Tartu mehed dünopingis - loe viimaseid postitusi
vvs masinal on väänet päris eeskujulikult ~480nm, Hirsch lubab 300hp/400nm 5AT kastiga MY06+ autole seega kõik hobused alles ja väänet on tublisti rohkem. Lõpust ei kuku vääne nii ära kui teistel 9-5tel mis siin dünos on käinud, huvitav kas 3.5barine fpr aitab sellele kaasa?
3,5bar FPR sellele kaasa ilmselt ei aita. Lihtsalt suurematel pööretel, kui vääne juba suhteliselt madalam ja kW rohkem, antakse rikkamat segu.
Mingi graafik AFR jaoks ka on? Sealt peaks näha olema.
OpenSID teaks näidata palju mReq 3000 pöörde juures on. Arvutuslikult natuke alla 1500
Mingi graafik AFR jaoks ka on? Sealt peaks näha olema.
OpenSID teaks näidata palju mReq 3000 pöörde juures on. Arvutuslikult natuke alla 1500

Mingi AF-graafiku saab aga see pole eriline näitaja siin, segu on rikas3,5bar FPR sellele kaasa ilmselt ei aita. Lihtsalt suurematel pööretel, kui vääne juba suhteliselt madalam ja kW rohkem, antakse rikkamat segu.
Mingi graafik AFR jaoks ka on? Sealt peaks näha olema.
OpenSID teaks näidata palju mReq 3000 pöörde juures on. Arvutuslikult natuke alla 1500


Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Ah damn, oli jah vist niimoodiEi ole ju...Niipalju kui on mõõdetud on 14 ümber, mis ei ole kuidagi rikas. Rikas segu on sul siis, kui see sinna 12 ja allapoole läheb.

Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Läheb hullemalt lahjaks, andur kukkus vist küljest ära või keset summutit tekkis suur auk 

Tuleb mingi aeg uus mõõtmine tehaLäheb hullemalt lahjaks, andur kukkus vist küljest ära või keset summutit tekkis suur auk

AGA teeme siis selle aasta viimase mõõtmise mõne nädala pärast - 28. oktoober kell 17.15

Hetkel on Veikov kirjas...kes veel?
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Veiko tahtis oma leiutisega minna sinnaMa ei kiirusta veel rehvide vahetamisega.
Huvitav oleks võrrelda kui mul ilma chipita ja veikovl chipiga sama mootor:) äkki tuleb ka soov midagi lisada:head:

Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Panen siia enda autost asjakohase Hirschi dokumendi:

Ja minu dünograafik:
Skaalal on kolmanda (sinine) ja neljanda (punane) käigu tõmme!
Max kW = 182,48x1,18=215kW, max NM = 403,05x1,18=476NM


Ja minu dünograafik:
Skaalal on kolmanda (sinine) ja neljanda (punane) käigu tõmme!
Max kW = 182,48x1,18=215kW, max NM = 403,05x1,18=476NM

Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
vvs masinal on väänet päris eeskujulikult ~480nm, Hirsch lubab 300hp/400nm 5AT kastiga MY06+ autole seega kõik hobused alles ja väänet on tublisti rohkem. Lõpust ei kuku vääne nii ära kui teistel 9-5tel mis siin dünos on käinud, huvitav kas 3.5barine fpr aitab sellele kaasa?
Kuidas see Hirschi ja minu mõõtmise tulemus NM suhtes nii erinevad on?
Ma saan aru et NM on 3210rpm-i juures kõige suurem aga tõesti, kuidas mul see vahe nii suur tuleb?

Tuleb vist kordusmõõtmine teha...

Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
No aga kW arvutuse järgi tuleb ju enam-vähem tulemus väljaSa peaks õnnelik olema, et tuleb tükk maad rohkem, kui lubatud
Tavaliselt on ju suur pettumus.
Eks mingi eksimus tuleb dünode erinevusest ja konkreetsest olukorrast.


