
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Nii, käis masin täna Trionic-u juures ja tehtud sai:
1. Küünalde vahetus - Peale läksid NGK PFR6H-10
2. By-pass klapp / kolmikklapp vahetus - SWAG-i toodang
3. Klapikambrikaane tihendikomplekti vahetus - Asemele OEM
4. Törts jahutusvedelikku ka juurde

1. Küünalde vahetus - Peale läksid NGK PFR6H-10
2. By-pass klapp / kolmikklapp vahetus - SWAG-i toodang
3. Klapikambrikaane tihendikomplekti vahetus - Asemele OEM
4. Törts jahutusvedelikku ka juurde
- skyline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Millega sa need veljekapslid taaselustasid?
Ise proovisin pigieemaldiga, paremad said, aga mitte piisavalt ja ikka sai hiinamaalt 16 euriga uus sett tellitud.
Ise proovisin pigieemaldiga, paremad said, aga mitte piisavalt ja ikka sai hiinamaalt 16 euriga uus sett tellitud.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
Kange puhas alkohol ja hakkad hõõruma...hõõrud kuni tuhmumiseni, sest jama on päris sügavale sööbinud. Lased ära kuivada ning lükkad laki peale. Ise lasin UV kiirguse ja ilmastikukindlat ning sellist, mis ei kolletu. Esimene kiht peale, kuivab ja näed, et võtab mõnusalt selgeks tuhmunud kapsli. Tegin kolmese kihi ja ma ei saa kurta. Võrreldes eelnevaga on nagu öö ja päev. Lakk ise oli miski 4€ ehk. Näevad mõnusalt peegelduvad ja erksad välja 

Olen saanud soovitusi foorumis, et võiks mõelda ka karteripõhja ja õlivõtu puhastamisele + karterituulutuse paigaldamisele.
Keegi teadlik oskab öelda palju karterituulutus maksab, saan aru, et tegu eraldi paigaldamist vajava seadmega.
Keegi teadlik oskab öelda palju karterituulutus maksab, saan aru, et tegu eraldi paigaldamist vajava seadmega.
Olen saanud soovitusi foorumis, et võiks mõelda ka karteripõhja ja õlivõtu puhastamisele + karterituulutuse paigaldamisele.
Keegi teadlik oskab öelda palju karterituulutus maksab, saan aru, et tegu eraldi paigaldamist vajava seadmega.
MY04 ja üles autodel on juba tehasest parandatud karterituulutus. Kit on vanematele mudelile.
Ups![]()
Kas olemasolev karterituulutus vajab puhastamist või hoolt ?
Kogun mõtteid, mida masinaga edasi teha, igati head soovitused on teretulnud
Kui mootoriploki ja kanistri vahelt õli ei tilgu pole mõtet torkida. Selleks , et tuulutuse potsik sealt kätte saada tuleb starter eest võtta ja downpipe eemaldada, puht füüsiliselt ei mahu ta välja lihtsalt sealt muidu. Suure hurraaga peale lennates on oht ka voolikud ära lõhkuda mis on ajaga jube jäigaks muutunud.
Selge, tänud info eest.
Kas keegi ütleks mulle parema peegli tootekoodi, mis hõlmab endas kogu kupatust.
Ise mõtlen vaikselt, et peaks peeglid ette võtma ja paluda taastada. Tundub, et tegu on SAAB-i tüüpveaga, kus värv on alumiiniumi pealt maha koorunud. Linnapildis üksjagu selliseid masinaid näinud. SAAB pole muidugi kunagi tunnistanud, et see viga on
Pildid (kliki peale, avaneb suuremalt):
Vasak peegel:

Parem peegel:

Saabianti hinnapakkumine värvimisele 200€
Kas keegi ütleks mulle parema peegli tootekoodi, mis hõlmab endas kogu kupatust.
Ise mõtlen vaikselt, et peaks peeglid ette võtma ja paluda taastada. Tundub, et tegu on SAAB-i tüüpveaga, kus värv on alumiiniumi pealt maha koorunud. Linnapildis üksjagu selliseid masinaid näinud. SAAB pole muidugi kunagi tunnistanud, et see viga on

Pildid (kliki peale, avaneb suuremalt):
Vasak peegel:


Parem peegel:


Saabianti hinnapakkumine värvimisele 200€
Õlivõtturi puhastamise võib küll ette võtta kui käed sügelevad
Selle võiks ette küll paluda võtta. Uurin hinda.


270 000 pealt peaks õlivõttur vist kakane ikka olema

Nii, uksed kenasti isoleeritud. Nüüd on tunda, kuidas põhi müra tuleb rattakoobastest. Uksekõlarite heli läks mõnusalt tummiseks ja ukse plekile koputades ei ole enam selline lihtsalt pleki heli, vaid jäik. Töid teostas Ravolar ja hinnaks 196€, tööaeg 4h. Järgmise sammuna müra likvideerimisele mõeldes võiks ära teha rattakoopad, siis peaks vahe juba tuntav olema.
Järgmise asjana tahaks ära lasta teha sõela ja karteripõhja puhastuse, sest tundub, et seda pole kunagi tehtud. Karterituulutuse kiti pole vaja paigaldada, see on juba tehase poolt peal.
Siinkohal kõva kummardus kasutajale Pootsman, kes oma suurepäraste teadmiste ja nõuannetega on olemas olnud
Järgmise asjana tahaks ära lasta teha sõela ja karteripõhja puhastuse, sest tundub, et seda pole kunagi tehtud. Karterituulutuse kiti pole vaja paigaldada, see on juba tehase poolt peal.
Siinkohal kõva kummardus kasutajale Pootsman, kes oma suurepäraste teadmiste ja nõuannetega on olemas olnud

