Ei see ei tähenda küll midagi et turbot kuulda on, enamus autodel on turbot kuulda ju, Saabil on lihtsalt väga vähe.
Kui muretsed, siis võta mõni õhutoru lahti (pärast turbot) ja vaata mis nägu sisselase seest poolt on. Kui väga õline pole, siis tõenäoliselt turbo elab veel pikalt. Kerge õlikirme on normaalne, enamus vanematel turbokatel paratamatu. Liiga palju on siis kui juba õli voolab sisselaske sees.
See ei tähenda muidugi et kui turbo läbi ei lase on ta "nagu uus", aga isegi kui tal väikesed lõtkud on, siis võib ta ka nendega pikalt kesta. Enamasti lõpu lähedal olev turbo laseb ikkagi korralikult õli läbi.
Teine asi on muidugi see, et kui see vile on liiga vali, siis võib kuskil olla mõni õhuleke. Mul küll teist marki turbokal (Volvol) oli ka ilgelt vinge turbo vile, mis lõpuks selgus oli lekkiv bypassi klapp
: