Mida panna kati asemele?

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
hoplaa
Postitusi: 165
Liitunud: L Nov 13, 2004 15:49
Asukoht:
Auto:

#1

Hakkan nüüd jõudma väljalaske kallale. Passis on tegu lihtsalt bensiini sööva autoga, katist pole juttugi, küll aga auto all ta füüsilliselt tolkneb. Peale seda on ainult veel üks pütt ja auto joriseb nagu mosseliiga auto.
Ilmselt tuleb selle asemele panna resonaator, või siis ehk miskit muud? Kas on tähtis ka mingi dünaamilise takistuse number või võin usaldades vaadata silma mingi töökoja meistrile, kes ütleb, et selline on parim?
Teab keegi soovitada mõnd töökoda selle jaoks?

Autoks 900i aastast 85
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

Neis töökodades on olemas ju raamatud, kus on kirjas, mis sumps sinna autole käib. Vaata vabalthingava asju, mis on ilma katalüsaatorita.
Tegelikult peaks seal ikka 2 pütti olema.

Mina olen korra käinud lappimas asja Kadaka tee ääres, vist oli Hiteh selle koha nimi, õue peal, mingi summutitöökoda on seal. Õuele sisse ja siis vasakul. Mingi summutipildiga märk oli ka seal üleval. Lihtsalt vahetusega saavad ilmselt üsna paljud hakkama, iseasi mis firma pütte neil pakkuda on. Igasugu Fenno vms sodi võiksid nad panemata jätta.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 571
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#3

soovitan sellist kohta, nagu... kunagi oli ta u-start. Asub betooni tänaval, suhteliselt kuusakoski lähedal. Pisike telliskivimaja.

Mina olen oma summutid seal teha lasknud ja siiani pole probleeme olnud. Imeasju keeviatavad valmis seal, näitena võiks olla summuti Toyota Corollale, mis oleks old aint tehase tellimus ja seegi poleks kindel old, kas oleks kohale jõudnud. Tüübid nuputasin natukse ja käänasid teise keremudeli summuti mulle alla. Ja see sõitis edukalt kuni auto surmani.

Firmadest on seal esindatud Bosal ja Walker.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#4

Algselt postitas: Cyber
Mina olen korra käinud lappimas asja Kadaka tee ääres, vist oli Hiteh selle koha nimi, õue peal, mingi summutitöökoda on seal. Õuele sisse ja siis vasakul. Mingi summutipildiga märk oli ka seal üleval.

See asub nüüd laki tänaval laki auto juurest sisse ja ümber majade hoovi. Mul tehti seal kah üht-teist ehk keevitati püttide asemele toru ;)
Executive
Postitusi: 314
Liitunud: E Veebr 28, 2005 13:45
Asukoht:
Auto:

#5

Soovitan Seebi tänaval garaažides asuva töökotta sõita, kuldsate kättega mehed on seal ise olen ja kõik mu sõbrad/tuttavad käivad seal sumpsi parandamas, kellegil polnd midagi halva öelda.
Tehtud töödele kehtib garantii, pärast saad ka autot seal kõrvalolevas pesulas soodsalt pesta, sest omanik on sama.
hoplaa
Postitusi: 165
Liitunud: L Nov 13, 2004 15:49
Asukoht:
Auto:

#6

Käisin seal Seebi tänava omas, jäin väga rahule. Midagi ei tehtud. Kutt ütles, et katt ei lähe kunagi umbe, võimsuse kadu olevat olematu ja resonaatorit ei saa kati asemele panna, et seal sees olev vatt põleb ruttu ära ja auto hakkab rohkem häält tegema. Pakkus valikut, et panna väike resonaator kati ja sumpsi vahele. Soovitas mootori korda teha ja asi päädis sõnadega: "ne delai gluposti, mees"
Kas kõikidel classicutel on viimane pütt tagasilla taga ja sellega paralleelne?
Keres on justkui koht nn "tavalise" püti jaoks.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#7

Algselt postitas: hoplaa
katt ei lähe kunagi umbe
Võtab sõnatuks! Ei oska ei nutta ega naerda.
tarmiit
Saabiklubi liige
Postitusi: 394
Liitunud: K Juul 28, 2004 23:45
Asukoht:
Auto:

#8

minu klassikul on tagumine pütt vasakus nurgas ja risti tagasilla talaga.
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#9

jah .. seal taga on risti. See on mingi aastakäigust sõltuv. 84-85 on taga suur pütt risti, kuigi kohad on olemas ka teistsuguse jaoks. Turbodel on see teistsugune siis. Hiljem tuli vist ka vabalthingavale see teistsugune..:)

Aga ma hakkasin mingi hetk mõtlema su jutu peale...
Algselt postitas: hoplaa
Peale seda on ainult veel üks pütt ja auto joriseb nagu mosseliiga auto.
Seal peaks ikka 2 pütti olema...kui katt on all, siis 3... Oled sa ikka kindel et see seal katt oli ja sa mitte esimest pütti välja ei visanud? Ja sinna peab olema olemas täiesti adekvaate sumps. Mul on ju üks ront õuel millel olen kõiki juppe vahetanud. Nii püksid, kui esimene pütt, kui tagumine pütt. Kui ma normaalsel ajal koju jõuan, siis võin vana auto alt pildi teha ehk...

