Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 manuaal, 2008, Vermont Tuning stage 0+, vmaster
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1544
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-3 Aero XWD
- Kontakt:
Tänasest autol:
- uus paisupaak koos korgiga
- jahutusvedelik vahetatud
- strut brace külge monteeritud. Roolitunnetus on parem küll. Tänud Jaanusele tellimise ja Wernerile vahetamise eest :)
- uus paisupaak koos korgiga
- jahutusvedelik vahetatud
- strut brace külge monteeritud. Roolitunnetus on parem küll. Tänud Jaanusele tellimise ja Wernerile vahetamise eest :)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1544
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-3 Aero XWD
- Kontakt:
Pole ammu midagi kirjutanud aga autoga on vahepeal juhtunud palju. Huvitavamatest täiendustest niipalju, et lasin nahatada esiistemete plastikust küljed. Inspiratsiooni sain siit
Tulemuseks sellised Nappa nahast detailid (vabandan, et salongipuhastust pole jõudnud teha)


Kuna ei soovinud maksta 495 eur + saatmine, siis pöördusin Sadulsepp24 poole ja nemad tegid mulle täpselt sarnase tulemuse 150 euroga.
Samuti vajas esiistmete nahk veidi pingutamist, see sai ka samas kohas tehtud. Jäin väga rahule.
Tulemuseks sellised Nappa nahast detailid (vabandan, et salongipuhastust pole jõudnud teha)


Kuna ei soovinud maksta 495 eur + saatmine, siis pöördusin Sadulsepp24 poole ja nemad tegid mulle täpselt sarnase tulemuse 150 euroga.
Samuti vajas esiistmete nahk veidi pingutamist, see sai ka samas kohas tehtud. Jäin väga rahule.
- arvo92
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 461
- Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
- Asukoht:
- Auto: SAAB 90, SAAB 9000 Anny
Siis on aeg täispuidust sisu tegema hakata. Mulle meeldis kunagi võõral mandril sõbra Chevy Van, kus 3cm paksust tammeplanku oli auto seest täis topitud, teras, vaibad ja tammepuu, ei mingit plastikut!. Võta eesmärgiks kogu plastik mingi ägedama materjali vastu välja vahetada, see tulemus oleks kindlasti eksklusiivne 

- Viktoria
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 336
- Liitunud: R Sept 25, 2015 10:18
- Asukoht: Ciudad de Estonia
- Auto: Volvo XC60 R-design
Kui juba sisustamiseks läks, siis ühel korralikul autol peaksid ka kardinad olema. Saad fooritaga tukastada ja ükski uudishimulik ninanokkija sisse ei näe.
https://c2.staticflickr.com/2/1392/5101 ... 96f8_b.jpg
https://c2.staticflickr.com/2/1392/5101 ... 96f8_b.jpg
.::A SAAB is an animal with a thousand adjustments::.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1544
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-3 Aero XWD
- Kontakt:
Need lahedad kardinad leiavad kindlasti koha mu autosViktoria kirjutas: ↑N Sept 14, 2017 16:27Kui juba sisustamiseks läks, siis ühel korralikul autol peaksid ka kardinad olema. Saad fooritaga tukastada ja ükski uudishimulik ninanokkija sisse ei näe.
https://c2.staticflickr.com/2/1392/5101 ... 96f8_b.jpg

Soomustatud Saabe ka vist eriti pole liikvel. Jälle üks variant, mida kaaluda

-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1544
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-3 Aero XWD
- Kontakt:
Dünos käisin ära ja praeguses seades sai tulemuseks u. 210 kW ja 490Nm. Graafik selline

Nagu teada, siis suurimaks piirajaks on turbo ja kõigepealt tulekski selle vahetus ette võtta. Speedpartsis olemas ka sobiv mudel
https://shop.speedparts.se/en/prod/9-3- ... 06-10.html. Eks näis mis tulevik toob

Nagu teada, siis suurimaks piirajaks on turbo ja kõigepealt tulekski selle vahetus ette võtta. Speedpartsis olemas ka sobiv mudel
https://shop.speedparts.se/en/prod/9-3- ... 06-10.html. Eks näis mis tulevik toob

-
- Postitusi: 179
- Liitunud: E Aug 03, 2009 9:40
- Asukoht:
- Auto: Stinger GT / Insignia Country Bi-turbo
- Kontakt:
natuke nagu vähe, mingi 15kw ja 60nm võiks rohkem olla.
Ehk peaksid ennem uut turbot raua üle kontrollima, sisselaske survestama jne.
Nendel mootoritel on aju kõrval üks ühesuunaline klapp mis võib vigane olla. Turbo solekas võiks uus originaal olla, see ei maksa palju.
Süütepoolid võiks kõik uuemad 112 lõpuga olla. Base boost peaks vähemalt 0,27 bari olema. Kütuse rõhu võiks ka üle kontrollida...
Ehk peaksid ennem uut turbot raua üle kontrollima, sisselaske survestama jne.
Nendel mootoritel on aju kõrval üks ühesuunaline klapp mis võib vigane olla. Turbo solekas võiks uus originaal olla, see ei maksa palju.
Süütepoolid võiks kõik uuemad 112 lõpuga olla. Base boost peaks vähemalt 0,27 bari olema. Kütuse rõhu võiks ka üle kontrollida...
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1544
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-3 Aero XWD
- Kontakt:
Mulle tundub ka et tulemus võiks parem olla ka praeguse rauaga. Ecu kõrval olev klapp on vist SAI klapp? Mingi hetk võtan selle dünoteema uuesti käsile. Selle klapi ja solenoidi vahetan ilmselt lähiajal välja. Enne vaja üks rattalaager lasta vahetada, korrosioonitõrje, vahatamine jms. teha.marti420 kirjutas: ↑N Okt 12, 2017 12:05natuke nagu vähe, mingi 15kw ja 60nm võiks rohkem olla.
Ehk peaksid ennem uut turbot raua üle kontrollima, sisselaske survestama jne.
Nendel mootoritel on aju kõrval üks ühesuunaline klapp mis võib vigane olla. Turbo solekas võiks uus originaal olla, see ei maksa palju.
Süütepoolid võiks kõik uuemad 112 lõpuga olla. Base boost peaks vähemalt 0,27 bari olema. Kütuse rõhu võiks ka üle kontrollida...
- vvs
- Tartu pealik
- Postitusi: 3414
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Nad tegid Sul enne softi modimist ka düno või?
Ma ei tea mis see värgendus Sul maksis aga tundub et see 4kW originaalile lisaks on päris mannetu tulemus
Mis ta vääne stockis on?
Ma ei tea mis see värgendus Sul maksis aga tundub et see 4kW originaalile lisaks on päris mannetu tulemus

Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1544
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-3 Aero XWD
- Kontakt:
Tavaline softi muutmine on 250 eur. Marti420 auto ka Esracingus tehtud ja tal tulemus praeguseks ok. Ma arvan, et miski vigane detail kuskil peab olema. Stockis vääne 400Nm. Pmst saab lasta originaalsofti tagasi ja siis uuesti mõõta.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1544
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-3 Aero XWD
- Kontakt:
Täna tellitud USA-st uus soft (Vermont Tuning stage 0) 320hj/540Nm. Vtuner koos softiga peaks ehk nädalaga kohale jõudma. Ennetavalt vahetatud turbo solenoid (12787706), pidurivõimendi vaakumklapp (12847287) ja 2,4,6 slindri süütepoolid (Bosch 0221604112). Esrascingus sai ka originaalsoft tagasi paigaldatud.
Hoiame pöialt, et saab parem
Hoiame pöialt, et saab parem

-
- Postitusi: 69
- Liitunud: L Nov 12, 2016 23:24
- Asukoht:
- Auto:
Hey sorry for english, im thinking to order the vtuner for the 9-5 can you let me me know how it is please.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1544
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-3 Aero XWD
- Kontakt:
Vermont Tuning has really good reputation in US and Brian has been very helpful and responds quickly. Jaanus has Vtuner Stage 1 on his TurboX.outlander1986 kirjutas: ↑T Nov 21, 2017 21:27Hey sorry for english, im thinking to order the vtuner for the 9-5 can you let me me know how it is please.
I will post my driving experience when i get Stage 0 installed. JZW has also something for 9-5NG http://www.jzwtuning.com/product-catego ... -ng-bosch/
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: L Nov 12, 2016 23:24
- Asukoht:
- Auto:
I spoke to brian yesterday, and had a look at the dyno graphs..does look really good
Hows the haldex been with the previous tune and extra torque?

Hows the haldex been with the previous tune and extra torque?
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1544
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-3 Aero XWD
- Kontakt:
No issues with awd system so far. Only one haldex service in VM.outlander1986 kirjutas: ↑T Nov 21, 2017 22:35I spoke to brian yesterday, and had a look at the dyno graphs..does look really good![]()
Hows the haldex been with the previous tune and extra torque?
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1544
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-3 Aero XWD
- Kontakt:
Vahepeal on toimunud mõningad täiendused:
1. KROWN-s korrosioonitõrje. Avastati põhja alt paarist kohast pindmist roostet aga muidu kiideti et hästi säilinud
Kahe aasta pärast paluti tagasi tulla. Sain ka ilusa passi, kus probleemsed kohad välja toodud ja teostatud tööde kuupäev sees.
2. USA-st jõudis minuni lõpuks ka Vtuner, milles sisalduvad 320hj ja 540 Nm auto ecu-sse kirjutatud. Õhtune testsõit lumises Tallinnas ja Pärnu maanteel mingeid tuntavaid anomaaliaid kaasa ei toonud. Gaasipedaali vajutamisele reageeris auto sujuvalt, mingeid jõnkse jms. ei täheldanud. Maha loetud originaalsofti ja testsõidu logi saatsin Brianile Vermont Tuningusse, vb annab midagi täiendada. Düno jääb ilmselt kevadet ootama. Vtuner aga ise selline:
Järgmisena ootab paigaldamist MapTun-i shortshifter. Peaks saama kägukangi vertikaalset liikumisteekonda lühemaks ja käiguvahetused täpsemaks.
1. KROWN-s korrosioonitõrje. Avastati põhja alt paarist kohast pindmist roostet aga muidu kiideti et hästi säilinud

2. USA-st jõudis minuni lõpuks ka Vtuner, milles sisalduvad 320hj ja 540 Nm auto ecu-sse kirjutatud. Õhtune testsõit lumises Tallinnas ja Pärnu maanteel mingeid tuntavaid anomaaliaid kaasa ei toonud. Gaasipedaali vajutamisele reageeris auto sujuvalt, mingeid jõnkse jms. ei täheldanud. Maha loetud originaalsofti ja testsõidu logi saatsin Brianile Vermont Tuningusse, vb annab midagi täiendada. Düno jääb ilmselt kevadet ootama. Vtuner aga ise selline:

Järgmisena ootab paigaldamist MapTun-i shortshifter. Peaks saama kägukangi vertikaalset liikumisteekonda lühemaks ja käiguvahetused täpsemaks.