Võib kustutada
Juhtus siis nii, et täna läks ainus võti kaduma.Avastasin peale tööd riideid vahetades, eelnevalt taskust välja kukkunud vist.Auto uksed lukus...sai ringi ka vaadatud autost tööni väljast ja tööjuures, aga ei miskit.Võimalus muidugi olemas, et homme kuskilt tuleb välja, aga see imeväike.Mis varjandid oleks salongi saamisel ja sealt edasi käivitamiseks.Juhtmeid kokku seal vist ei pane nagu zhigullil?
Sinu jaoks kahjuks tagantjärele tarkus, aga kui autoga ostes ainult ühe võtme kaasa saad, siis on soovitav kohe esindusest teine juurde tellida. Salongi saad kas traati klaasi tihendi vahelt läbi ajades või ohverdades kõige odavama klaasi, aga käivitamisega on lood kehvemad ja nüüd ei pääse enam ka ainult uue võtme tellimisega kuna selle programmeerimiseks on vaja ühte toimivat võtit.
Ei ole veel kahjuks...ukse saaks lahti, see poleks probleem usun, aga signa hakkab lõugama ja edasi pole midagi teha +klemm maha korraks?Aga ust ei saa vist kinni siis enam, signast rääkimatta.Siin suur ladu, kõik kohad igast manti täis...annab otsida
-
- Postitusi: 1048
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Suht pekkis värk. Ilma ühegi autoga paaritatud võtmeta tähendab see minu teada CIM mooduli vahetust+ uute võtmete ostu ja juurde programmeerimist. Kuluna tähendab see 500+ eurot. Mõistlik oleks ehk lukuabiga uks avada ja siis treileril viia esindusse.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
Umbes 5 aastat tagasi küsis VM lisavõtme eest ca 1500EEK ehk praeguses rahas ca 100€. Autoks siis OG 9-5. Hind sisaldas ka programmeerimist. Ei usu, et lukuabist oluliselt parema hinna saad ehk mina soovitaks siiski ka esindusest küsida, mis hinda nad pakuvad.
Kui lukuabi kasuks otsustad, siis anna siingi teada, kuidas läks. Mina selles osas väga optimistlik ei oleks, et nad ilma CIM moodulit vahetamata asja korda saavad. Ja enne kui neilt töö tellid uuri ka seda, kas nad suudavad tõesti võtme kopeerida või käib see nagu mõnes kohas katkise airbagi remontimine armatuurist pirni eemaldamise teel st. antud kontekstis võtavad mingi häkiga lihtsalt immo permanentselt maha.
Kas siis sellist varianti ei ole, et leiad romulast mooduli ja võtmed ja tõstad enda omale ümber. Laulatatakse masinale külge ja korras. Sel juhul oleks ju nii moodul kui ka võtmed ühelt masinalt, vaja ainult sinu omale külge programmeerida.
Auto alla oled ikka vaadanud, äkki libises võti sinna. Mul kadus telefon ära paar aastat tagasi, ilgelt närvis olin. Pärast leidsin istmevahelt. Kui on töökohas kadunud, siis kolleegid peaks teadma, et sõidad Saabiga. Muidugi, mu soovitused on ilmselgelt asjatud, sul kõik see läbitud juba aga siiski, tasub vaeva näha kuna jube narr on avastada hiljem, et pagan siin ta oligi aga nüüd juba 1000 euri magama pandud.
Jap...eks ta nii ole.Ootan veel järgmise nädala pooleni, ehk tuleb kuskilt välja, või keegi leiab.Selline küsimus veel, et kas uksed lähevad aut lukku, kui nad lahti peaksid jääma...sellisel juhul väike võimalus on, et istmevahel kuskil, aga ei usu.Kui jõuga sisse minna, siis hakkab vist signa kohe lõugama?
-
- Postitusi: 1048
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Kui mina omale selle auto 1,5a tagasi ostsin ja oli ka vaid 1 võti hirmutas mind ka Carring kohe, et teeme teise võtme juurde, muidu on kaotamise korral ees uue CIM mooduli ja võtmete ost 500+ eur. Uue võtme progemine käib olemasoleva ja toimiva võtme baasilt, kui sul pole ühtegi olemasolevat ja konkreetse autoga toimivat võtit, siis ei saa ka uut juurde progeda.