Jutt katalüsaatori mitteummistumisest on kergelt öeldes naerma ajav. Need asjad lähevad umbe ja veel kuidas..:) Mille pagana pärast neid siis järelturu jaoks müüakse...
EDIT: näh teisedki juba naeravad..:) Ja Tarmiidil on uuem klassik ja sel on tõesti juba teistsugune pütt seal. Iseenesest ei näe ma mingit põhjust miks sa, Hoplaa, ei võiks omale kah sellist panna.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
hoplaa
Postitusi: 165
Liitunud: L Nov 13, 2004 15:49
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: tarmiit
minu klassikul on tagumine pütt vasakus nurgas ja risti tagasilla talaga.

Mul võiks ka selline olla, aga Seebi tn kutt ütles, et ta tunneb saabe ja kõikidel on selline taga, nagu minu omal.

:gun:
hoplaa
Postitusi: 165
Liitunud: L Nov 13, 2004 15:49
Asukoht:
Auto:

#11

Algselt postitas: Cyber

Jutt katalüsaatori mitteummistumisest on kergelt öeldes naerma ajav. Need asjad lähevad umbe ja veel kuidas..:) Mille pagana pärast neid siis järelturu jaoks müüakse...

Ta moka otsast siiski möönis, et kui üks küünal ei tööta ja nii sõita pikka maad, siis võib tõesti minna umbe, aga minu omal olevat kõik korras.

Pütte on siiski 2 tükki all, katt ja see sumpsi moodi toru-torus, samas kõik ühendused on ilusti flantsidega, nagu tehas võiks ette näha.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#12

Algselt postitas: hoplaa
...aga Seebi tn kutt ütles, et ta tunneb saabe ja kõikidel on selline taga, nagu minu omal.
Taga paremaks läheb... Tundub, et härra Seebi tänavalt võiks seebiks lasta end..:P
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#13

Algselt postitas: Cyber
..
Jutt katalüsaatori mitteummistumisest on kergelt öeldes naerma ajav. Need asjad lähevad umbe ja veel kuidas..:) Mille pagana pärast neid siis järelturu jaoks müüakse...

Peamine põhjus kattide järelturu jaoks on ehk see, et see aktiivse olluse kiht, mis seal restide peal reaalse puhastustööga tegeleb, kulub ära, saastub sandist kütusest väävliühenditega jne..

Muidugi saab väga tahmava mootoriga ilmselt kati ka päris ära ummistada vast
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 571
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#14

Rikas segu, tuksis küünlad, kulunud õlirõngad jne panevad kati üsna kiiresti mehele. Omast kogemusest tean rääkida.
rbl
Postitusi: 105
Liitunud: R Apr 14, 2006 15:55
Asukoht:
Auto:

#15

Seebi-nõu võib alati kuulata väikeste mööndustega :freak:
Oma 900 T8-ga ajasin terve aasta ringi ainult 1 pütakene kannatamas seda hirmsat gaasivalu. Pütikene asus kõige viimases otsas (eest vaadatuna) ja sai oma tööga nii hästi hakkama, et ei uskunud keegi seda enne kui põlved tolmuseks tehtud ja isiklikult kontrollitud.
Vajadus reso järgi tekkis alles hilja aegu foorumis surfates ja hoolega targemate tedmisi ammutades. ;)
Tarkus nimelt seisnes väljuvate kuumade gaaside õiges takistuses, mille tarvis reso seal ripub. ;)
Tulemuseks oli veidi madalam kütusekulu ja veidi ühtlasem mootori töö(tunnetuslik) mõjutamata suurel määral mürataset, mis niigi norm oli.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#16

Lubasin üks hetk teha sulle pildi...

Ilma turbota vanem klassik, sumpsi esimene ots (see pütt on peenem ja lühem kui turbo resokas):

Pilt

Ja tagumine:

Pilt

Ja turbo oma:

Pilt
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
hoplaa
Postitusi: 165
Liitunud: L Nov 13, 2004 15:49
Asukoht:
Auto:

#17

Tänud Cyberile piltide eest.
Tagumine pütt minu omal samasugune, vist.
Aga ikkagi on siis ju ainult 2 pütti kokku?
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#18

Algselt postitas: hoplaa
Tänud Cyberile piltide eest.
Tagumine pütt minu omal samasugune, vist.
Aga ikkagi on siis ju ainult 2 pütti kokku?
Näiteks EPC pakub lugematu arv variante klassiku püttide lahendustest. Ei hakka neid siia piltidena sisse tooma.

EDIT:
Samas BOSALI kataloog pakub ainult 2 varianti - turbo ja mitteturbo:
http://www.catalogue.bosal.com/pages/ex ... &year=1985
Vasta