9-5 2,3 162 kw jahutusvedelikk kadunud
Tere. probleem selline, et peale nädalast seismist oli paisupaak tühi, täpselt nüüd ei tea kas läks seistes vöi söites kuna paisupaagis olev vedeliku taseme andur oli otsustanud kinni jäeda, aga päev enne seismajäemist oli vedelik veel omalkohal, auto käivitub ja ei puterda, õlis vett pole ning masin ei tossa. Tulemüürivastas olev klapp/komik sai suvelõpus uus. On ehk kellelgil sarnas anomaaliat olnud? Endal mõistus otsas.
- mihhail1988
- Postitusi: 162
- Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
- Asukoht:
- Auto:
Vaata salongis vaibade alla, äkki on salongiahi torustik läbi.

Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™
Mõlemad matialused käega katsudes kuivad, panin vee sisse tagasi, lasin kohapeal soojaks, samalajal pingsalt paisupaaki jälgides, kõik ok, tegin siis sellepeale ringi, et äkki lööb siis kusagilt välja ja ei midagi, mis nali?
Keegi naljanina ronis vahepeal põhjaalla ja lasi autol veed välja? Autole viskasin ka papitükid mässudeks alla aga kuivad.

Jah, katsun esimeseasjana uue paisupaagi osta, enne ei tahaks liikuda väga. Mootor sai suuremahulise kapremondi ka suvel, saaled, röngad tihendid, ketikomplekt, plokikaane lihv, klapisääre tihendid jne, muidugi samas veepump jäi vana kuna tundus okoo olevat. Kui kellelgi veel vahvat ideed tuleb, kuhu miks vöib vesi kaduda siis jagage, kuna mure on siiski suur. 

- mihhail1988
- Postitusi: 162
- Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
- Asukoht:
- Auto:
Vee visskoosus on väiksem kui antifriizi, sellest järgneb ka see, et see vesi mida sina sisse panid ei näita kust immitseb, proovi panna tavaline atifreez ja siis vaata, tavaliselt kust immitseb, seal on kohe selgelt näha.
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™
See pakkumine-oletamine su masinat korda ei tee. Jahtunud veesärki surve sisse ja näedki, kust lekib. Ainus, mis võib sedasi kontrollides leket "varjata" on tulemüüril asuv by-pass klapp, mis ongi põhiline lekkeallikas. Selle leke on kergemini tuvastatav, kui vaakumvoolikusse, mis klappi juhib tekitada hõrendus.
</b>]Jah, katsun esimeseasjana uue paisupaagi osta, enne ei tahaks liikuda väga. Mootor sai suuremahulise kapremondi ka suvel, saaled, röngad tihendid, ketikomplekt, plokikaane lihv, klapisääre tihendid jne, muidugi samas veepump jäi vana kuna tundus okoo olevat. Kui kellelgi veel vahvat ideed tuleb, kuhu miks vöib vesi kaduda siis jagage, kuna mure on siiski suur.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7662
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
</b>]Eks ma ikka käin neid oletusi proovimas ka, aga oskab keegi öelda kuidas vöi kes veesärki röhku laseks? Vöi ise tehtav? Tolle klapi ma vahetasin suvelöpus ära, lasi läbi nagu neil kombeks.
Vaata,, kui väikese rõhuga kohe mitte kuskilt ei , tule, siis suurema rõhuga hakkab kindlasti kuskilt tulema!:facts:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.


