Saab 2 dörrars Sedan 1965, aatom
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 854
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Väntvõllist, paistab, et on varasemalt taastatud, sest kepsud erinevad, lihtsalt panen siia kirja, et meelde jääks, 40.1064.1 1tk. (e. siis paistab tehase oma), 2 tk. (ka see, mis kinni) Saab Bahco 716534.
Peaks päris ära kaaluma, kas sama raskusega.
Tehase manualist leidsin ka kepsu lõtkude kohta, kolvi poolne nõellaager: radial tihe, nii et 2 näpuga ringi aetav , axial vahe 0,01 - 0,04mm.
Vända pool aga radial 0,05mm, axial vahe 2,05 - 2,35mm.
Kolvipoolsed laagrid on head, võtsin kolvid kepsude küljest ära.
Aga kuna leotuste, õlide, lahustite jne. abil keskmine keps vända pool liikuma korralikult ei hakanud, siis renoveerimisest ei pääse. Rootsis päris kohe firma, mis seda teeb, aga hind ligi 1000.-€ on ikka liiga krõbe.
Samas taastades saaks vända poole paremad laagrid, nõelu hoiaks kinni terasvöö, mitte alumiiniumvöö (nagu originaalis) ja kasutatakse tihedamalt/väiksemaid nõelu, seegi parem.
Peaks kuidagi tagavara mootori kaane lahti saama, saaks ehk sealt parema väntvõlli. Kuskil soovitatakse õhusurve küünlaaugust sisse lasta, samas palju see aitab, kui nurkades terasdiftid alumiiniumisse roostetanud. Või proovida neid nurki kuumutada ... soovitage miskit.
Peaks päris ära kaaluma, kas sama raskusega.
Tehase manualist leidsin ka kepsu lõtkude kohta, kolvi poolne nõellaager: radial tihe, nii et 2 näpuga ringi aetav , axial vahe 0,01 - 0,04mm.
Vända pool aga radial 0,05mm, axial vahe 2,05 - 2,35mm.
Kolvipoolsed laagrid on head, võtsin kolvid kepsude küljest ära.
Aga kuna leotuste, õlide, lahustite jne. abil keskmine keps vända pool liikuma korralikult ei hakanud, siis renoveerimisest ei pääse. Rootsis päris kohe firma, mis seda teeb, aga hind ligi 1000.-€ on ikka liiga krõbe.
Samas taastades saaks vända poole paremad laagrid, nõelu hoiaks kinni terasvöö, mitte alumiiniumvöö (nagu originaalis) ja kasutatakse tihedamalt/väiksemaid nõelu, seegi parem.
Peaks kuidagi tagavara mootori kaane lahti saama, saaks ehk sealt parema väntvõlli. Kuskil soovitatakse õhusurve küünlaaugust sisse lasta, samas palju see aitab, kui nurkades terasdiftid alumiiniumisse roostetanud. Või proovida neid nurki kuumutada ... soovitage miskit.
Tiftiaugud tunnduvad kaanest läbi olema. Puuri välja tiftid. Ilmselt on need odavamad, kui kaas või plokk.Peaks kuidagi tagavara mootori kaane lahti saama, saaks ehk sealt parema väntvõlli. Kuskil soovitatakse õhusurve küünlaaugust sisse lasta, samas palju see aitab, kui nurkades terasdiftid alumiiniumisse roostetanud. Või proovida neid nurki kuumutada ... soovitage miskit.
-
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Meiemaal on ju olemas ka mehi kes kahetaktistel saanidel ja paadimootoritel vända laagreid vahetavad. Olen isegi enda tarbeks nii saanil kui ka paadimootoril nii silindrite vahelisi kui ka kepsulaagreid vahetanud. Siiamaani töötavad. Teed rakised ja teed ise ära. Mina tegin treipingi vahel kus ka kärnpuki asemele aretasin padruni. Eks ta muidugi üks paras tripper töö on.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7629
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Käisin vaatasin ka selle masina üle.
