeldi et omanik on veel viimased arved võlgu. Väikesi pleki mölkimis oli ka olnud. Tore klienditeenindaja oli. Andis teada, et töökaaslane müüb sellist
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=188149. Omanik jättis usaldusväärse mulje on ka siinseid foorume külastanud. Ümber tegemise oli ise Wikingus orgunninud.
Mis arvate isenditest või on kellelgi paremat pakkuda. Eelistatud on aero Wagon. (aero pidi siis olema parem - on mul õigus?) Wagon, kuna juunis pisipoja sünd. Hea staffi kaasas vedada. Aga sedaanil on ka piisavalt pakiruumi.
OLEN ÕNNELIK, ET SIIA SATTUSIN.
:drive:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=46397
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=206283
ja siis BRC pakutav Saab 9-5, 2.0 110kW, 2001.a., läbinud 250 000
Selle e-autoline Wagoni kohta sain teada et, hakkas käima WM-s kui ees oli 80 000 km ja kuni 185 000 käis. Nüüd seisab autoaias. Käisin wikingis uurimas. Öeldi et omanik on veel viimased arved võlgu. Väikesi pleki mölkimis oli ka olnud. Tore klienditeenindaja oli. Andis teada, et töökaaslane müüb sellist
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=188149. Omanik jättis usaldusväärse mulje on ka siinseid foorume külastanud. Ümber tegemise oli ise Wikingus orgunninud.
Mis arvate isenditest või on kellelgi paremat pakkuda. Eelistatud on aero Wagon. (aero pidi siis olema parem - on mul õigus?) Wagon, kuna juunis pisipoja sünd. Hea staffi kaasas vedada. Aga sedaanil on ka piisavalt pakiruumi.
OLEN ÕNNELIK, ET SIIA SATTUSIN.

Algselt postitas: Aramis
Tänan kõiki info eest. See nädal tahan kindlasti auto välja valida. Plaanin Wiking Motorsis kontrollida selliseid isendeid:
.....
Kui Viikingisse lähed, siis viska pilk peale ka sinna värskelt müüki tulnud Griffile:
http://viking.auto24.ee/used/detail.php ... 45317812l6
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Nii väikeste lastega kulgemine seab autole hoopis uued ja teistmoodi nõuded. Natuke uitmõtteid: Ilmselt on proua koos pisipojaga pikaks aja tahaistmele aheldatud. Seega peab neil ruumi olema lahedalt, proual peab olema ruumi et laps turvahälli(tooli) sõiduajal panna ja sealt võtta (see ei ole muidugu ohutu kuid mis teha kui pisikesel kõht tühjaks läheb). Seega põrand peab olema võimalikult sile (ära jäävad kõik tagaveolised autod) et oleks kuhu jalgu toppida ja istmed nahast et saaks end laps süles turvatooli poole libistada.
Universaalkerega autode suur puudus on pagasiruumi katte aluse ruumi olematu kõrgus. Seega kui vanker on sisse topitud ei saa katet peale tõmmata ja kogu see kallis eluks hädavajalik kraam on kõigile vabalt näha. 9-5 sedaanil võiks aga pagasi ülemisest klaasipoolsest servast alumise kaitseraua poolse servani olev mõõde pikem olla. Emmaljunga suvekäru ei tahtnud kuidagi sisse minna, samas pagasnik on mõnusalt suur.
Pikk jutt, s. jutt.
Võta proua kaasa ja katsu kuskilt ka tulevane lapsevanker laenata (või on see suurest rõõmust juba ära ostetud?) ja minge autode mahutavust proovima. Ma arvan et see pakub mõtlemisainet. Ise arvan et universaalkere on pere tarbeks õigem, kuid tal on siiski puudusi.
Tagasihoidlikult soovitan lisaks 9-5-le proovida ka sedaankerega 9000-t, usun et mahutavus pakub üllatusi.
Universaalkerega autode suur puudus on pagasiruumi katte aluse ruumi olematu kõrgus. Seega kui vanker on sisse topitud ei saa katet peale tõmmata ja kogu see kallis eluks hädavajalik kraam on kõigile vabalt näha. 9-5 sedaanil võiks aga pagasi ülemisest klaasipoolsest servast alumise kaitseraua poolse servani olev mõõde pikem olla. Emmaljunga suvekäru ei tahtnud kuidagi sisse minna, samas pagasnik on mõnusalt suur.
Pikk jutt, s. jutt.
Võta proua kaasa ja katsu kuskilt ka tulevane lapsevanker laenata (või on see suurest rõõmust juba ära ostetud?) ja minge autode mahutavust proovima. Ma arvan et see pakub mõtlemisainet. Ise arvan et universaalkere on pere tarbeks õigem, kuid tal on siiski puudusi.
Tagasihoidlikult soovitan lisaks 9-5-le proovida ka sedaankerega 9000-t, usun et mahutavus pakub üllatusi.
Õige, Gdwin! Lapse ja vankriga on sõitmine hoopis teine teema.
Omadest kogemustest $0.02 (~pooleaastase papa): Hartani pisem universaalkäru mahub lahedalt 9-3 OG luukpärasse (nii piki kui risti) ja lubab muudki kola kaasa võtta, samas olen sellesama käruga hädas olnud enamuse sedaantaksode pakiruumidega. Salong on aga pisike, nii et hälli tagaistmele pannes tuleb esiiste küllaltki ette nihutada. Lapsele pole eriti alguses pikemalt hällis kõveras olemine sugugi kasulik, seega peaks pikemaid reise võimalusel vältima ja autos sõidu ajal lapse toitmist niikuinii. Enamus imikuid magab samas suurema osa sõitudest maha, niiet pidevalt tema kõrval istuda polegi vast vaja. Nahksalong tuleb aga kindlasti kasuks kui lapsuke veidi vanem ja kõiksugu mökerdamisega pihta hakkab.
Omadest kogemustest $0.02 (~pooleaastase papa): Hartani pisem universaalkäru mahub lahedalt 9-3 OG luukpärasse (nii piki kui risti) ja lubab muudki kola kaasa võtta, samas olen sellesama käruga hädas olnud enamuse sedaantaksode pakiruumidega. Salong on aga pisike, nii et hälli tagaistmele pannes tuleb esiiste küllaltki ette nihutada. Lapsele pole eriti alguses pikemalt hällis kõveras olemine sugugi kasulik, seega peaks pikemaid reise võimalusel vältima ja autos sõidu ajal lapse toitmist niikuinii. Enamus imikuid magab samas suurema osa sõitudest maha, niiet pidevalt tema kõrval istuda polegi vast vaja. Nahksalong tuleb aga kindlasti kasuks kui lapsuke veidi vanem ja kõiksugu mökerdamisega pihta hakkab.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Hälle on turul väga palju saadaval, meie lastearst aksepteeris neist ainult ühte (mille nime ma muidugi ei mäleta), teiste profiil ei vastanud imiku profiilileLapsele pole eriti alguses pikemalt hällis kõveras olemine sugugi kasulik, seega peaks pikemaid reise võimalusel vältima ja autos sõidu ajal lapse toitmist niikuinii.
Ma ei saa aru miks uste küljetaskuid ei tehta kausi moodi (ilma pilude ja ühenduskohtadeta), kuradima niru on kuivanud jäätist ja laialivalgunud komme välja rookidaNahksalong tuleb aga kindlasti kasuks kui lapsuke veidi vanem ja kõiksugu mökerdamisega pihta hakkab.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Üldiselt pooldaks kah universaali kui pere paisumas. Kuigi oma sedaanklassikusse mahutan ma pagassi käru ilusti ära. Isegi muud kraami mahub peale selle..
Tagaistmele aga turvahälli panna ei õnnestu, turvavöö on lihtsalt liiga lühike..
Muidu mahuks küll.


