CEL Käigukast

Vasta
Trooja
Postitusi: 217
Liitunud: L Sept 05, 2015 21:31
Asukoht: Pärnu
Auto: 9-5 Aero; 9-5 Aero Estate

#1

Tere,
Selline mure, et hommikul läksin ujuma ühest linnaotsast teise, kõik oli perfecto, sõitsin rahulikult ja käisin ujumas, peale seda tagasi tulles Check engine & käigukasti hoiatustuli põlesid. Lekkeid jms kuskil ei olnud. Sõitsin veel vaikselt tööle ja põhimõtteliselt foori alt oli... päris keeruline minema saada, sest ei liikund edasi, nagu oleks kõrgem käik sees olnud, ei julgend eriti pähe ka anda aga tundus, nagu et isegi 3s käik oleks sees. Hetkel tööl ja täna jääb vist peale selle probleemi millestki ei mõtle :wall:

Peale tööd Vist saan lükkata ka arvuti järgi, kuid mis võiks kõige hullem stsenaarium olla?
Lisaks siis, et 9-5 4ne automaat.

Armatuur oli siis selline:
Pilt
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2073
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#2

Vea kood peaks ennem teada, siis saad ka diagnoosi.
Auto on limp home reziimis, sellepärast ta ei liigu normaalset.
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
skyline
Postitusi: 1055
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#3

Ma ei ole kindel kas 9-5 puhul on sama, aga 9-3 puhul saab sel juhul manuaalrežiimis vähemalt käsitsi valida 2. ja 5. käigu vahel. Ehk proovi kasutada manuaalse vahetuse reziimi, sest 2. käiguga on parem kohalt ära saada ja remondikohta sõita kui kõrgeima käigu puhul mil võid tekitada liiklusohtlikke olukordi.
Ilma veakoodi teadmata on jah raske midagi ennustada, parimal juhul oli tegu hetkelise anomaaliaga ja peale veakoodide kustutamist sõidab auto nagu muiste, halvemal juhul tuleb käigukasti remontima/vahetama hakata. Siinkohal Trionicut tsiteerides: Automaatkasti remont on rohkem esoteeriline teema, mida Eestis suudavad vähesed.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
Trooja
Postitusi: 217
Liitunud: L Sept 05, 2015 21:31
Asukoht: Pärnu
Auto: 9-5 Aero; 9-5 Aero Estate

#4

Täna läheb kõvemaks peoks..

Kapotiall kuskil käigukasti peal on mingi sensor, mis pani pange, õhtul võtab lahti ja puhastab ära :) Ei kannatanud õhtuni oodata, lõuna ajal kiire diagnostika.. :head:
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7144
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

"Park-neutral" lüliti neetide lahtipuurimine ja kontaktide puhastamine püsivat tulemust ei anna. Ja viga võib olla hoopis kasti vahepistikutes.
Trooja
Postitusi: 217
Liitunud: L Sept 05, 2015 21:31
Asukoht: Pärnu
Auto: 9-5 Aero; 9-5 Aero Estate

#6

"Park-neutral" lüliti neetide lahtipuurimine ja kontaktide puhastamine püsivat tulemust ei anna. Ja viga võib olla hoopis kasti vahepistikutes.

Party got Canceled :D Selge, hea teada. Hetkel kui tööjuurest hakkasin minema, siis toimis jälle kast ilusti, kuid tuled ikka põlesid, võtsime arvutiga veateate maha ja paistab hetkel ilusti toimivat :)

Täpsem nimi oli vist "Gear Selector Position Sensor"
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994
Trooja
Postitusi: 217
Liitunud: L Sept 05, 2015 21:31
Asukoht: Pärnu
Auto: 9-5 Aero; 9-5 Aero Estate

#7

Niisiis, sai see jublakas ja selle ümbrus puhtaks tehtud, ning Contact spray & fiiberpliiatsiga ka ühendused puhtaks tehtud, peale vaadates ei saanudki aru täpselt, milline see andur nüüd seal olema peaks...
http://www.upload.ee/image/5270379/2015 ... .48.06.jpg
http://www.upload.ee/image/5270380/2015 ... .48.21.jpg
Puhastatud sai nii palju kui võimalik ja hetkel on ilusti toimetanud.
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994
looderdaja
Postitusi: 298
Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
Asukoht: Järvamaa
Auto: 9000

#8

Alumise pildi peal on ilusti otse kaadris. Kätte sa seda muidu ei saa kui pead aku ja akuraami eest võtma.
Trooja
Postitusi: 217
Liitunud: L Sept 05, 2015 21:31
Asukoht: Pärnu
Auto: 9-5 Aero; 9-5 Aero Estate

#9

Alumise pildi peal on ilusti otse kaadris. Kätte sa seda muidu ei saa kui pead aku ja akuraami eest võtma.

Minu viga, said vist valesti aru :) Pildi peal ongi raam juba eest jms. Ning sain niimoodi ilusti puhtaks, igastahes puhastatud ja toimib hetkel ilusti. Lihtsalt tegin pildid, et milline olukord seal oli.. Alguses lihtsalt ei saanud kohe aru milline see on, sest oli stabiilse õlikihi all. :/
Olen üsna kehva seletamis võimega, tean :D
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994
MATU90
Postitusi: 367
Liitunud: K Mär 14, 2012 10:20
Asukoht: Pärnu
Auto: 3x 9-5

#10

Vähe OT "kasti vahepistikud" faceliftil asuvad need aku all ja vanemal siis kusagil mujal?
MATU90
Postitusi: 367
Liitunud: K Mär 14, 2012 10:20
Asukoht: Pärnu
Auto: 3x 9-5

#11

Vähe OT "kasti vahepistikud" faceliftil asuvad need aku all ja vanemal siis kusagil mujal?
Trooja
Postitusi: 217
Liitunud: L Sept 05, 2015 21:31
Asukoht: Pärnu
Auto: 9-5 Aero; 9-5 Aero Estate

#12

Ma ei tea kas sa mõtled siis selle pistiku all sensori pistikut? See on 1sel pildil ilusti näha kohe ees, metallraami körval.
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994
Vasta