Beee204. Õlirõhu kell näitab kahtlaseid numbreid. Käima minnes tõuseb korra üle 5 bari. Siis langeb 1 ja 2 vahele ning sealt enam üle 2 võimalik saada ei ole. Vahet pole, mis pöördeid ma hoian. Tasakaalu võllide kett on eemaldatud, pinguti õlitus on blokeeritud, võllid on sees. Mootoris on uued o rõngad, uued tihendid, uued raam ja kepsu laagrid, sõel on kontrollitud. Reduktsioonklapp on kontrollitud. Reduktsioonile lisasin isegi 6-se mutri alla, et vedru pingsust tõsta, ei olnud mingit kasu. Kell on elektriline ja kasutatud, sensor on uus. Muidugi tegu on AutoGauge tootega, mis võib krt teab mida näidata. Sensor asub vana õlitule anduri pesas. Õlifilter on uus, õli on Motul 20W60. Mootori ja muu juhtmestik on pooleldi custom tehtud. Otsad korralikult tinutatud või kasutatud press kingi. Massid ja plussid on kõik uute ühendustega. Tegu ei ole otseselt Saabi endaga.
Äkki ei lähe see jahe paks õli läbi filtri nii hästi kui vaja. Samas filtril peaks ju möödavoolu klapp olema?
B204 õlirõhk
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Ja põhjus.....
Kas see, et hakka kasutama meh. õlikella, et veenduda, mis õlirõhk on, sõltumata õlist ja õli vis. numbritest?
Kas see, et hakka kasutama meh. õlikella, et veenduda, mis õlirõhk on, sõltumata õlist ja õli vis. numbritest?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.


