Sain ka infot, et roolivõimu toru pukse on vaja 2tk.
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Väljalaske puhul (Simons 064-H7) püüdnud hinda leida ja parim pakkumine, mille sain on 399€. Jääv arusaamatuks osade Eesti saitide hinnad, mis on üle 1000€
Kellelgi käsi sees, et hinda ehk veel alla tuua, siis võib märku anda 
Sain ka infot, et roolivõimu toru pukse on vaja 2tk.
Sain ka infot, et roolivõimu toru pukse on vaja 2tk.
Suht porno oli neid kätte saada, sest pressi all ei teinud teist nägugi, kuid sinu antud lingil oli hea õpetus ja kui esimesega oli pusimist, siis teisega läks juba ladusamalt. Ole taaskord tänatud 
Nüüd tahaks käigukasti leevendipadja ka ära vahetada ja siis võiks edasi mõelda
Nüüd tahaks käigukasti leevendipadja ka ära vahetada ja siis võiks edasi mõelda
Uurisin natuke käigukasti leevendipadja kohta ning kui see juba läheb vahetusse, siis varda teises otsas on ka väike puks, mis oleks samuti mõistlik ära vahetada:

Tellin asemele Powerflex (PFF66-220) ENGINE TORQUE ROD TO SUBFRAME BUSH

Hinnaks: 25.36 €

Tellin asemele Powerflex (PFF66-220) ENGINE TORQUE ROD TO SUBFRAME BUSH

Hinnaks: 25.36 €
- D116
- Postitusi: 2073
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Mis on Powerflexi eelis, et seda hirmsasti tahektakse ja miks kohe tehasest nii ei tule?
1. Vaevalt tuleb neid veel kord vahetada.
2. Parem juhitavus, veidi jäigem
3. Tehasest võiks palju asju olla parem
__In Boost We Trust__
Kui vähegi võimalik, siis eelistan powerflexi. Hind võib krõbedam olla, kuid suure tõenäosusega on väga pikaks ajaks asi klaar 
Nüüd vajaks hädasti abi. Nimelt kõrvalistuja peegel on saba andnud. Oli pidevalt selline kergelt pruunikas ja täna peegleid lahti monteerides sai peaaegu otsa. Pool peeglist kergelt säbruline.
Seega otsin kõrvalistuja peeglit, elektrilist, isetumenevat, soojendusega. Kui keegi teab kedagi, kellelt võiks küsida või oskab soovitada, siis abi igati teretulnud. Tean, et OEM peegleid enam SAAB isetumenevaid ei tooda, kuid ehk kellelgi on üle
Nüüd vajaks hädasti abi. Nimelt kõrvalistuja peegel on saba andnud. Oli pidevalt selline kergelt pruunikas ja täna peegleid lahti monteerides sai peaaegu otsa. Pool peeglist kergelt säbruline.
Seega otsin kõrvalistuja peeglit, elektrilist, isetumenevat, soojendusega. Kui keegi teab kedagi, kellelt võiks küsida või oskab soovitada, siis abi igati teretulnud. Tean, et OEM peegleid enam SAAB isetumenevaid ei tooda, kuid ehk kellelgi on üle
Powerflex asju ei toodeta, sest uut autot tahetakse alati pehmet. Powerflex teeb auto jäigemaks, samas paljude jaoks ka ebamugavamaks. Jah, kurvilised teed on mõnusad, kuid mina viskan arvatavasti varsti tonnisel esisillast powerflexid minema. igapäeva autole ei sobi sillapuksideks need.
