Tartu mehed dünopingis - loe viimaseid postitusi
Ma tuleks, aga pole hetkel masinat mida rullidele ajada.
Mis ma seda 9-3e 88kw ikka mõõdan ja tonnist hetkel mõõta ei saa. Ta küll füüsiliselt täitsa terve, aga vaimselt veidi ebastabiilne.
Võibolla 30ks leiutab midagi välja, aga pole kindel.
Mis ma seda 9-3e 88kw ikka mõõdan ja tonnist hetkel mõõta ei saa. Ta küll füüsiliselt täitsa terve, aga vaimselt veidi ebastabiilne.
Võibolla 30ks leiutab midagi välja, aga pole kindel.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7621
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
aga ma tulen ehk kaasa elama.
vaja 96-ga reedeseks talsi ralliks sissesõitu teha )
vaja 96-ga reedeseks talsi ralliks sissesõitu teha )
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Ma sain igatahes oma tonnise liikvele, aga homme tuleks esialgu niisama kõrvalt vaatama. Kui jõuan muidugi.
Rullidele siiski alles 30. Vaja veel mõned testsõidud teha, et kindel olla ega dünos pilpaid lendama ei hakka
Rullidele siiski alles 30. Vaja veel mõned testsõidud teha, et kindel olla ega dünos pilpaid lendama ei hakka
Torque
Saab 9-3 originaalis 88kW aga Torque map on peale lastud
Skaalal on kolmanda (sinine) ja neljanda (punane) käigu tõmbed:
Sinine joon:
Max kW = 109,54x1,1=120kW, max NM = 351,82x1,1=387NM
Punane joon:
Max kW = 105,85x1,1=116kW, max NM = 412,54x1,1=454NM
Saab 9-3 originaalis 88kW aga Torque map on peale lastud
Skaalal on kolmanda (sinine) ja neljanda (punane) käigu tõmbed:
Sinine joon:
Max kW = 109,54x1,1=120kW, max NM = 351,82x1,1=387NM
Punane joon:
Max kW = 105,85x1,1=116kW, max NM = 412,54x1,1=454NM
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
vvs
Rullidel oli Saab 9-5 2,3T Aero automaat+Hirsch Performance...
Skaalal on neljanda käigu tõmbed - sinine joon eelmise korra oma ja punane joon selle korra tõmme!
Sinine joon:
Max kW = 182,48x1,18=215kW, max NM = 403,05x1,18=476NM
Punane joon:
Max kW = 178,56x1,18=207kW, max NM = 409,41x1,18=483NM
Niipalju veel infoks et kui ma esimest korda rullidel käisin 2015, siis puhus Mitsu vurr, seekord oli peal Garreti hübriidvurr mis läheb küll nobedamalt pöördesse aga nagu näha siis vääne on ägedam kuid vatte on vähem
Rullidel oli Saab 9-5 2,3T Aero automaat+Hirsch Performance...
Skaalal on neljanda käigu tõmbed - sinine joon eelmise korra oma ja punane joon selle korra tõmme!
Sinine joon:
Max kW = 182,48x1,18=215kW, max NM = 403,05x1,18=476NM
Punane joon:
Max kW = 178,56x1,18=207kW, max NM = 409,41x1,18=483NM
Niipalju veel infoks et kui ma esimest korda rullidel käisin 2015, siis puhus Mitsu vurr, seekord oli peal Garreti hübriidvurr mis läheb küll nobedamalt pöördesse aga nagu näha siis vääne on ägedam kuid vatte on vähem
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Torque
Saab 9-3 originaalis 88kW aga Torque map on peale lastud
Skaalal on kolmanda (sinine) ja neljanda (punane) käigu tõmbed:
Sinine joon:
Max kW = 109,54x1,1=120kW, max NM = 351,82x1,1=387NM
Punane joon:
Max kW = 105,85x1,1=116kW, max NM = 412,54x1,1=454NM
:D + 174nm ja 28kw - erittäin hyvä
kohalikud softi meistrid on palju tagasihoidlikumad:
CTS - +22 kw ja 60mn
Esremaps/Tuner.ee - +20 kw ja 45nm
VKM - + 19 kw ja 62nm