Kas keegi ütleks mis vigur asub juhi pool põhimõtteliselt porikoopas logari taga peidus?
Paistab selline kinnine karp, keskel justkui mingi nupuke ja teisel pool kaks väikese ventika moodi asja.
Tegelikult seda klaasialust kroomliistu pidasin silmas
Kuugeldasin ja kolasin netis aga teist sellist silma ei hakanud.
Maitea, mulle meeldib igatahes.
Rohkem kroomi pole plaanis nii, et russianstyle ta kohe kindlasti olema ei saa.Lives ei torka see liistuke tegelikult väga silmagi.
Toon tuleb ka kindlasti.
Kroomi enam pole.
Lähen musta peale üle.
Tahaksin raamid katuselt ära võtta.Kas on olemas spetsiaalsed "korgid" mis aukude ette saaks panna?Või on seal lihtsalt poldiaugud ja saab panna tavalise musta punni?
Ei tahaks hakkata enne polstrit lahti kiskuma kui vajalikud augutäited olemas.
Minul läks 3 meetrit 4mm ja 3 meetrit 6mm. Kätte sain nad siit: http://shop.aftermarket.ee/toode/vaakumvoolikud/
NB!!! Sinine on +5HP. Aasta tagasi oli saadaval must, sinine, kollane, punane. Aga nüüd vist ainult must ja sinine.
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994
Sai vahetatud 4mm vaakumvoolikud ja ka esimene lambdaandur (universaal), nüüd mootorituli põleb.
Ühtegi lahtist voolikut ei paista ja vaakumiklapid said ka õigetpidi pandud.
Kas mingi nipiga saab tule ära kustutada kontrolli mõttes, et kas hakkab uuesti põlema või põleb vanast harjumusest?
Mootoritulega kõik OK, tahtiski lihtsalt restarti.Tänud VVS.
Kas termostaat on oma paremad päevad ära elanud kui peale u. 20 km. sõitu mootoritemperatuuri näitab kõige alumises asendis?
Salongi hakkab kohe sooja puhuma.
Foorumi otsingut kasutades jääb mulje, et keegi pole millalgi Saabil käigukastis õli vahetanud
Plaanis käigukastis õli ära vahetada aga tahaks enne natuke infot koguda.
Kas seal on ka mingi filter(kui siis kus täpsemalt)?
Kui palju õli käigukasti läheb(kas on mingi kontrollava)?
Millisest august õli sisse valatakse üldse ?
Igaks juhuks mainin ära, et tegemist 2004 a. 9-5 automaadiga.
Mina olen vahetanud igakord üle 20 000km tagant niipalju kui sealt välja tuleb, miskine 3,5l
Filtrit vist ei ole... ei tea küll ja varuosa laod ei paku ka.
Õli valatakse sisse kontroll varda august.
Mina olen vahetanud igakord üle 20 000km tagant niipalju kui sealt välja tuleb, miskine 3,5l
Filtrit vist ei ole... ei tea küll ja varuosa laod ei paku ka.
Õli valatakse sisse kontroll varda august.
Kuskil sügaval kasti sees, peab molekulideks tegema kasti.
Saingi vahetatud.
Esimese hooga jõudsin muidugi valamisega õlivarda toru ülemise ääreni Egas midagi alt välja (jälle liiga palju) ja siis ülevalt peale tilgutama.
Huvitav tähelepanek: enne õlivahetust tahtsin korra varda välja tõmmata agaselle tegevusega viskas torust õli välja nagu oleks surve taga.Miks?
Mootoris ka uus õli, homme saab uus salongifilter vana kopitanu asemele.
Suverehvid ootavad installeerimist. Jälle tuliuued General Altimax Sport 225/45R17
Kas keegi oskab infot jagada?
Kui mõne tunnise seismise järel autot käivitades tuleb tagant sinakashalli suitsu mis muutub valgeks siis on probleem milles?
Tossab u. 15-20 sekundit siis jälle kõik ok.
Tänud ette.
Ju ta sul veidi õli põletab. Klapisääretihendid nt. Seismisega õli veidi laskub põlemiskambrisse ja põletabki selle ära. Sinine toss õli, valge tosool. Aga kui hiljem ei suitse, siis ei saa jahutusvedelikku kambris põletada. Lihtsalt õli lõpp-põlemine.