Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#51

Mul on üks võibolla, et loll idee küpsemas. Mõtlesin, et mingil hetkel võiks autole madalamad vedrud panna, et liikur natuke "ägedamaks" saada. Kas keegi on siit Aerole midagi paigaldanud, ja milliseid soovitate?
caarel
Postitusi: 315
Liitunud: N Veebr 22, 2007 15:50
Asukoht:
Auto:

#52

Just täna läksid alla kollased Konid ja H&R vedrud. Esialgu küll taguotsale jõudsin panna. On ikka mõnus tunne küll. Madaldust väga ei täheldagi, sest enne oli veel madalam (väsinud vedrude pärast) :D
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#53

Vahepeal ei ole suurt midagi juhtunud. Kõik mootoripadjad on nüüd uued (vibratsioon vähenes tuntavalt), välja arvatud tagumine, sest mind ootab ees käigukasti vahetus. Sümptomid on järgmised: käiguga pidurdades teeb diferentsiaal kuuldavat kõrinat ning lõtk rattaid liigutades on muljetavaldav. Käiku vahetades ja siduri üles lastes kostub korralik kolks.

Video: https://www.youtube.com/watch?v=DEDhZ_GbG9o
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#54

Uus käigukast koos tagumise mootoripadajaga küljes. Läks ikka sujuvaks küll. :beer: Ei osanud arvata, et mootoripatjade vahetus kogu kupatuse nii vibratsioonivabaks teeb.
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#55

Olen hädas mingi veidra kolinaga, mis tuleb auto paremast tagumisest otsast. Autot kohapeal loksutades on kuulda, et bensiinitorus midagi koliseb. uurisin ka põhja alt, tundub, et kõik on kinni. Mis seal torus koliseda võiks?
entson
Postitusi: 491
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#56

ehk on see klapp,mida püstol lahti lükkab,jalga lasknud?
Saan harva sõita SAABIGA.
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#57

Sul võib õigus olla, keerasin korgi maha ja tundub, et midagi on sealt puudu. Kas keegi viitsiks 9-5 paagil korgi maha keerata ja ühe foto teha?
ehk on see klapp,mida püstol lahti lükkab,jalga lasknud?
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#58

Võib olla rumal küsimus, aga interneti otsing ei andnud mulle päris selget vastust. Kas MY04 autodele (Aero) käib sama PCV kit, mis MY98-03 autodele? Kuna ma ei tea tuulutuse komplekti ajalugu, kas oleks mõtet seda profülaktika mõttes vahetada (LS 400K)?
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#59

MY04 autodel on kogu süsteem teine, sinna ei saa panna PCV kit #6'te. Su autol on juba toimiv süsteem peal, lihtsalt ajaga voolikud võivad ära surra
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#60

Tänud!
MY04 autodel on kogu süsteem teine, sinna ei saa panna PCV kit #6'te. Su autol on juba toimiv süsteem peal, lihtsalt ajaga voolikud võivad ära surra
overspeed
Postitusi: 703
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#61

chrismil kirjutas: T Aug 01, 2017 23:48 .... Mul ei tööta see funktsioon, mis tagurdades lubab ühe peegli alla keerata. Muu liikumine on ka kohati häiritud.
Ehk on miskit sellist viga (vöi siis nupp ise, peeglimälud (ja palju muud) on kaitse #26), nagu mul oli.
Arrogance diminishes wisdom !
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#62

Kirjutasin täna FB vahendusel Hirsch'i ja uurisin mitu väänet mu liikur teeb. Arvasin, et number on kuskil 350 ringis, tuli välja, et 400. Samuti sain teada, et manuaal käigukastiga Aero puhub teatud hetkel natuke rohkem rõhku. Kahjuks ei saanud teada, mis tingimustel ta seda täpsemalt teeb.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14309
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#63

See peaks olema mingi 10sek täisgaasil vms.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#64

Cyber kirjutas: T Dets 19, 2017 8:38 See peaks olema mingi 10sek täisgaasil vms.
When the Trionic system senses the accelerator has been depressed rapidly it will set in the "overboost" up to an allowed 20 seconds, after witch the Trionic will will revert to normal. This extra torque is felt from 1900-4000 Rpm.

Enamus tuunitud softides on overboost funktsioonil delete tehtud muidu, aga Hirschi softid ongi "põhjalikumad".
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#65

Väärt info :)
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#66

Kas turbo seier peaks täitsa punasesse minema või on praegune õige? Vabandust, et kihutasin.

https://youtu.be/EVun43OQYpQ
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 925
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#67

Umbes niipalju lähebki. Tundub õige olevat.
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#68

Küsimus. Plaaniksin enne suve autole uued amordid paigaldada, tundub, et esimesed hakkavad kustuma. Vaatasin Ladu24.ee lehelt erinevaid ja tundub, et Sachs peaks õige asi olema. Sachs amorte on kahes hinnaklassis, sportvedrustusega autole ja tavavedrustusega autole, huvitav kummad võiksid Aerole minna? Loogika ütleb, et sportvedrustusele mõeldud amordid, samas, äkki on need liiga kõvad?
Viimati muutis chrismil, E Veebr 05, 2018 12:15, muudetud 2 korda kokku.
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#69

chrismil kirjutas: R Dets 29, 2017 0:16 turbo seier ... Vabandust, et kihutasin
https://youtu.be/EVun43OQYpQ
Saad ka ilma kihutamata testida, pöörded allpool magusa väände vahemikku. Nt viiendaga 80-90 pealt või neljandaga 60 pealt vajutades.
vvs
Pealik
Postitusi: 4264
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Dodge Charger SXT

#70

Aerole pane ikka sport amordid :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#71

400000000 meetrit sai täis.

https://www.youtube.com/watch?v=K5kWkpqr5nQ
polukoli
Postitusi: 649
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#72

Ülikõva! Hea video :)
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#73

Ei jäänud neljas viiendata. See on kõige lahjem Saab (110KW), mis mul olnud on, siiki ilusti hoitud auto. Järgisime alatist traditsiooni, ostsin pudeli shampust, tõime klaasid, võtsime ise lonksu ja valasime natuke autole ka.

https://www.dropbox.com/s/urw5aitjdc0kw ... 8.jpg?dl=0
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#74

Puhastasin täna MAF-i ära. Hakkas korralikul tallamisel musta viskama ja oli kergeid jõnkse tunda. Puhastamise käigus tuli sealt korralikult pruuni löga. Tulemus, musta ei tule ja kiirendus läks sujuvaks. Puhastamiseks kasutasin Motonetist müüdavat vahendit.
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#75

Pilt

Lõpuks sai tuled korda, enne olid nagu sea põiega kaetud. Uus kiht vaha samuti peal, mina olen suveks valmis.
Suletud