M: T16 Klassik Aero ehk 900 turbo Aero Swiss edition manuaal k. Müüdud!

Ost, müük, vahetus, rentimine, kinkimine...
Vasta
rbl
Postitusi: 105
Liitunud: R Apr 14, 2006 15:55
Asukoht:
Auto:

#1

Pakun esmalt puhast tõugu Aero Saabi müügiks vaid siin Saabi sõpradele. Perre on sündimas 5-es laps ja hobiautole ei ole enam rakendust.
Pea kümmekond aastat on minu käes selline isend. Olen püüdnud teda säiltada originaali läehedasena, sest seda ta enamasti ka on. Tiivakaaredki on tehase stansi jälgedega ja ilma vähimagi roosteta orginaal värvis. Auto ise on pea 30 aastat vana, kuid tugevalt on eeldusi, et säilb vähemalt teist nii palju, sest kere on praktiliselt keevitamata (klassiku ehitajad aimavad milline väärtus selles peitub). Mootori ruumist foto tegemiseks pole ka seda pestud enne pildistamist (kõik näebki nii välja :cool: ). Jõudu on küll 129kw tehnilise passi järgi, kuid edasi liikumise tunne on palju vägevam. Teel püsib eeskujulikult, ja seda aitavad saavutada nii esimene kui tagumine stabikas tehase poolt (mis tolle aja klassikutel enamasti puudub). Samuti on piduri osad originaalid (käsipidur ees), seal hulgas esimesed ventileeritavad kettad (mis minu teada samuti enamustel selle aja klassikutel tehase poolt puuduvad). Kesklukustusega, el akende ja auto piloodiga. Ühtegi vedelikku juurde ei ole vaja lisada hooldusvälpade vahepeal va. klaasipesu vedelik ja kütus :)

Kastis on kuulda juba 10 aastat 5-dal käigul laagri häält (eeldan, et see kahin tuleneb laagrist) aga hääl ei ole siiani suurenenud. Käigud lülituvad hästi ja täpselt ning püsivad kõik sees.
Autol ei tööta esitulede pesurid (ei ole kunagi süvenenud probleemi).
Alles nüüd ütles üles armatuuri valgustuse heleduse reguleerija (momendil on otse ühendatud) ja lae riie on liimist lahti :thumb:. Esimese kahe probleemi vastu on kõik varuosad olemas, kuid mind ei ole see seganud ja kutsunud vahetama.

Autoga saab kaasa soovi korral väga palju varuosi (toimiv komplektne mootor ja käigukast, uus jagaja, teine jooks orginaal velgi talverehvidega jne.) mida siiani pole vaja läinud. Olen neid jubinaid kogunud kunagi nagu hobi korras Rootsis Saabi tehase turult ja mujalt.

4500euri eest tõeliselt elavat ajalugu ja hindamatud sõiduelamust, ise hakanud tuunijatest puutumatus koosluses.


56676322
Paul




Lisatud failid
rbl
Postitusi: 105
Liitunud: R Apr 14, 2006 15:55
Asukoht:
Auto:

#2

Kuulutus on üleval juba mõnda aega auto24-s. Tehke oma pakkumisi, sest momendil seisab auto õues, mis sellisele masinale ei ole parim lahendus. Eelistan vaid käibel olevat valuutat kuid kaalun ka 7 - 9 kohalise masina vastu vahetust eeldusel, et suurem osa makstakse rahas.
rbl
Postitusi: 105
Liitunud: R Apr 14, 2006 15:55
Asukoht:
Auto:

#3

Võimalus tasuda mitmes osas.
rbl
Postitusi: 105
Liitunud: R Apr 14, 2006 15:55
Asukoht:
Auto:

#4

Auto ootab head peremeest. Tehke julgelt pakkumisi võimalustest ja etteseatud tingimustest lähtuvalt.
rbl
Postitusi: 105
Liitunud: R Apr 14, 2006 15:55
Asukoht:
Auto:

#5

Teen foorumlastele ja klubi inimestele esimesena 1000 eur väiksema müügipakkumise ehk uus hind 3500!
Vahetuse võimalus jääb kahjuks ära, sest on olemas buss, mis teenib meie peret hästi.
Olen läbi elanud Skandinaaviast klassik Aero toomise sümboolse tasu eest aga piisavasse korda taastamine ületas siin pakutud summad. Lisaks originaal seisundis auto kestvus õigel pidamisel on oluliselt pikem - eriti mis puudutab kere detaile.
Sellise raha eest saab turult ca 10 aastat vana auto, mille jääkväärtus kukub kolinal koos moraalse vananemisega.
Klassik Aaro väärtus vaid kasvab!
rbl
Postitusi: 105
Liitunud: R Apr 14, 2006 15:55
Asukoht:
Auto:

#6

Aerol uus omanik juba uuest aastast kuid eilsest sai ka dokumendid vormistatud. Ostja lasi isegi mõõta värvikihi paksust ja hea oli saada kinnitatud, et pahtli paksust selle masina küljest ei leitud : )
Kaasa läehevad kõik suuremad ja väiksemad jubinad ehk minu kaudu 900 varuosi enam ei saa.
Vasta