Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli

Vasta
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#251

Juba aastaid Exide kõigile enda masinatele paigaldatud, pole siiani alt vedanud. Iga ilmaga masinad käivituvad.
Kasutaja avatar
polukoli
Postitusi: 649
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#252

Exide'ga varasemalt ainult head kogemused ja seetõttu sai ka see korralik aku ostetud. Arusaamatuks jäi, miks eelmine aku selline just peale oli omaniku poolt soetatud.:freak:

Järgmisteks töödeks plaan:

1. Tagumiste silikoonpukside vahetus - Asemele Lemförderid 15€/tk ehk vaja 4tk ja kokku 60€.
2. Puudub teadmine, kas tagumised suured puksid on vahetatud või mitte, kuid kuna silikoonid lähevad vahetusse, siis mõistlik oleks kohe ka suured ära vahetada. Asemele kindlasti Powerflex PFR66-110 - Komplekt 58,47€

KOKKU: 118.47 €
Kasutaja avatar
polukoli
Postitusi: 649
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#253

Uus aku kenasti peal ja teema päevakorrast maas :head:
Kasutaja avatar
polukoli
Postitusi: 649
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#254

Huvitav, pärast aku vahetust ei saa kella õigeks määrata. Mõlemad 2 nuppu, mis paneelil on, ei reageeri. Mingi imenipp tööle saamiseks ?
Kasutaja avatar
polukoli
Postitusi: 649
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#255

Vahepeal on kella nupud tööle hakanud :)

Selle kuu jooksul tahaks suured tagumised puksid ette võtta koos tagumiste silikoonpuksidega.
Kasutaja avatar
polukoli
Postitusi: 649
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#256

Küsimus targematele: Originaal starteriks masinal Mitsubishi M000T86781 ning uurin maad, mis hinnaga see sama asi ostes oleks. Küll aga surutakse peale alternatiivseid tooteid, a la Bosch, Hella jne jne. On mingi reaalne vahe ka, kas lõpuks on alla Mitsubishi või näiteks Boschi oma ?
Kasutaja avatar
polukoli
Postitusi: 649
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#257

Nonii!

Tagumised silikoonpuksid Lemförder 1471101 tellitud.

Pilt

Otsustasin soetada need kohast nagu http://aeromotors.ee/
Polnud neist varem kuulnud. Kodukas on viisakas ja kõige paremad Lemförder hinnad just sealt. 4 puksi kokku 55,04 € ja kuller/smartpost tasuta. Igati mõistlik. :beer:
Kasutaja avatar
polukoli
Postitusi: 649
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#258

Kiidaks veel AeroMotorsist - eile kell 17:00 sai tellimus tehtud ja täna kell 15:50 tuli SMS, et kaup on smartpostis - ideaalne! :beer:
Kasutaja avatar
polukoli
Postitusi: 649
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#259

Profülaktika mõttes reedel VM-i põhjalikku kontrolli. Kasutan ära kehtivat kampaaniat -50%.
Vaatame, mis leiavad.
Kasutaja avatar
polukoli
Postitusi: 649
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#260

VM-s täiskontrollis käidud:

LS: 279045 km.


* Otsakaane leke, ketihääl - Sellest teadlik ja võtan hoogu koguaeg :)
* Roolivõimu õli vaja lisada
* Aku vajab laadimist - Exide sai alles ostetud ja juba tahab laadimist :freak: ?
Kasutaja avatar
polukoli
Postitusi: 649
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#261

29.02 plaan VM-i minna:

* Vahetamisele lähevad tagumised silikoonpuksid - asemele Lemförder'd
* Roolivõimu õli pannakse ka juurde.
Kasutaja avatar
mihhail1988
Postitusi: 162
Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
Asukoht:
Auto:

#262

VM-s täiskontrollis käidud:

LS: 279045 km.


* Otsakaane leke, ketihääl - Sellest teadlik ja võtan hoogu koguaeg :)
* Roolivõimu õli vaja lisada
* Aku vajab laadimist - Exide sai alles ostetud ja juba tahab laadimist :freak: ?

Kui sa sõidad lühidistantsid ega ta siis täis ennast kunagi ei lae.
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™
ivark
Postitusi: 777
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#263

Otsakaane lekke remont on vist päris mahukas töö. Mul seisab ka ees, peab makaronidieedile minema.
Kasutaja avatar
polukoli
Postitusi: 649
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#264

Otsakaane lekke remont on vist päris mahukas töö. Mul seisab ka ees, peab makaronidieedile minema.

Oled mõelnud ka, kus teha ja kuidas teha ?

Olen aru saanud, et eeskujulik remont oleks selline:

[size=-1]1. KETI KOMPLEKT
2. VÄNTVÕLLI TAGUM. SIMMER
3. KOLVIRÕNGAD B205/B235 STD
4. RAAMSAALE
5. KEPSUSAALE
6. TIHEND, TURBO-VL KOLLEKTOR
7. PLOKIKAANETIHEND
8. MOOTORIÕLI TÄISSÜNT
9. ÕLIFILTER
10. TIHEND, KARTERI ÕLIKORGI
11. ROOLIVÕIMENDI ÕLI
12. SILLASTEND
13. REMONTTÖÖ[/size]

Ega keegi ei taha abiks olla originaal tootekoodidega ?