Esimene mis silma jäi, et see mees põeb rasket hullust, osta kokku igasugu tegemist vajavaid vägevaid asju aga töö nagu läheb tasa ja targu....
Kõike rohkem jäi silma selle 96 sisu ehk salong. supper heas korras ja terve ja sile ja puhas ja kulumata. täitsa selline tunne, et nagu sõidetud ei olekski. kere seevastu täiesti tavaliselt roostetanud. Huvitav tundus pagasniku põhi, seestpoolt, mis üle tehtud paksu nn. kivikaitsega. ja sellest ei saanudki aru, kas tehase poolt või hiljem tehtud.
huvitavad olid käigukast, sisemised pooltejeotsad, poolteljed ja muidugi mootor. See on ikka nii pisike, et tõesti naine võib ta ka poekotti tõsta kui uut mootorit vaja peaks minema.
Igaljuhul jõudu valikute tegemisel: pere, töö ja vanad saabid! Kõike ei jõua !!! )))):thumb:
Esimene mis silma jäi, et see mees põeb rasket hullust, osta kokku igasugu tegemist vajavaid vägevaid asju aga töö nagu läheb tasa ja targu....
Kõike rohkem jäi silma selle 96 sisu ehk salong. supper heas korras ja terve ja sile ja puhas ja kulumata. täitsa selline tunne, et nagu sõidetud ei olekski. kere seevastu täiesti tavaliselt roostetanud. Huvitav tundus pagasniku põhi, seestpoolt, mis üle tehtud paksu nn. kivikaitsega. ja sellest ei saanudki aru, kas tehase poolt või hiljem tehtud.
huvitavad olid käigukast, sisemised pooltejeotsad, poolteljed ja muidugi mootor. See on ikka nii pisike, et tõesti naine võib ta ka poekotti tõsta kui uut mootorit vaja peaks minema.
Igaljuhul jõudu valikute tegemisel: pere, töö ja vanad saabid! Kõike ei jõua !!! )))):thumb:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 854
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Oh Ivomets, ei põe ma miskit, ma ikka väga kahe jalaga maa peal, kollektsioneeride seas väga väike tegelane (2 liikuvat, paar mis vajavad liikuma saamist), vaata kui pisike garaaž mul on
Eristun võib-olla selles osas, et ei osta nipsasjaks vaid nad peavad liikuma ka.
Aga Ivomets on tõeline saabikala, rullnoka cabrio ei avaldanud üldse muljet
Aega on, ega kiiret ole, paralleelselt tegelen nii 900 classik cabrioga, kui ka selle 96-ga. See 96 kohe väärib tagasi teedele saamist ...
Eristun võib-olla selles osas, et ei osta nipsasjaks vaid nad peavad liikuma ka.
Aga Ivomets on tõeline saabikala, rullnoka cabrio ei avaldanud üldse muljet
Aega on, ega kiiret ole, paralleelselt tegelen nii 900 classik cabrioga, kui ka selle 96-ga. See 96 kohe väärib tagasi teedele saamist ...
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 854
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
võimas! Ja siin veel Knabes Wunsch kapoti all
Tänud. Mis imeloom see "Knabes Wunsch" veel on.
Arengutest, kolvi rõngaid pole ikka veel lahti saanud, olen neid leotanud nii bensiini, petrooleumi, nitrolahusti, atsetoni ja keetnud isegi mootoriõli + mootoripesu aine segus. Minidrelliga (+ hari) puhastasin isegi pealtpoolt saasta ära. Ei tahaks nagu jõuga läheneda ...
Kokku 9 rõngast, lahti on 3 + üks osaliselt.
Ideid on kellelgi?
Enda järgmine idee on induktsioonkuumuti (pooliga), ehitasin varasemalt sellise 100W, e, siis raud kuumeneb kiiremini, kui alumiinium, ehk surub saasta kokku/välja. Et siis kuumutamine ja siis petrooleumis vm. jahutamine ja nii mitu korda.