Helisummutus andis tulemust küll. Salongis on vaiksem, mitte, et enne oleks vali olnud, kuid sellevõrra on müra kogunenud minu arvamuse kohaselt rattakoobaste juurde. Väidetavalt rattakoopaid summutada ei saa, kuna sealt ainult plastik ? Vähemalt Ravolar nii väitis, kuid peaks guugeldama ja vaatama, mis reaalselt tehtud on. Heli on tummisem ja parema kõlaga, uksed sulguvad mahedamalt. Saaks rattakoopad ikkagi tehtud, siis võib küll öelda, et justkui tankis sõidaks. Kuna on kõrvutus olemas eelmise auto Mazda 6-ga, siis vahe on ikka öö ja päev.
Korra veel mõtteis, et laseks ära teha kapoti ja pagasilluugi isolatsiooni samuti. Miski 45€ on detail.
Korra veel mõtteis, et laseks ära teha kapoti ja pagasilluugi isolatsiooni samuti. Miski 45€ on detail.
Helisummutus andis tulemust küll. Salongis on vaiksem, mitte, et enne oleks vali olnud, kuid sellevõrra on müra kogunenud minu arvamuse kohaselt rattakoobaste juurde. Väidetavalt rattakoopaid summutada ei saa, kuna sealt ainult plastik ? Vähemalt Ravolar nii väitis, kuid peaks guugeldama ja vaatama, mis reaalselt tehtud on. Heli on tummisem ja parema kõlaga, uksed sulguvad mahedamalt. Saaks rattakoopad ikkagi tehtud, siis võib küll öelda, et justkui tankis sõidaks. Kuna on kõrvutus olemas eelmise auto Mazda 6-ga, siis vahe on ikka öö ja päev.
Korra veel mõtteis, et laseks ära teha kapoti ja pagasilluugi isolatsiooni samuti. Miski 45€ on detail.
Peaks ikka saama. Pole kindel, kas see oli originaalis, aga tuttava 3.0 9-5'l olid koopad küll isoleeritud.
lsoonvald, tead sa, kus ta isoleerida lasi ?
Marquis, kaalu osa kohta info kahjuks puudub, kuid isiklikult ei tunne, et raskemini edasi läheks
Ravolari info:
Rääkisin paigaldajaga, kes tegi uste mürasummuse - esirattakoobad on plastikust, seega just neile materjali panna ei saa. Esitiibadele, et just vibratsiooni natue väiksemaks teha saab panna vibroisolaatorit. See töö võtab umbes tund aega ning läheb maksma umbes 42€ (sõltub materjalide kogusest, selles hinnas arvutasin, et läheb 0,4 ruutmeetrit materjali).
Marquis, kaalu osa kohta info kahjuks puudub, kuid isiklikult ei tunne, et raskemini edasi läheks

Ravolari info:
Rääkisin paigaldajaga, kes tegi uste mürasummuse - esirattakoobad on plastikust, seega just neile materjali panna ei saa. Esitiibadele, et just vibratsiooni natue väiksemaks teha saab panna vibroisolaatorit. See töö võtab umbes tund aega ning läheb maksma umbes 42€ (sõltub materjalide kogusest, selles hinnas arvutasin, et läheb 0,4 ruutmeetrit materjali).
Panen siia igaksjuhuks kasutusel olevad rehvid:
Talvel: Bridgestone Blizzak WS70 205/55 R16 94T
Suvel: BfGoodrich G-grip 91W 225/45 R17
Talvel: Bridgestone Blizzak WS70 205/55 R16 94T
Suvel: BfGoodrich G-grip 91W 225/45 R17
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Helisummutus andis tulemust küll. Salongis on vaiksem, mitte, et enne oleks vali olnud, kuid sellevõrra on müra kogunenud minu arvamuse kohaselt rattakoobaste juurde. Väidetavalt rattakoopaid summutada ei saa, kuna sealt ainult plastik ? Vähemalt Ravolar nii väitis, kuid peaks guugeldama ja vaatama, mis reaalselt tehtud on. Heli on tummisem ja parema kõlaga, uksed sulguvad mahedamalt. Saaks rattakoopad ikkagi tehtud, siis võib küll öelda, et justkui tankis sõidaks. Kuna on kõrvutus olemas eelmise auto Mazda 6-ga, siis vahe on ikka öö ja päev.
Korra veel mõtteis, et laseks ära teha kapoti ja pagasilluugi isolatsiooni samuti. Miski 45€ on detail.
Peaks ikka saama. Pole kindel, kas see oli originaalis, aga tuttava 3.0 9-5'l olid koopad küll isoleeritud.
Mina panin rattakoopas summutuse metalli peale (plastiku all). Piisab kui panna umbes 70% ulatuses, kuna kaare servades on plekk piisavalt jäik. Võimalik, et panin midagi ka salongi poole. Aega sellest möödas juba...
Ka esitiibade taga on lademetes ruumi, peab ainult mattide liitekohad ja servad bituumeniga üle tegema(Pori ja tolm). Tiivad käivad küljest ära üsna kergesti, kuid tagasi panemine võib probleeme tekitada. Insenerid on ette kujutanud, et paigaldajal on 5 kätt ja üks neist 6 kohast painduv.
Olenevalt mattide kogusest, mis ukse sisse läks, vajub uks paari aastaga ära. Esialgu aitab plekitükk alumise hinge kinnituse all, kuid edasi läheb keeruliseks.