K: pooltelje kumm

Tonnised ja nende mured
Vasta
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#1

Kuidas on vaja vahetada pooltelje kummi, millises järjekorras ja kas on mingeid spets tööristasi vaja? Autoks CS 2.0 -92 94kW
__In Boost We Trust__
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

Tavariistad.Sisemise kummikatte vits lahti.Rattalaagri mutter lahti,sharniir lahti,
rooliots lahti.Pooltelg maha(ettevaatust tripoidlaagriga,see kipub laiali pudenema kergesti,soovit.kilekott tihedalt teibiga ümber tõmmata).Vana tolmulate noaga lõhki ja prükka,püsikiirusliigend võlli otsast maha ja uus tolmukate võllile,siis vastupidises järjekorras kõik tagasi kokku.
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 605
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#3

1 variant ununes-kuldkalakese või kepikese oma...
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: mad1
1 variant ununes-kuldkalakese või kepikese oma...

jaa-jaa
Tegelikult võib 2 tõrget tekkida: 1)püsikiirusliigend ei irdu rattarummust(ainult suruõhuvasar aitab sel juhul)
2)püsikiirusliigend ei irdu võlli otsast,kuna korraga on vaja avatult hoida stoppersplinti ja samal ajal liigendit võllilt maha peksta(siis on vaja 2 inimest)

Novatio butiik pakub poolteljekumme koos abinõudega,mille paigaldamiseks pole vaja liigendit võllilt eemaldada,vaid kumm venitatakse abinõide abil üle liigendi.
zill
Postitusi: 432
Liitunud: R Sept 17, 2004 7:15
Asukoht:
Auto:

#5

Ma vahetasin roolilati kummi, sai ostetud autopartnerist ning sai ka ilusti peale venitatud. siis et üle rooliotsa. Asi sai väga eduklt tehtud. Isegi fööni ega kuuma vett polnud vaja :)
Saku PEOREKKA hooldaja:)
Vasta