Saab 9-5 2000 2.3T 136 kw probleem..

Vasta
Hagar
Postitusi: 4
Liitunud: K Sept 21, 2016 9:19
Asukoht:
Auto:

#1

Tere foorumirahvas!

Olen siin uus ja saabide kohapealt väga midagi ei tea.
Probleem on mul selles, et summutist tuleb sinist suitsu.. kahtlustatakse turbot.. :( homme saan täpsemini teada, kuna töökotta. Küsimus tuleb nüüd, mis saabide turbot ma endale panna saan? Kas sobib ka 2.0 mootoriga turbod? ettetänades :) Kui kellelgil on pakkuda võib mulle ka kohe pakkuda kasutatud turbot :)
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 926
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#2

Tere-tere. Turbo leiad kui kolad varuosade müügi foorumi osas vähe ringi. Saabil on kahte sorti turbosid. Garrett nagu sinu autol ja Mitsubishi Aerodel. See nüüd hästi lihtsalt öeldud. 2.0 ja 2.3 omavad sama Garretti turbot. Aga kui vähegi võimalik siis hangi Mitsubishi TD04 , noh, kui juba siis juba:)
Hagar
Postitusi: 4
Liitunud: K Sept 21, 2016 9:19
Asukoht:
Auto:

#3

Suured tänud :) võtan teadmiseks
yllar
Postitusi: 583
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#4

Sinine suits ei tähenda ilmtingimata turbo suremise märki.
Piktor
Postitusi: 329
Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
Asukoht: Järvamaa
Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS

#5

Sinine suits viitab õli põlemisel, ehk kahtlustada saab rohkemat kui ainult turbo. Klapisääretihendid, kolvirõngad, karterituulutus jne. Sobib peale Garrett ja ka mitsu td04, td04 installimine Bolt on projekt pole, õli ja jahutusvedeliku torud on teised. Samuti ka cobra on jämedam.
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
yllar
Postitusi: 583
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#6

Mul on suitsenud vahelduva eduga umbes 10 a. Pole selle ajaga vahetanud ei klapisääre tihendeid ega turbot. Seega 2000a masinal ei tõttaks kohe kuhuhugi remontima kui just sinine jutt pidevalt taga pole.
tulepoiss
Postitusi: 126
Liitunud: P Okt 10, 2010 17:38
Asukoht:
Auto:

#7

Tal sellel autol see sinine jutt just taga ongi, 15 km sõidu peale mis läbis remondi töökotta ja koju oli maximumist saanud vardal alla miinimumi
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#8

Pealkirjas on miski kahtlane 2.3 kirjas. Vkggen see ju pole, seega võiks 2.0 ikka olla.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
tulepoiss
Postitusi: 126
Liitunud: P Okt 10, 2010 17:38
Asukoht:
Auto:

#9

2,3 bensukas, 136kw
tulepoiss
Postitusi: 126
Liitunud: P Okt 10, 2010 17:38
Asukoht:
Auto:

#10

pealkirjas jah valesti tal pandud , ikka juhtub
Piktor
Postitusi: 329
Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
Asukoht: Järvamaa
Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS

#11

Kas kolvirõngad või turbo sel juhul. Aga saabil rõngaste vahetus ei aita, tuleb koos kolbidega vahetada.
Aga alusta turbost, võin oma garreti prooviks anda.
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
tulepoiss
Postitusi: 126
Liitunud: P Okt 10, 2010 17:38
Asukoht:
Auto:

#12

See et turbo läbi täitsa tõenäoline, aga huvitav see et sel hetkel kui auto käima panna sai siis madalatel pööretel ajas korralikku suitsu koos õli natukesega ka õlikorgi juurest välja, seega peaks olema ka midagi vist silindritega, kolbide-rõngastega?!
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#13

Võta Cobra maha ja näed kohe, kas on turbo õhtal(lõtkut) või mitte.
__In Boost We Trust__
entson
Postitusi: 509
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#14

Tuulutus ei või umbes olla?
Saan harva sõita SAABIGA.
Vasta