Väntvõllile leidsin tegija, sai lahti pressitud. Keskmine laager oli sellepärast ära, et sees teistest erinev laager, nn. 2 ringiline vm. kuis seda nimetatakse (vaata pilti).
Nende kepsu laagritega on üldse üks suur jama, kuna sellist mõõtu ei ole kuskil maailmas, olen kõikvõimalikud kohad läbi otsinud. Ka komplekti nõellaagri sisemise osa ja laagriga ei leia. Hetkel ainus lahendus tundub väntvõlli vastavatele sõrmedele nõellaagri sisemine pool peale pressida, kepsu ja sõrme vahe nõelu täis panna (vaata teist pilti) ja pisut kepsu ava suuremaks soveldada, et pisikene paisumislõtk tekiks (nagunii on 0,05mm lubatud). Ega ma väga valesti tee ...
Igatahes ostsin vist Euroopa tühjaks sobivatest nõeladest.
Mulle endale tundub, et siis pääseb õli ka paremini nõelade vahele (kepsu ja vända osa pikkilõtk ju 2mm ja õigel laagril takistab õli pääsu ju nõelade kinnihoidmise asi, ehk separaator).
Lisatud failid
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 854
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Lõpuks ka mõned edasiminekud, vända laagrid käes ja kokkupanekul ning lõpuks ka rõngad kolbidelt käes.
Rõngastega tegin veel mõned loomkatsed, näiteks kerisin pooli ümber rõnga ja lasin sinna 500Hz/40W võimsust (uputasin petrooleumisse), lootuses, et rõngas hakkab pisutki kaasa vibreerima, aga abi polnud.
Kõige parema lahenduse leidsin aga netist, nimelt kuskil soovitati plastist või puust vahepuksiga vm. haamriga rõngast taguda. Mina aga lõikasin kaselauast haamri ja tagusin sellega. Oh üllatust, mõned tunnid toksimist ja kätte ma nad täiesti tervelt saingi, pidevalt ka õli vahele/peale lastes. Kindlasti kogu eelnev (leotamised ja muud loomkatsed) aitas ka kaasa.
Ja peale ultraheli pesu:
Rõngastega tegin veel mõned loomkatsed, näiteks kerisin pooli ümber rõnga ja lasin sinna 500Hz/40W võimsust (uputasin petrooleumisse), lootuses, et rõngas hakkab pisutki kaasa vibreerima, aga abi polnud.
Kõige parema lahenduse leidsin aga netist, nimelt kuskil soovitati plastist või puust vahepuksiga vm. haamriga rõngast taguda. Mina aga lõikasin kaselauast haamri ja tagusin sellega. Oh üllatust, mõned tunnid toksimist ja kätte ma nad täiesti tervelt saingi, pidevalt ka õli vahele/peale lastes. Kindlasti kogu eelnev (leotamised ja muud loomkatsed) aitas ka kaasa.
Ja peale ultraheli pesu:
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 854
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Väikeste sammude abil taas edasi.
Vänt koos ja valmis, kolvid/rõngad puhastatud ja rõngad täpselt samades kohtades tagasi, kaan lihvimises/puhastamises (jahutusvedelik oli liiga palju söövitanud jahutuse avade servasid jne.). Termostaat kontrollitud (vaata pilti - 180° ), 52 aastat vana ja ikka töötab, avanes ilusasti 82 kraadi juures ja täielikult 85 kraadi juures. Ja pisut Al keevitust (ise tegin, aga pole spetsialist ja pole ka päris õiget keevitust) ja ühe teise detaili puhastamist.
