Tere,
auto on 98. aasta NG900, ilma turbota ja 96kw
Eelmisel neljapäeval keeldus auto peale tunnist seismist käivitumast - starter käis ringi, kuid käima ei läinud. Kui järgmisel päeval autot pukseerima läksin, käivitus auto nagu muiste. Süüdistasin suurt sula ja teoretiseerisin kondentsi üle kütusefiltris.
Laupäeva õhtul ei käivitunud auto taas, seda peale 4h seismist. Esmaspäeval pukseerima minnes sama lugu, kuid tõmmates läks auto siiski lõpuks käima (kuigi, mitte hetkeliselt). Sõitsin töökotta ja jäin saatust ootama.
Remondimees helistas, et OBD pistik ei anna signaali - olenemata seadmest. Hommikul läks auto käima, kuid mootor ei lähe pöördesse, sureb välja ning jõud puudub.
Paar nädalat tagasi hakkas check engine põlema (diagnosti aeg oli määratud eilseks...).
Kätte on jõudnud see koht, kus head nõu vajan. Kas tegemist on mõne anduriga? Miks OBD ei tööta?
Ardo
1998. aasta ng900 trikitab
CARB pesa klemm(id) on deformeerunud. Juhtub tavaliselt, kui kasutatakse odavaid koodilugejaid, millede pistikul tihti puudub juhttapp.
On ka teisi variante.
On ka teisi variante.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Kunagi sai ühel 94 aasta vabalthingaval aju vahetada, sest seal oli süütesüsteem ajus sees ja see oli andnud saba.
Aga eks sa uuri järgi, milles asi, kas puudub bensiini peale tulek, või hoopis puudub säde.
Ka surnud pump võib vahel tööle hakata ja siis taas ära surra.
Aga eks sa uuri järgi, milles asi, kas puudub bensiini peale tulek, või hoopis puudub säde.
Ka surnud pump võib vahel tööle hakata ja siis taas ära surra.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1900
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Check engine on öhu sissevötuga seotud. Öhu temp andur tavaliselt. Mul ka see pöleb aga minekut ei möjuta. Vaataksin sissemineva öhu üle, et poleks lekkeid
Äkki see abiks: CEL koodid
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 385
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto:
- Kontakt:
Helista Timole tal võiks olla, ühte pulti sul vaja vanad laulatad tehiga kokku:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=5019
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=5019
Ei saa kindel olla, kuna vända-andur ka hetkel uus küljes. Tuleb "piinata", kuniks jälle ei käivitu ja saab edasisi mõõtmisi teostada.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989