tankis siiski benssu
aga hea on see, et tegemist on täiesti sõitva riistaga ja kui seda veel osta ka saaks... siis oleks Saabil jälle mille üle uhkust tunda.
Genfi autonäitusel jättis väljapandud eksponaat igati hea mulje, isegi lasteiste oli tagaistmele rihmadega kinni veetud. Võrreldes muude ideeautodega jättis küll sellise mulje et hiljemalt aasta pärast võib Aero X müügikõlbulik olla. Kui Saabi diileritele piisavalt palju pinda käia siis võib olla juhtub WV uue põrnika efekt, kus ideeautona väljapandud eksponaat turu survel müügiartikliks vormistati.
kui asi tõesti ainult ideeauto tasemel ei jää oleks väga põnev, aga siis võetaks arvatavasti see uste-katuse kontsruktsioon ära kui masstootmisesse; kes seee ikka viitsib oodata kui pool minutit uksed sulguvad:D
aga maitse asi, samas võimalik et väikeseerias teevad: nt MCLAren F1, Ford Gt jne:P
..arvatavasti katsetavad uusi lahendusi(vabandust ma pole väga tausta teksi selle masina puhul lugema sattunud)..
muideks värskes TM-is on pilte Genfist, seal oli AERO X ka, muhe masin peaks mainima, välimus on ja muud tehnilised lahendused on:thumb: iseasi kuidas see praktikas/päris elus välja kujuneks...eks näis; elam-näeme
piinlik lugu, et see pidi autonäitusel juhtuma... kui peale talvist pesu uksetihend kogupikkuses ära juhtub jäätuma, siis tuleb kevadeni tagaluugist pugeda...
Trollhattansaab kirjutab täna, et tuginedes brittide Autoexpressi viimasele numbrile läheb Aero-x 2009 aastal tootmisesse!!! Muudatustest niipalju et tulevad siiski a-piilar ja tavalised uksed ning mõõdud nuditakse audi tt klassi.
EDIT: Pikem vastav artikkel on siin
Saab olla mitmest allikast kinnitanud et kogu Aero-x-i tootmise uudis on möga. Et britid pingutasid oma Saabivaimustuses veidi üle. Esimene uudis Veidi teises sõnastuses
Ma mõtlen ,et sellele peaks ka ju tegelikult lahendus olema ,et vihma sisse ei sajaks,et kui ukse avad siis näiteks mitte koos poole katusega,et avaneks ainult uks mitte katus ,või midagi sellist...