-
S9K
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Mul on maja ees kruusaplatsike kus autot hoian, seal kõrval kohe asfalt ja vihmavesi veab ilusa järsu servaga kraavi meile sinna. Süldi tonnisega on lausa lust sealt kraavist üle sõita, mitte midagi ei tunne. Teiste autodega käib pea vastu klaasi (mitte otseselt).
- D116
- Postitusi: 2073
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
See ei ole kindlasti pukside viga:facts: kui kere on mäda, milles puksid süüdi?Ma kunagi panin oma 900'le uretaanid ja ühel talvisel teel (teed suht treppis) tuli tagaamort tuppa, vot nii kõvaks muutis auto.
__In Boost We Trust__
Eile sai tagumine käepide kinni keeratud. Oli viimasel ajal kuidagi lõdvaks muutunud, nüüd korras.
Kasutasin eilset ilusat ilma ära ja sai tolmuimejaga seest puhtaks tehtud ja seda tööd tehes leidsin kui väga see masin mulle meeldib. See iseloom, see turvalisus ja mugavus jne. Sugulane sõitis pikema otsa ja küsisin hiljem, et kuidas meeldis ? Tulid ainult kiidusõnad, et nii sujuv, mugav ja kui vajutad, siis tunned, kuidas asi läheb väga mõnusalt edasi. Kardan, et olen nüüd nii ära hellitatud selle mootori ja võimsusega, et latti allapoole enam lasta ei saa
Peegli osas olen ühendust võtnud erinevate siinsete kasutajatega, kellel vähegi tumedam masin müügis. Mõte oleks ehk kogu peeglikomplekt hankida. Teab keegi öelda, mis aastast alates muutusid 9-5 peeglite välimus. Sel juhul ehk saaks otsingut kitsendada...
Kasutasin eilset ilusat ilma ära ja sai tolmuimejaga seest puhtaks tehtud ja seda tööd tehes leidsin kui väga see masin mulle meeldib. See iseloom, see turvalisus ja mugavus jne. Sugulane sõitis pikema otsa ja küsisin hiljem, et kuidas meeldis ? Tulid ainult kiidusõnad, et nii sujuv, mugav ja kui vajutad, siis tunned, kuidas asi läheb väga mõnusalt edasi. Kardan, et olen nüüd nii ära hellitatud selle mootori ja võimsusega, et latti allapoole enam lasta ei saa
Peegli osas olen ühendust võtnud erinevate siinsete kasutajatega, kellel vähegi tumedam masin müügis. Mõte oleks ehk kogu peeglikomplekt hankida. Teab keegi öelda, mis aastast alates muutusid 9-5 peeglite välimus. Sel juhul ehk saaks otsingut kitsendada...
Mõnda aega tagasi hakkas SID loopima "Rear light failure" ning lõpuks oli info ees pidevalt. Täna viskasin pilgu peale ja tundub, et parempoolne piduritule pirn otsas. Sain pirni välja ja see põhimõtteliselt on peaaegu mustaks värvunud ja niit on katkenud. Loodan, et see on ka veateate põhjuseks. Pirnil kirjas: Philips P21/5W 12499

Nüüd plaan soetada 2 uut pirni, kuid korra käis peast läbi, et kas tasuks tavalise hõõgpirni asemel soetada juba LED-d sisse ?