Vänt koos ja valmis, kolvid/rõngad puhastatud ja rõngad täpselt samades kohtades tagasi, kaan lihvimises/puhastamises (jahutusvedelik oli liiga palju söövitanud jahutuse avade servasid jne.). Termostaat kontrollitud (vaata pilti - 180° ), 52 aastat vana ja ikka töötab, avanes ilusasti 82 kraadi juures ja täielikult 85 kraadi juures. Ja pisut Al keevitust (ise tegin, aga pole spetsialist ja pole ka päris õiget keevitust) ja ühe teise detaili puhastamist.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 854
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Karburaator käsil nüüd ....
Kõvasti puhastamist ...
Hea lahendus on kõvasti kinni kittinud mustuse eemaldamiseks selline vedelik ja minidrelli metallhari vm. (üllatav, aga isegi poleerib pinda).
Aga kust leida selliseid professionaalseid harju? hiinakad on valest traadist, painduvad kohe ära (vasakpoolne hari), kunagi 10 a. tagasi ostsin, kahjuks seda poodi pole enam.
Ja taas augud alumiiniumis, aru ma ei saa, mis seda seal teinud on, see ju mootori pool e. teisel pool klappi. Seda kohta keevitada küll ei taha, mõtlen/vaatan/püüan teisiti.
Kõvasti puhastamist ...
Hea lahendus on kõvasti kinni kittinud mustuse eemaldamiseks selline vedelik ja minidrelli metallhari vm. (üllatav, aga isegi poleerib pinda).
Aga kust leida selliseid professionaalseid harju? hiinakad on valest traadist, painduvad kohe ära (vasakpoolne hari), kunagi 10 a. tagasi ostsin, kahjuks seda poodi pole enam.
Ja taas augud alumiiniumis, aru ma ei saa, mis seda seal teinud on, see ju mootori pool e. teisel pool klappi. Seda kohta keevitada küll ei taha, mõtlen/vaatan/püüan teisiti.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 854
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Kaan peal ja surved mõõdetud, ühtlaselt 7 ja 8 vahel, raske hinnata, kui hea (peale kerget hoonimist sisse töötamata), aga surveaste sellel mootoril 8,1
E: Püüan edaspidi väiksemaid pilte teha.
E: Püüan edaspidi väiksemaid pilte teha.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7629
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ole mureta, tundub ok olma. tegelikult mõõdetakse sooja mootoriga ja kui bensiinid, õlid sees ja töötanud süsteem jne..
. siis kindlasti kõrgem kah.
ma siin täna ühel v4 mootoril sain kah kahes silindris nii 6 kant, kahes 10.
. siis kindlasti kõrgem kah.
ma siin täna ühel v4 mootoril sain kah kahes silindris nii 6 kant, kahes 10.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14333
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
paaaaalun.. inimesed... katsume piltidega mõistuse piiridesse jääda. 1600+ laiusega on ikka üle võlli.
Kui muidu ei saa, siis on võimalik sellele IMG tag-ile natuke lisa panna,[ img=1024x280 ] antud juhul sobis täitsa hästi.
Kui muidu ei saa, siis on võimalik sellele IMG tag-ile natuke lisa panna,[ img=1024x280 ] antud juhul sobis täitsa hästi.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 854
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Mootor nüüd selline.
Aga käivitamiseni läheb veel pisut aega ... hetkel jagaja laiali, oli teine roostes, tsentrifugaal regulaatori vihid kinni jne.
Arusaamatu on vaakumregulaatori töö, selline kummaline, miski Bosch õli käib sisse. Nimelt kui tekitan sinna vaakumi, siis ta ei reageeri ja kui lõpuks reageerib, siis käib teise poole ära, laseb vaakumi välja ja taas tavaolekus. Saa nüüd aru, on see ikka õige, kinni valtsitud, sisse kah ei näe.
Teisel mootoril aga laseb puhtalt õhu läbi e. ei tööta.
Ja üldse, kui sealt nii õhku läbi laseb, siis see on kui vaakumileke mingi rõhu juures, pagan kas taas Saabi inseneride miski omamoodi tarkus (sest remondijuhend räägib miskist jagaja ventilatsioonist, pildil nr. 1 vidin, peaks minema salongi õhuvõtu juurde).
