9-5 2,3 162 kw jahutusvedelikk kadunud

Vasta
Softporn
Postitusi: 27
Liitunud: R Okt 18, 2013 22:39
Asukoht:
Auto:

#1

Tere. probleem selline, et peale nädalast seismist oli paisupaak tühi, täpselt nüüd ei tea kas läks seistes vöi söites kuna paisupaagis olev vedeliku taseme andur oli otsustanud kinni jäeda, aga päev enne seismajäemist oli vedelik veel omalkohal, auto käivitub ja ei puterda, õlis vett pole ning masin ei tossa. Tulemüürivastas olev klapp/komik sai suvelõpus uus. On ehk kellelgil sarnas anomaaliat olnud? Endal mõistus otsas.
Kasutaja avatar
mihhail1988
Postitusi: 162
Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
Asukoht:
Auto:

#2

Vaata salongis vaibade alla, äkki on salongiahi torustik läbi.:drink:
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™
Softporn
Postitusi: 27
Liitunud: R Okt 18, 2013 22:39
Asukoht:
Auto:

#3

Mõlemad matialused käega katsudes kuivad, panin vee sisse tagasi, lasin kohapeal soojaks, samalajal pingsalt paisupaaki jälgides, kõik ok, tegin siis sellepeale ringi, et äkki lööb siis kusagilt välja ja ei midagi, mis nali? :( Keegi naljanina ronis vahepeal põhjaalla ja lasi autol veed välja? Autole viskasin ka papitükid mässudeks alla aga kuivad.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#4

Jälgi asja, ikka ta kuhugile kaob.
Veepump näiteks, mul üks oli selline, vahepeal immitses sealt ja vahepeal ei.
__In Boost We Trust__
Softporn
Postitusi: 27
Liitunud: R Okt 18, 2013 22:39
Asukoht:
Auto:

#5

Jah, katsun esimeseasjana uue paisupaagi osta, enne ei tahaks liikuda väga. Mootor sai suuremahulise kapremondi ka suvel, saaled, röngad tihendid, ketikomplekt, plokikaane lihv, klapisääre tihendid jne, muidugi samas veepump jäi vana kuna tundus okoo olevat. Kui kellelgi veel vahvat ideed tuleb, kuhu miks vöib vesi kaduda siis jagage, kuna mure on siiski suur. :(
Kasutaja avatar
mihhail1988
Postitusi: 162
Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
Asukoht:
Auto:

#6

Vee visskoosus on väiksem kui antifriizi, sellest järgneb ka see, et see vesi mida sina sisse panid ei näita kust immitseb, proovi panna tavaline atifreez ja siis vaata, tavaliselt kust immitseb, seal on kohe selgelt näha.
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7140
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

See pakkumine-oletamine su masinat korda ei tee. Jahtunud veesärki surve sisse ja näedki, kust lekib. Ainus, mis võib sedasi kontrollides leket "varjata" on tulemüüril asuv by-pass klapp, mis ongi põhiline lekkeallikas. Selle leke on kergemini tuvastatav, kui vaakumvoolikusse, mis klappi juhib tekitada hõrendus.

</b>]Jah, katsun esimeseasjana uue paisupaagi osta, enne ei tahaks liikuda väga. Mootor sai suuremahulise kapremondi ka suvel, saaled, röngad tihendid, ketikomplekt, plokikaane lihv, klapisääre tihendid jne, muidugi samas veepump jäi vana kuna tundus okoo olevat. Kui kellelgi veel vahvat ideed tuleb, kuhu miks vöib vesi kaduda siis jagage, kuna mure on siiski suur. :(
Softporn
Postitusi: 27
Liitunud: R Okt 18, 2013 22:39
Asukoht:
Auto:

#8

Eks ma ikka käin neid oletusi proovimas ka, aga oskab keegi öelda kuidas vöi kes veesärki röhku laseks? Vöi ise tehtav? Tolle klapi ma vahetasin suvelöpus ära, lasi läbi nagu neil kombeks.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7662
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#9

</b>]Eks ma ikka käin neid oletusi proovimas ka, aga oskab keegi öelda kuidas vöi kes veesärki röhku laseks? Vöi ise tehtav? Tolle klapi ma vahetasin suvelöpus ära, lasi läbi nagu neil kombeks.

Vaata,, kui väikese rõhuga kohe mitte kuskilt ei , tule, siis suurema rõhuga hakkab kindlasti kuskilt tulema!:facts:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Vasta