Hakkan nüüd jõudma väljalaske kallale. Passis on tegu lihtsalt bensiini sööva autoga, katist pole juttugi, küll aga auto all ta füüsilliselt tolkneb. Peale seda on ainult veel üks pütt ja auto joriseb nagu mosseliiga auto.
Ilmselt tuleb selle asemele panna resonaator, või siis ehk miskit muud? Kas on tähtis ka mingi dünaamilise takistuse number või võin usaldades vaadata silma mingi töökoja meistrile, kes ütleb, et selline on parim?
Teab keegi soovitada mõnd töökoda selle jaoks?
Autoks 900i aastast 85
Mida panna kati asemele?
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Neis töökodades on olemas ju raamatud, kus on kirjas, mis sumps sinna autole käib. Vaata vabalthingava asju, mis on ilma katalüsaatorita.
Tegelikult peaks seal ikka 2 pütti olema.
Mina olen korra käinud lappimas asja Kadaka tee ääres, vist oli Hiteh selle koha nimi, õue peal, mingi summutitöökoda on seal. Õuele sisse ja siis vasakul. Mingi summutipildiga märk oli ka seal üleval. Lihtsalt vahetusega saavad ilmselt üsna paljud hakkama, iseasi mis firma pütte neil pakkuda on. Igasugu Fenno vms sodi võiksid nad panemata jätta.
Tegelikult peaks seal ikka 2 pütti olema.
Mina olen korra käinud lappimas asja Kadaka tee ääres, vist oli Hiteh selle koha nimi, õue peal, mingi summutitöökoda on seal. Õuele sisse ja siis vasakul. Mingi summutipildiga märk oli ka seal üleval. Lihtsalt vahetusega saavad ilmselt üsna paljud hakkama, iseasi mis firma pütte neil pakkuda on. Igasugu Fenno vms sodi võiksid nad panemata jätta.
soovitan sellist kohta, nagu... kunagi oli ta u-start. Asub betooni tänaval, suhteliselt kuusakoski lähedal. Pisike telliskivimaja.
Mina olen oma summutid seal teha lasknud ja siiani pole probleeme olnud. Imeasju keeviatavad valmis seal, näitena võiks olla summuti Toyota Corollale, mis oleks old aint tehase tellimus ja seegi poleks kindel old, kas oleks kohale jõudnud. Tüübid nuputasin natukse ja käänasid teise keremudeli summuti mulle alla. Ja see sõitis edukalt kuni auto surmani.
Firmadest on seal esindatud Bosal ja Walker.
Mina olen oma summutid seal teha lasknud ja siiani pole probleeme olnud. Imeasju keeviatavad valmis seal, näitena võiks olla summuti Toyota Corollale, mis oleks old aint tehase tellimus ja seegi poleks kindel old, kas oleks kohale jõudnud. Tüübid nuputasin natukse ja käänasid teise keremudeli summuti mulle alla. Ja see sõitis edukalt kuni auto surmani.
Firmadest on seal esindatud Bosal ja Walker.
Algselt postitas: Cyber
Mina olen korra käinud lappimas asja Kadaka tee ääres, vist oli Hiteh selle koha nimi, õue peal, mingi summutitöökoda on seal. Õuele sisse ja siis vasakul. Mingi summutipildiga märk oli ka seal üleval.
See asub nüüd laki tänaval laki auto juurest sisse ja ümber majade hoovi. Mul tehti seal kah üht-teist ehk keevitati püttide asemele toru

Soovitan Seebi tänaval garaažides asuva töökotta sõita, kuldsate kättega mehed on seal ise olen ja kõik mu sõbrad/tuttavad käivad seal sumpsi parandamas, kellegil polnd midagi halva öelda.
Tehtud töödele kehtib garantii, pärast saad ka autot seal kõrvalolevas pesulas soodsalt pesta, sest omanik on sama.
Tehtud töödele kehtib garantii, pärast saad ka autot seal kõrvalolevas pesulas soodsalt pesta, sest omanik on sama.
Käisin seal Seebi tänava omas, jäin väga rahule. Midagi ei tehtud. Kutt ütles, et katt ei lähe kunagi umbe, võimsuse kadu olevat olematu ja resonaatorit ei saa kati asemele panna, et seal sees olev vatt põleb ruttu ära ja auto hakkab rohkem häält tegema. Pakkus valikut, et panna väike resonaator kati ja sumpsi vahele. Soovitas mootori korda teha ja asi päädis sõnadega: "ne delai gluposti, mees"
Kas kõikidel classicutel on viimane pütt tagasilla taga ja sellega paralleelne?
Keres on justkui koht nn "tavalise" püti jaoks.
Kas kõikidel classicutel on viimane pütt tagasilla taga ja sellega paralleelne?
Keres on justkui koht nn "tavalise" püti jaoks.
minu klassikul on tagumine pütt vasakus nurgas ja risti tagasilla talaga.
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
jah .. seal taga on risti. See on mingi aastakäigust sõltuv. 84-85 on taga suur pütt risti, kuigi kohad on olemas ka teistsuguse jaoks. Turbodel on see teistsugune siis. Hiljem tuli vist ka vabalthingavale see teistsugune..
Aga ma hakkasin mingi hetk mõtlema su jutu peale...
Jutt katalüsaatori mitteummistumisest on kergelt öeldes naerma ajav. Need asjad lähevad umbe ja veel kuidas..
Mille pagana pärast neid siis järelturu jaoks müüakse...
EDIT: näh teisedki juba naeravad..
Ja Tarmiidil on uuem klassik ja sel on tõesti juba teistsugune pütt seal. Iseenesest ei näe ma mingit põhjust miks sa, Hoplaa, ei võiks omale kah sellist panna.