Aga käivitamiseni läheb veel pisut aega ... hetkel jagaja laiali, oli teine roostes, tsentrifugaal regulaatori vihid kinni jne.
Arusaamatu on vaakumregulaatori töö, selline kummaline, miski Bosch õli käib sisse. Nimelt kui tekitan sinna vaakumi, siis ta ei reageeri ja kui lõpuks reageerib, siis käib teise poole ära, laseb vaakumi välja ja taas tavaolekus. Saa nüüd aru, on see ikka õige, kinni valtsitud, sisse kah ei näe.
Teisel mootoril aga laseb puhtalt õhu läbi e. ei tööta.
Ja üldse, kui sealt nii õhku läbi laseb, siis see on kui vaakumileke mingi rõhu juures, pagan kas taas Saabi inseneride miski omamoodi tarkus (sest remondijuhend räägib miskist jagaja ventilatsioonist, pildil nr. 1 vidin, peaks minema salongi õhuvõtu juurde).
Mootori visuaal on vapustavalt kena!
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 854
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Ah mis, see oli hea suur kast starteri hoidmiseks hoopis.No eks mootoritöid on tagant utsitanud kast Alexandrit, nagu fotolt näha. Peabki tulemus hea tulema.
Aga mootor töötab ... jeeee.
Isegi tühikäiku hoiab ja pöördesse läheb väga hästi, siis käivitus millegipärast raske (nagu tõmbaks täis vm. Või peab ka süüdet reguleerima veel). Tõsi, mootor pole oma õiges asendis (e. kaldus) ja karburaatorid liiga külje peal. Eks häälestama peab nagunii, kui masina peal.
Ja mõlemad veepumbad lasevad läbi ... paras nuputamine.
Minu esimene SinuTuub video.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7629
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
just sellepärast suures sõjas saksa lennukid olid paremad venlaste omast, sest neil ei olnud karburaatoreid...........
edasi mõtle ise.
edasi mõtle ise.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Selliseid auke, nagu ülal pildil silindri seinas näha on, tekitavad alumiiniumi sisse mitmesuguste hallitusseente elutegevuse jääkproduktid (tõenäoliselt mingi orgaaniliste hapete segu, aga täpsemalt ei tea). Omal selline kogemus, kus ühte kohvi tegemiseks kasutatud alumiiniumpütsikusse jäi kunagi nii kuuks-pooleteiseks kohvipaks sisse ja tagajärjeks olid hallitus ja paar auku nõu põhjas.
Aga töö senised tulemused on vahvad vaadata, jõudu jätkamisel!
Aga töö senised tulemused on vahvad vaadata, jõudu jätkamisel!
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB!
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 854
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Pole pikalt autoga tegeleda saanud, põhjuseks ühe teise auto liikuma saamine, mis planeeritust igas mõttes 3x rohkem, ka aega, võttis.
Nüüd aga punane "garaažis". Plaan kere poolepealt nii minimaalselt tegeleda, kui võimalik (konserveerida), pigem et saaks kiirelt liikuma.
Aga vaevalt seegi kergelt tuleb, pidurid/sidur, seal tuleb absoluutselt kõik üle käia jne.
Mõned pildid altpoolt ka.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 854
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Väike sammuke taas edasi.
Puhastasin seest siduri peasilindri anuma ära, uus vedelik sisse ja proovima, ei muffigi.
Siis masinalt ta ära ja selgus, et kinni mis kinni. Aga leotus + haamriga kerge toksimine ja liikuma ta hakkaski.
Selgus, et eespoolt oli vaid kinni, silindri tööosa täiesti ilus, ka 50+ aastat vana manset vm. korras:thumb:, tehti ikka vanasti häid asju (Lockhed, kui ma ei eksi).
