Peaks päris ära kaaluma, kas sama raskusega.
Tehase manualist leidsin ka kepsu lõtkude kohta, kolvi poolne nõellaager: radial tihe, nii et 2 näpuga ringi aetav

Vända pool aga radial 0,05mm, axial vahe 2,05 - 2,35mm.
Kolvipoolsed laagrid on head, võtsin kolvid kepsude küljest ära.
Aga kuna leotuste, õlide, lahustite jne. abil keskmine keps vända pool liikuma korralikult ei hakanud, siis renoveerimisest ei pääse. Rootsis päris kohe firma, mis seda teeb, aga hind ligi 1000.-€ on ikka liiga krõbe.
Samas taastades saaks vända poole paremad laagrid, nõelu hoiaks kinni terasvöö, mitte alumiiniumvöö (nagu originaalis) ja kasutatakse tihedamalt/väiksemaid nõelu, seegi parem.
Peaks kuidagi tagavara mootori kaane lahti saama, saaks ehk sealt parema väntvõlli. Kuskil soovitatakse õhusurve küünlaaugust sisse lasta, samas palju see aitab, kui nurkades terasdiftid alumiiniumisse roostetanud. Või proovida neid nurki kuumutada ... soovitage miskit.