Aga ma hakkasin mingi hetk mõtlema su jutu peale...
Seal peaks ikka 2 pütti olema...kui katt on all, siis 3... Oled sa ikka kindel et see seal katt oli ja sa mitte esimest pütti välja ei visanud? Ja sinna peab olema olemas täiesti adekvaate sumps. Mul on ju üks ront õuel millel olen kõiki juppe vahetanud. Nii püksid, kui esimene pütt, kui tagumine pütt. Kui ma normaalsel ajal koju jõuan, siis võin vana auto alt pildi teha ehk...Algselt postitas: hoplaa
Peale seda on ainult veel üks pütt ja auto joriseb nagu mosseliiga auto.
Jutt katalüsaatori mitteummistumisest on kergelt öeldes naerma ajav. Need asjad lähevad umbe ja veel kuidas..

EDIT: näh teisedki juba naeravad..

Algselt postitas: Cyber
Jutt katalüsaatori mitteummistumisest on kergelt öeldes naerma ajav. Need asjad lähevad umbe ja veel kuidas..Mille pagana pärast neid siis järelturu jaoks müüakse...
Ta moka otsast siiski möönis, et kui üks küünal ei tööta ja nii sõita pikka maad, siis võib tõesti minna umbe, aga minu omal olevat kõik korras.
Pütte on siiski 2 tükki all, katt ja see sumpsi moodi toru-torus, samas kõik ühendused on ilusti flantsidega, nagu tehas võiks ette näha.
Algselt postitas: Cyber
..
Jutt katalüsaatori mitteummistumisest on kergelt öeldes naerma ajav. Need asjad lähevad umbe ja veel kuidas..Mille pagana pärast neid siis järelturu jaoks müüakse...
Peamine põhjus kattide järelturu jaoks on ehk see, et see aktiivse olluse kiht, mis seal restide peal reaalse puhastustööga tegeleb, kulub ära, saastub sandist kütusest väävliühenditega jne..
Muidugi saab väga tahmava mootoriga ilmselt kati ka päris ära ummistada vast
Rikas segu, tuksis küünlad, kulunud õlirõngad jne panevad kati üsna kiiresti mehele. Omast kogemusest tean rääkida.
Seebi-nõu võib alati kuulata väikeste mööndustega 
Oma 900 T8-ga ajasin terve aasta ringi ainult 1 pütakene kannatamas seda hirmsat gaasivalu. Pütikene asus kõige viimases otsas (eest vaadatuna) ja sai oma tööga nii hästi hakkama, et ei uskunud keegi seda enne kui põlved tolmuseks tehtud ja isiklikult kontrollitud.
Vajadus reso järgi tekkis alles hilja aegu foorumis surfates ja hoolega targemate tedmisi ammutades.
Tarkus nimelt seisnes väljuvate kuumade gaaside õiges takistuses, mille tarvis reso seal ripub.
Tulemuseks oli veidi madalam kütusekulu ja veidi ühtlasem mootori töö(tunnetuslik) mõjutamata suurel määral mürataset, mis niigi norm oli.

Oma 900 T8-ga ajasin terve aasta ringi ainult 1 pütakene kannatamas seda hirmsat gaasivalu. Pütikene asus kõige viimases otsas (eest vaadatuna) ja sai oma tööga nii hästi hakkama, et ei uskunud keegi seda enne kui põlved tolmuseks tehtud ja isiklikult kontrollitud.
Vajadus reso järgi tekkis alles hilja aegu foorumis surfates ja hoolega targemate tedmisi ammutades.

Tarkus nimelt seisnes väljuvate kuumade gaaside õiges takistuses, mille tarvis reso seal ripub.

Tulemuseks oli veidi madalam kütusekulu ja veidi ühtlasem mootori töö(tunnetuslik) mõjutamata suurel määral mürataset, mis niigi norm oli.
Näiteks EPC pakub lugematu arv variante klassiku püttide lahendustest. Ei hakka neid siia piltidena sisse tooma.Algselt postitas: hoplaa
Tänud Cyberile piltide eest.
Tagumine pütt minu omal samasugune, vist.
Aga ikkagi on siis ju ainult 2 pütti kokku?
EDIT:
Samas BOSALI kataloog pakub ainult 2 varianti - turbo ja mitteturbo:
http://www.catalogue.bosal.com/pages/ex ... &year=1985