Nüüd plaan soetada 2 uut pirni, kuid korra käis peast läbi, et kas tasuks tavalise hõõgpirni asemel soetada juba LED-d sisse ?
- D116
- Postitusi: 2073
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
EPC saad vaadata
Peegli osas olen ühendust võtnud erinevate siinsete kasutajatega, kellel vähegi tumedam masin müügis. Mõte oleks ehk kogu peeglikomplekt hankida. Teab keegi öelda, mis aastast alates muutusid 9-5 peeglite välimus. Sel juhul ehk saaks otsingut kitsendada...
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... #pid235428
__In Boost We Trust__
Windoosa on 64-bitine j pole sellega midagi peale hakata kahjuks.
Täna sain "Rear light failure" veast lahti kui asendasin pidurituled uute pirnidega.
Mida ma pole terve aja jooksul tööle saanud on üleval laes asetsev "Fasten belts" teatetuluke kui auto käivitada. Olen pirne vaadanud ja need on nagu korras. Isegi kui 1 pirnidest läbi oleks, siis peals teade osaliselt ikkagi põlema. Kokku 2 pirni. Kui masinaga sõitma hakata, siis annab kenasti hääl teate koos SID-le viskama tekstiga, et pane turvavöö peale. Saaks selle tulukese laes ka tööle, siis oleks nummi. Ideid ?
Täna sain "Rear light failure" veast lahti kui asendasin pidurituled uute pirnidega.
Mida ma pole terve aja jooksul tööle saanud on üleval laes asetsev "Fasten belts" teatetuluke kui auto käivitada. Olen pirne vaadanud ja need on nagu korras. Isegi kui 1 pirnidest läbi oleks, siis peals teade osaliselt ikkagi põlema. Kokku 2 pirni. Kui masinaga sõitma hakata, siis annab kenasti hääl teate koos SID-le viskama tekstiga, et pane turvavöö peale. Saaks selle tulukese laes ka tööle, siis oleks nummi. Ideid ?
Alates masina soetamisest saadik oli väike viga küljes, mis otseselt ei häirinud, kuid täna sai pilk peale visatud, et ehk saab aimu, millega tegu võib olla. Nimelt pärast vasakpööret ei lülitu suunatuli automaatselt välja. Netist uurides tundub justkui mingit sorti tüüpviga olevat. Suunatule kangis ka justkui viga olla ei saa, sest paremale pöörates lõpetab automaatselt suunatule näitamise. Küll aga pöörasin tähelepanu rooli küljes olevale plastik jullale, mille taha suunatuld näidates kang jääb ja seda natuke mudides hakkas asi töötama laitmatult
:freak: Keegi teab, mis jullaga tegu on ?
Pildil markeeritud punaselt:

Pildil markeeritud punaselt:

Ei möödunud ka tänane päev niisama passides. Nimelt mingi aeg tagasi lakkas toimimast korralik vee surve tagumisele klaasile. Vaid nirises välja. Täna sai asi ette võetud. Algatuseks siis kojamehe peal olev väike otsik maha võetud ja proovitud vett lasta, tuli väikese joana. Järgmiseks läks luugi katte maha võtmiseks, mis oli väga lihtne. Nii sain ligipääsu voolikutele. Tõmbasin vooliku lahti ja vaatasin sisse:
Selgelt näha, et ovaalne sisemus on robustne.

Ajasin otsast sisse algatuseks traadi ja kui välja jõudis, siis tõmbas mingi pasa kaasa

Traat oli peenem kui avaus. Lasin sisemusel natuke kuivada ning ajasin juba jämedama nööri sisse ning edasi-tagasi liigutades sai sisemus selliseks nagu olema peab.

Testimise käigus lõi suu särama, sest surve oli just selline nagu olema peab, kuid tekkis järgmine häda, asi hakkas lekkima. Lekkis kahest kohast. Vooliku viimase plastik otsa ja valge pesa vahelt ning keskmise vahelüli juurest. Samas voolikud ise tihkelt ümber, kuid tundub, et voolikujupp tahab ehk vahetust või on soovitusi, kuidas leke peatada. Lekib siis kui vett peale pritsida.

Igaljuhul surve on hea, kuid kuna lekib, siis hetkel veel kasutada ei saa. Vähemalt on teema peaaegu korras
Selgelt näha, et ovaalne sisemus on robustne.
Ajasin otsast sisse algatuseks traadi ja kui välja jõudis, siis tõmbas mingi pasa kaasa
Traat oli peenem kui avaus. Lasin sisemusel natuke kuivada ning ajasin juba jämedama nööri sisse ning edasi-tagasi liigutades sai sisemus selliseks nagu olema peab.
Testimise käigus lõi suu särama, sest surve oli just selline nagu olema peab, kuid tekkis järgmine häda, asi hakkas lekkima. Lekkis kahest kohast. Vooliku viimase plastik otsa ja valge pesa vahelt ning keskmise vahelüli juurest. Samas voolikud ise tihkelt ümber, kuid tundub, et voolikujupp tahab ehk vahetust või on soovitusi, kuidas leke peatada. Lekib siis kui vett peale pritsida.
Igaljuhul surve on hea, kuid kuna lekib, siis hetkel veel kasutada ei saa. Vähemalt on teema peaaegu korras