Tõsi, kui juurelda, siis veidi arusaamatuks jääb, et kui esindus võtab laost uue CIM mooduli, siis kuidas sellele võtmed juurde progetakse? Või on selle uue CIM mooduliga juba kaasas mõni laulatatud võti.....
PS Edaspidiseks ja takkajärgi tarkuseks, mina olen oma autovõtme juurde kleepinud alati ka mobiiltelefoninumbri, juhuks kui kaduma läheb on suurem lootus see kätte saada.
Tõsi, kui juurelda, siis veidi arusaamatuks jääb, et kui esindus võtab laost uue CIM mooduli, siis kuidas sellele võtmed juurde progetakse? Või on selle uue CIM mooduliga juba kaasas mõni laulatatud võti.....
PS Edaspidiseks ja takkajärgi tarkuseks, mina olen oma autovõtme juurde kleepinud alati ka mobiiltelefoninumbri, juhuks kui kaduma läheb on suurem lootus see kätte saada.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
Võta ühendust Trionicuga, arvan, et saab romula tükkidega hakkama aga on vaja teda auto vin koodi, millelt romula moodul pärit. Kuskilt on ka läbi käinud, et mingitel saabidel saab kuskilt logari alt vms. juhtmed kokku ja lukust lahti aga sellest avalikus teemas ei räägita. Trionic peaks mõlema kohta infot valdama.
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Ütlen ausalt, et mul pole aimugi kuidas see paaritamine täpselt käib. Aga vabalt võib olla, et see moodul laseb suvalise võtme laulatada juhul kui veel ühtegi võtit sellega seotud pole ning seejärel paneb kuskil ühekordselt kirjutatavas mälus biti püsti, et esimene võti on laulatatud ja rohkem ei saa. Sama lugu võib olla autoga laulatamisel. See ühekordselt kirjutatav mälu ei pruugi ilmtingimata tehniliselt ühekordselt kirjutatav olla vaid võib ka olla, et moodulil pole mingit liidest selle väliste vahenditega torkimiseks ja tarkvara rohkem ei luba ehk teoorias võib õnnestuda igasuguseid asju teha kui jootekolviga kallale minna kuigi pigem kaldun arvama, et seal on mingi kinnine kiip, mida lammutada ei saa. Aga seda infot esindus sulle tõenäoliselt ei anna isegi kui nad seda teavad
Karta on jaa, et esinduses affid tahavad, et kirvega neilt kraami ostaks Pm oleks vaja 1 cim modulit ja 1 toimivat võtit+ siis esindusest tellida orig uksevõti(see pidi 10tööpäeva aega võtma)
See Lukuabi teema tundub jaa kuidagi kahtlane, aga eks uurin veel, kui pädevad nad siiski on
Leidsin veel 1 sellise teema
I heard a rumor that if I provided my VIN number I could locate the key by GPS. Is this true??
See Lukuabi teema tundub jaa kuidagi kahtlane, aga eks uurin veel, kui pädevad nad siiski on
Leidsin veel 1 sellise teema
I heard a rumor that if I provided my VIN number I could locate the key by GPS. Is this true??
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
I heard a rumor that if I provided my VIN number I could locate the key by GPS. Is this true??
Eestis saab läbi e-riigi . . .
:D
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 492
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
siin vist osades postitustes pannakse 9-5 ja 9-3ss ühte patta. Täiesti erinev maailm. 9-5 puhul saab lukuabi tõesti üht-teist ära teha. Vahe on siis selles, et 9-5 pulti annab korduvalt erinevate autodega kokku viia, 9-3ss pulti annab progeda ainult ühele autole.
Vahetama peab CIM-i koos võtmetega. Saab panna ka kasutatud, oluline on, et on ühe auto pealt võetud. VIN-i pole vaja, jälgima peaks, et oleks sama konfiguratsiooniga( sagedus, ESP olemasolu).
Vahetama peab CIM-i koos võtmetega. Saab panna ka kasutatud, oluline on, et on ühe auto pealt võetud. VIN-i pole vaja, jälgima peaks, et oleks sama konfiguratsiooniga( sagedus, ESP olemasolu).