9-5 2.3t klõbin

Allorg10
Postitusi: 38
Liitunud: N Mai 26, 2016 15:27
Asukoht:
Auto:

#26

Sõidan kuuesajandat tuhandet, korra ketid vahetatud. Midagi muud mootoris vahetatud pole. Õlivahetus 10k tagant või vähema. Suvaliselt ajab käivitamisel kohati sinist väheke juba viimased 400k.Turbot pole kordagi vahetanud. 2 DI kasseti kulunud.
Vot see on alles Saab! :)
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#27

Sõidan kuuesajandat tuhandet, korra ketid vahetatud. Midagi muud mootoris vahetatud pole. Õlivahetus 10k tagant või vähema. Suvaliselt ajab käivitamisel kohati sinist väheke juba viimased 400k.Turbot pole kordagi vahetanud. 2 DI kasseti kulunud.
Vot see on alles Saab! :)
Garrett 400k km ? Mistka :o
Mis mootorist jutt? B2xx
__In Boost We Trust__
yllar
Postitusi: 583
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#28

Jah, turbo garret. Mootor B205 aastast 2000 ma arvan.
Allorg10
Postitusi: 38
Liitunud: N Mai 26, 2016 15:27
Asukoht:
Auto:

#29

Väike uuendus, kolmas kepsusaal tegi seda jubedat häält ning tänaseks lahenes asi kepsusaalede vahetusega ning väntvõll sai ka lihvitud. Saaled olid nii kulunud, arvatavasti olid originaalid.Läbisõit 270k.
Vasta