Aga ei saa salata, see aparaat on korralik emotsiooni tekitaja

Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kas kuidagi rullidel läbi ei saanud libiseda 3210rpm juures, tõmbas ratta korraks ringi vms, et selle viske teeb graafik? Kui seda mitte arvestada siis 390nm x 1.2 oleks 468nm mootorist. Mis on üsna reaalne, miili sõitsime ju umbes sama kiiruse seega võimsus peaks ka umbes sama olema.
Hirschi vidinate nimekiri on vinge - õhuvõtt, filtrikorpus, kat, downpipe, catback, kütuserõhu regulaator, vahejahuti + 345mm pidurid ees ja Hirschi sportvedrustus.
Edit: pähe tuli veel õhutemp, kütus . See leht on konkreetselt sinu auto oma kus hirsch kw ja nm räägib? Kui ei siis iga masina mootor on pisut erinev...
Hirschi vidinate nimekiri on vinge - õhuvõtt, filtrikorpus, kat, downpipe, catback, kütuserõhu regulaator, vahejahuti + 345mm pidurid ees ja Hirschi sportvedrustus.
Edit: pähe tuli veel õhutemp, kütus . See leht on konkreetselt sinu auto oma kus hirsch kw ja nm räägib? Kui ei siis iga masina mootor on pisut erinev...
Paber oli autoga kaasas, võiks ju siis selle sama auto oma ollaKas kuidagi rullidel läbi ei saanud libiseda 3210rpm juures, tõmbas ratta korraks ringi vms, et selle viske teeb graafik? Kui seda mitte arvestada siis 390nm x 1.2 oleks 468nm mootorist. Mis on üsna reaalne, miili sõitsime ju umbes sama kiiruse seega võimsus peaks ka umbes sama olema.
Hirschi vidinate nimekiri on vinge - õhuvõtt, filtrikorpus, kat, downpipe, catback, kütuserõhu regulaator, vahejahuti + 345mm pidurid ees ja Hirschi sportvedrustus.
Edit: pähe tuli veel õhutemp, kütus . See leht on konkreetselt sinu auto oma kus hirsch kw ja nm räägib? Kui ei siis iga masina mootor on pisut erinev...

Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Seekord oli veikov pidupäev (masinad jäid ju terveks) 
Esimesena oli rullidel Saab 99 2.0 karbussiga isend!


veikov - max kW = 70,19x1,1=77kW, max NM= 160,05x1,1=176NM - sinine (kolmanda käigu tõmme)
veikov - max kW = 68,87x1,1=76kW, max NM= 158,48x1,1=174NM - punane (neljanda käigu tõmme)

Esimene tõmme (kolmas käik): https://youtu.be/565QD4gplTo
Teine tõmme (neljas käik): https://youtu.be/qgbjOFmk2WA
WinPEP7 failid asuvad siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
Teisena oli rullidel pisut näpitud Saab 9-3 1,9 TTiD manuaal...tõmme on tehtud 4 (loe: neljanda) -käiguga

veikov - max kW = 130,26x1,1=143kW, max NM= 424,48x1,1=467NM - sinine (eelmise korra tõmme)
veikov - max kW = 125,48x1,1=138kW, max NM= 410,65x1,1=452NM - punane (selle korra tõmme)

Esimene tõmme (eelmise korra tõmme): youtube
Teine tõmme (selle korra tõmme): https://youtu.be/jho6_vUdR8w
WinPEP7 failid asuvad siin:
https://drive.google.com/open?id=0B-y_2 ... VZzOTdXY2s
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing

Esimesena oli rullidel Saab 99 2.0 karbussiga isend!


veikov - max kW = 70,19x1,1=77kW, max NM= 160,05x1,1=176NM - sinine (kolmanda käigu tõmme)
veikov - max kW = 68,87x1,1=76kW, max NM= 158,48x1,1=174NM - punane (neljanda käigu tõmme)

Esimene tõmme (kolmas käik): https://youtu.be/565QD4gplTo
Teine tõmme (neljas käik): https://youtu.be/qgbjOFmk2WA
WinPEP7 failid asuvad siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
Teisena oli rullidel pisut näpitud Saab 9-3 1,9 TTiD manuaal...tõmme on tehtud 4 (loe: neljanda) -käiguga

veikov - max kW = 130,26x1,1=143kW, max NM= 424,48x1,1=467NM - sinine (eelmise korra tõmme)
veikov - max kW = 125,48x1,1=138kW, max NM= 410,65x1,1=452NM - punane (selle korra tõmme)

Esimene tõmme (eelmise korra tõmme): youtube
Teine tõmme (selle korra tõmme): https://youtu.be/jho6_vUdR8w
WinPEP7 failid asuvad siin:
https://drive.google.com/open?id=0B-y_2 ... VZzOTdXY2s
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
- Nublik
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 224
- Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
- Asukoht: Tartu/Jõgeva
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD
Kas tahad järgmisel kolmapäeval (04.11) dünosse?
Nublik, Sinu võimalus ühineda ju![]()
Äkki peaks tõesti ühinema ja vaatama, kas aja jooksul on midagi kapoti alt kaotsi ka läinud. Kui muidugi võimalus antakse..