Võtame jämedalt, et sellise töö hind läheks 1000 € - mis korraga välja ladudes võtab veits morniks ehk minu mõte oleks seda tekkinud kulu hajutada. Ainuke asi, mis järelduseni olen jõudnud, et vaikselt osta varuosad ise kokku. Ei pea ju korraga suurt summat välja käima, vaid iga kuu mingi varuosade vahemik kokku osta ja kui see tehtud, siis uurida, kes mis hinnaga vahetuse teostaks. Võib-olla mu mõttekäik ei ole arusaadav, kuid see oleks viis, kuidas väljaminevat summat leevendada...Parandage kui eksin :)
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#265

ot aga see on ju peaaegu kapremont sul seal, rõngad ja saaled jms. Miks neid "igaks juhuks" vahetama peaks?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
polukoli
Postitusi: 649
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#266

Küsisin kaht pakkumist, kuid keegi võiks võhikule selgeks teha, millisel juhul peaks autoomanik valima kallima remondi ?

Ainult ketivahetuse sisu järgmine:

[size=-1]1 KETI KOMPLEKT SAAB
2 ÕLIRÕHU ANDUR
3 MOOTORIÕLI TÄISSÜNT
4 ÕLIFILTER
5 TIHEND, KARTERI ÕLIKORGI
6 ROOLIVÕIMENDI ÕLI
7 SILLASTEND
8 REMONTTÖÖ[/size]

Hinnavahe kallim VS odavam on jämedalt 2x. Keegi kenasti lahti seletab erisuse, siis oleks väga kaunis :beer:
entson
Postitusi: 509
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#267

Kui surved head ja õli ei võta,siis mina rõngaid ei puutuks,saaled vahetaks aga ära kindluse mõttes,enamik mootoreid saab lõpu läbi saalede,vähemalt on see kolina teema,siin vanemate autode puhul suht tavaline.Rõngaste vahetusega tuleks ka klapid üle käia,sest ülemine ots ju eemaldatakse niikuinii .Veel mõtleks ka käigukasti õlivahetuse peale.Kettide vahetus ju plaanis endiselt.See on amatööri arvamus,eks vaata ,mida profid kõnelevad.Töid lase teha kohas,mida usaldad ja kus tegijad on enne ka Saabi mootoreid remontinud,vähemalt nii toimetaks mina.Edu.
Saan harva sõita SAABIGA.
AndresV
Postitusi: 904
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#268

...jämedalt, et sellise töö hind läheks 1000 € - mis korraga välja ladudes võtab veits morniks ehk minu mõte oleks seda tekkinud kulu hajutada. Ainuke asi, mis järelduseni olen jõudnud, et vaikselt osta varuosad ise kokku. Ei pea ju korraga suurt summat välja käima, vaid iga kuu mingi varuosade vahemik kokku osta...
Sama hästi võid raha põrsasse panna või kogumiskonto avada ja igakuise püsimakseka teha.
Kasutaja avatar
polukoli
Postitusi: 649
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#269

Lühidalt öeldi, et sellise läbisõidu juures tuleks mõelda suurema remondi peale...
Kasutaja avatar
Martin.V
Postitusi: 259
Liitunud: N Nov 27, 2014 0:45
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 900 ´86
Kontakt:

#270

Ei no, pole ju vahet kas kogud endale juppe laua alla mitme kuu jooksul, või kogud raha, et siis korraga jupid ja töö ära teha.
Kasutaja avatar
polukoli
Postitusi: 649
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#271

VM-s sai täna kasutatud sõbrakuu kampaania viimast päeva ja vahetatud tagasilla väikesed silikoonpuksid. Asemele läksid Lemförderid. Töö kiire ja korralik :beer:
ivark
Postitusi: 777
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#272

Ma ei ole otsakaane lekkega tegelenud, nüüd vähemalt VM-s märgiti see ära. Ilmselt ootan ära aasta ja lasen järgmise aasta veebruaris uuesti VM-s teha, -50%. Selle ajaga ei juhtu masinaga midagi. Leke on väga väike. Läbisõidud on mulka väiksed kuna teine masin on ka olemas. Auto väärtus langeb ka kolinal, 7 aastat sõitnud juba ja masin üle 10 aasta vana. Isegi kui leke saaks kõrvaldatud ei ole ma veel paljude asjadega rahul. Ei tea, mis edasi saab aga üldiselt siiani palju raha pole küsinud ja see 1000+ pole lihtsalt mõtet sellesse masinasse tampida.
Kasutaja avatar
polukoli
Postitusi: 649
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#273

Esmaspäeval SaabiAnti-sse. Kogu pidurivedeliku vahetus + törts roolivõimuõli juurde
Kasutaja avatar
polukoli
Postitusi: 649
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#274

SaabiAnti-s käidud ja tehtud tööd:

* Pidurivedeliku vahetus. Asemele Brake Fluid DOT-4 (1 L.)
* Lisatud SAAB roolivõimendi vedelikku natuke juurde.
* Tagaklaasi kojamehe leke peatatud.

:beer:
Kasutaja avatar
polukoli
Postitusi: 649
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#275

Küsiks, kas keegi on peeglite korrosiooniga ka tegelenud, kus kolmnurga pealt värv maha koorunud ja alumiinium korrodeerunud ? Mõni õpetus kuluks ära.
Vasta