Puhastasin, tsinkvärv kaanele, masinale tagasi ja vähemalt see osa sidurist nüüd töötab peale uue vedelikuga läbi pumpamist.
Aga piduritega nii kergelt siiski ei lähe, samuti töösilinder ei toimi, kuid ka klotsid/trumlid osaliselt kinni jne. Lisaks on sellel autol kõik trumlid laagriga koos, tõmmitsat vaja, et piduritele ligi pääseda.
Ka on salongi miski jube hais soojaga tekkinud, tea kas müügiks miski keemiaga salong üle käidud vm.
Üks pilt tagaistme alusest ka:
Puhastasin seest siduri peasilindri anuma ära, uus vedelik sisse ja proovima, ei muffigi.
Siis masinalt ta ära ja selgus, et kinni mis kinni. Aga leotus + haamriga kerge toksimine ja liikuma ta hakkaski.
Selgus, et eespoolt oli vaid kinni, silindri tööosa täiesti ilus, ka 50+ aastat vana manset vm. korras:thumb:, tehti ikka vanasti häid asju (Lockhed, kui ma ei eksi).
Puhastasin, tsinkvärv kaanele, masinale tagasi ja vähemalt see osa sidurist nüüd töötab peale uue vedelikuga läbi pumpamist.
Aga piduritega nii kergelt siiski ei lähe, samuti töösilinder ei toimi, kuid ka klotsid/trumlid osaliselt kinni jne. Lisaks on sellel autol kõik trumlid laagriga koos, tõmmitsat vaja, et piduritele ligi pääseda.
Ka on salongi miski jube hais soojaga tekkinud, tea kas müügiks miski keemiaga salong üle käidud vm.
Üks pilt tagaistme alusest ka:
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 854
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Piduritega asi pisut selgem, 2 tundi ja trumli maha saamise rakis valmis.
Peasilinder vist nagu toimib, eks näis, kui kõigi rataste pidurid tööle saan.
Trummel siis laagri ja slimmeringiga, et määre piduri asjade juurde ei satuks.
Aga rataste juures kõik silindrid korralikult kinni, või siis kuuest (ees trummelpidur kahe töösilindriga) vaid üks pisut liigub. Sai üks tagumistest lahti võetud ja no ei liikunud kuidagi, ka piduripedaali tallates (uus pidurivedelik sees). Võtsin siis küljest, pisut leotust, induktsioonkuumutiga soojendamist ja nii lõpuks lahti saingi. Kasutasin välja pressimiseks korda saadud siduri süsteemi.
Aga üks teema, kõigil piduri töösilindritel on õhutusnippel allpool, mitte üleval ja ka kanal sees otse allapoole, ehk siis mis nipiga siis õhk kätte saada? Jääb teine ju töösilindrites ülespoole sisse. Vähemalt taga ei saa torusid ka teistpidi panna, õhutusnippel väiksema keerme mõõduga.
Peasilinder vist nagu toimib, eks näis, kui kõigi rataste pidurid tööle saan.
Trummel siis laagri ja slimmeringiga, et määre piduri asjade juurde ei satuks.
Aga rataste juures kõik silindrid korralikult kinni, või siis kuuest (ees trummelpidur kahe töösilindriga) vaid üks pisut liigub. Sai üks tagumistest lahti võetud ja no ei liikunud kuidagi, ka piduripedaali tallates (uus pidurivedelik sees). Võtsin siis küljest, pisut leotust, induktsioonkuumutiga soojendamist ja nii lõpuks lahti saingi. Kasutasin välja pressimiseks korda saadud siduri süsteemi.
Aga üks teema, kõigil piduri töösilindritel on õhutusnippel allpool, mitte üleval ja ka kanal sees otse allapoole, ehk siis mis nipiga siis õhk kätte saada? Jääb teine ju töösilindrites ülespoole sisse. Vähemalt taga ei saa torusid ka teistpidi panna, õhutusnippel väiksema keerme mõõduga.