Algselt postitas: triibutu
Ma nüüd MAP-anduri graafikut kuskilt esimese hooga ei leidnud, aga kui tal tööpiirkonnas pinge alla ~0,5V peaks langema, siis otsi selle TL072 asemel mingi
rail-to-rail tüüpi opakas.
Tänud soovitamast, võtan kindlasti plaani
Selle TL072-ga oli asi üsna nutune. Kas läks kuidagi genereerima (ikkagi tohutult tundlik OP võim), või ladusin skeemi lohakalt kokku. Dead bug monaazhis võis kah mul mingi kala tulla. Laual kõik funkkas, aga autos enam mitte, kuigi varjestasin üsna korralikult...ka juhtmed salongist MAP sensorini on eraldi varjestustega.
Natuke mõistmatu on, miks Saabil originaalis MAP sensorist ajusse lähevad tavalised varjestamata juhtmed. MAP väljund on ju hirm suure takistusega ja seetõttu häiretele suht tundlik.
Sai siis tehtud teine variant, nüüd juba LM324 kasutades. Too küljes ongi.
Ise veel kahtlustan seda, et pöörded idle rezhiimis mul üldse veidike kõiguvad ka ilma defenderita. Enne küünalde vahetust oli asi päris hull.
Eks vist puhastamist vajab ka see 'vabakäigu' süsteem sisselaskes.
GM 2bar MAP graafik on selline:
