Sai siis ka endale Saab soetatud ning et autoga toimetamisel mingi ülevaade oleks, otsustasin ka endale ühe autoteema teha.
Auto ostsin endale Inglismaalt seal tööl olles. Otsustavaks sai hea hind ja fakt, et sel katus maha käib.
Tegemist siis 1998 aasta Saab 9-3 SE Cabrio-ga, mida veab edasi 2.0 Turbo mootor (110kw). Värvuselt tumesinine, sisuks beez nahk. Ostes oli selline:

UK-s ma temaga midagi muud peale sõitmise teha ei jõudnud. Eestisse saabusin masinaga 2014 oktoobri lõpp ja pidas sõidu inglismaalt ilusti vastu. Esimese asjana sai eestis pilk peale visatud katusele, mis ei toiminud elektriliselt juba ostes. Netis kolamisel selgus, et põhi probleemiks on vähene õli hüdraulika süsteemis. Ostsin siis õli juurde, leidsin istme tagant pumba üles ning tõesti tõesti - õli oligi seal vähe. Täitsin paagi ära, ja ennäe, katus hakkaski kenasti elektriliselt tööle!

Novembris ilmade jahenedes sai auto aga katte alla pandud kevadet ootama.
Auto sai uuesti liikvele 27.märts 2015. Vahetasin õli, õlifiltri ja ka rihma koos ühe rullikuga, mis oli oma plastikosa sootuks ära kaotanud. Pildil siis hea võrdlus vana ja uue rulliku vahel:

Hetkel auto veel UK registris, kuid see kuu peaks ehk esituled vahetatud saama ning eestis arvele võetud. Autoga on plaanis nii mõndagi ette võtta, kuid eks kõik tuleb jooksvalt siia üles. Täna sain juba veidi katus all ringi sõita ja naeratus tuli igatahes näole!