Minu 9-3s kõrvalistuja turvapadi lukku ei käi, seega tohib hällitada ainult taga. Vöö ulatab ülinapilt, kui kirie on, siis teinekord ajab tigedaks kohe 
To Gdwin: aga lastearstid ilmselt erinevat juttu ajavad, meile öeldi küll, et häll pole miski koht, kus last pikemalt olla lasta, olgu mis firma oma tahes.

To Gdwin: aga lastearstid ilmselt erinevat juttu ajavad, meile öeldi küll, et häll pole miski koht, kus last pikemalt olla lasta, olgu mis firma oma tahes.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Last ei tohi loomulikult turvahällis kaua hoida, see on kindel. Meie arst praakis kõik peale ühe välja kuna nendesse teistesse ei tohiks last üldse panna.
Algselt postitas: Cyber
Üldiselt pooldaks kah universaali kui pere paisumas. Kuigi oma sedaanklassikusse mahutan ma pagassi käru ilusti ära.
Samuti ei tohiks unustada tonnise pagasiruumi. Sinna mahub kindlasti igasugune lapsekäru ära ja jääb ruumi veel ülegi.
Lisaks on salongis ruumi igast otsast piisavalt.
OT, aga äkki avalikustad selle ühe tootja ja mudeli, et teaks, mis väikestele paremini sobib...Algselt postitas: qdwin
Last ei tohi loomulikult turvahällis kaua hoida, see on kindel. Meie arst praakis kõik peale ühe välja kuna nendesse teistesse ei tohiks last üldse panna.
Ryhkija@esimest päeva vanaisa staatuses
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

Algselt postitas: suurAlgselt postitas: Aramis
Tänan kõiki info eest. See nädal tahan kindlasti auto välja valida. Plaanin Wiking Motorsis kontrollida selliseid isendeid:
.....
Kui Viikingisse lähed, siis viska pilk peale ka sinna värskelt müüki tulnud Griffile:
http://viking.auto24.ee/used/detail.php ... 45317812l6
Griffi oli väääga mõnus, auto oli pärit viking motorsi majast, üks omanik, värv oli peal selline nagu oleks igapäev poleeritud. Kapotilt ei leidnud ühtegi täket. Pildid pidid ka homme üles panema.
AGA seal oli ka 9-5 aero Wagon (nädalavahetusel tuli), 190 000 EEK, 2000 aasta nahk sisu nagu e-autolines aga 30 kilo kallim. Homme kontrollin seda e-autoline oma. 30 kilo on päris suur vahe. Vikigingis rõhuvad sellele, et kindel kaup. Eks ta ka õige ole. Ei tea kohe mida teha.
Griffini järele hakkas ka suu tilkuma, aga tuleb vist praktilise meelega olla. Oskab keegi öelda, kas sellel griffinil ol ka mitsu turbo?
Armis
Algselt postitas: IFF
Griffin an antud juhul 3L vabalt hingav. Ehk siis ilma turbota.
Mitte päris, väidetavalt maailma esimene asümmeetriline (3 silindrit toidab, kõiki 6t puhub) madalrõhu turbo (2.5 atti) seeriaautol.
Aga mitte mitsu oma vait Garett GT17 vististi.
Algselt postitas: Aramis
Griffini järele hakkas ka suu tilkuma, aga tuleb vist praktilise meelega olla. Oskab keegi öelda, kas sellel griffinil ol ka mitsu turbo?
Pole vist vahet, kuna griffi õlitusprobleemid ei kimbuta. Parandage kui eksin. Oli vist nii, et 205 ja 235 modradel on õlitusprobleemid.