Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Pole seda ise teha ka võimatu ega isegi mitte keeruline. Aerosoolidega autot muidugi ei värvi, aga hoolsalt tehes saab vägagi korraliku tulemuse, piisab tahtmisest. Pinna lihvid siledaks, puhastad ära ning krundiks paneks midagi korrosioonivastast ja alumiiniumile sobivat. Värv selga ja mattlakk peale, et ei läigiks.
Ise aerosoolidega üsna palju nokitsenud nii rattaraamide kui autodetailide ja velgede kallal, saab asja küll ja saab väga korralikult teha kui endal on huvi. Värvimisprotsess on alati sama - kõige tähtsam on korralik eeltöö, siis peale läheb aluspinnale sobiv krunt ja seejärel loomingulisem osa - värv ja lakk.
Ise aerosoolidega üsna palju nokitsenud nii rattaraamide kui autodetailide ja velgede kallal, saab asja küll ja saab väga korralikult teha kui endal on huvi. Värvimisprotsess on alati sama - kõige tähtsam on korralik eeltöö, siis peale läheb aluspinnale sobiv krunt ja seejärel loomingulisem osa - värv ja lakk.
- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3186
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Pole väga lammutanud kuid tegu ju alumiiniumiga. Kui nüüd juppideks tõmmata, liivaprits ja pulbervärv selga, reaks tulemuse väga heaks saama väikese raha eest.
30-40eur prits ja värv. Hiljem võib ju vedelvärviga üle tuisata ja kerevärvi teha.
Minu jaoks oleks kõige olulisem see oksüdatsioon sealt välja saada ja prits seda teeb.
Küsi pakkumist Rando käest:
Kontakt: 56499535 info@amr.ee www.amr.ee
30-40eur prits ja värv. Hiljem võib ju vedelvärviga üle tuisata ja kerevärvi teha.
Minu jaoks oleks kõige olulisem see oksüdatsioon sealt välja saada ja prits seda teeb.
Küsi pakkumist Rando käest:
Kontakt: 56499535 info@amr.ee www.amr.ee
Lõpuks ometi sai leitud isetumenev soojendusega peegliklaas.
:drink::drink: Selle otsimine on nii valus ja ei soovita väga kellelegi, sest alternatiivi ei paku ükski tootja. Muidugi oleks võinud osta niisama tavalise peegliklaasi asemele, kuid oli soov säilitada võimalikult origiaanlilähedast olekut. Aga sain õigel ajal käed külge. Täna vahetasin ära ja nüüd on väga OK
Vana vs uus:


Vana vs uus:
Kuidas sul see polüuretaan puks mõjub käigukasti vibratsioonile? Need kummist ei pea absoluutselt vastu sealReedel sai ette võetud siis käigukasti leevendipadja ja puksi vahetus:
Padi oli ikka väga läbi omadega ehk pehme ja praguline:
Varda puks ise oli OK seisukorras, kuid kui teha, siis juba korralikult:
Kogu vahetus võttis aega 45 minutit ja tulemus mõnus:

Kolmnurga enda saab kenasti haljaks lastud, selles pole küsimustki, kuid kogu peeglikonstruktsioon on korralik ämber SAAB-i puhul olnud. Linnapildid enamikel mingi aastakäigu omadel need mädanevad. Siin üks näide ühest seisvast kolmnurgast, mis vedeleb. 20 minutit lihvimist ja alumiinium kenasti haljas, kuid mastaapse probleemi tekitab kogu see sitt, mis sealt edasi tuleb ehk peeglivars ja selle ümbrus, seda puhtaks saab vist ainult kuuli või liivapritsiga, mis jällegi on pretsedent, sest üldjuhul tahetakse, et pritsitav ala oleks muust jamast vaba. SAAB muidugi on oma peeglikonstruktsiooni ehitanud nii, et juhtmeid kätte ei saa 



See alumiiniumi jama ja paljudki teised kerekonstruktsioonid ongi töeline GM SAAB i insinööride loovuse tase. Ainsad metallid vist mis körvuti sobivad oma elektrokeemilise ekvivalendi töttu on teras ja vask. Alumiinium ja tsink,magneesium jne hävivad esimestena ja tegelikult kaitsevad teraskonstruktsiooni seni kuni nad on oksiidiks muutunud. Mingit rust-stop ehk veel halvendab selle peegliraami olukorda. Pigem alumiiniumile sobiv kruntvärv ja mitu kihti kvaliteetvärvi mitte aerosooli ,et tagada värvikihi vastupidavus.
Sai nädalavahetusel kätt harjutatud ühe seisva kolmnurga peal. Vana värvi eemaldamine + võimalikult siledaks asi saada. Seejärel korrosioonikindel krunt + uus matt must värvi näol peale. Peab ütlema, et jäin tulemusega väga rahule. Arvestades, et tegin seda küllaltki hõlpsalt, et aru saada, kuidas asi lõpuks välja näeb, sest antud kolmnurk ei lähe praegusele masinale külge. Pigem selline töötuba enne reaalset tegemist 

Sai huvi pärast ka kõrvutatud praegu masina küljes olevatega ja vahe on öö ja päev. Ootan juba, et reaalselt asi ette võtta. Hästi läheb, siis hakkab järgmine nv nokitsema.



Sai huvi pärast ka kõrvutatud praegu masina küljes olevatega ja vahe on öö ja päev. Ootan juba, et reaalselt asi ette võtta. Hästi läheb, siis hakkab järgmine nv nokitsema.
Sai nädalavahetusel siis esimene peeglikolmnurk masina küljest maha võetud ja värskendama asutud. Kolmnurga enda puhtaks saamine pole probleemi, kuid sealt edasi on vaja juba kenasti liivapaberiga nikerdada. Haljaks ta lõpuks sain. Tolmust puhtaks ja konksu otsa rippuma ning esimene kiht korrosiooni vastast krunti sai peale pandud, millele järgnes teine. Lõpuks paar kihti matt musta ja pean tõdema, et tulemusega ülirahul. Silm puhkab totaalselt. Mõned pildid ka:




