Saab 9-5 Vector 3.0 TiD

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Raul777
Postitusi: 6
Liitunud: N Juun 15, 2006 13:55
Asukoht:
Auto:

#1

Tere!

Lood sealmaal, et vaja uuendada motoriseeritud liikumisvahenit ning kuna ei taha, et poodi minnes 5 samasugust vastu tuleks, siis on silma jäänud Saab 9-5 ja täpsemalt 9-5 3.0 TiD. Diisel just seepärast, et kasutatud autode puhul pole diisli ja bensiinimootoriga likumisvahendite hinnavahed suured ning samas on kütusekulu märgatavalt väiksem, lisaks meeldis selline number nagu 130 kw märkiva suurusena :) . Siit ka küsimus mida saabikasutajad ise antud valikust arvavad? Või oleks parem valik 2.2 versioon? Või tasub diislist üldse eemale hoida? Millised on kogemused ja soovitused mida tasuks jälgida lõplikku valikut tehes.

Ette tänades

Raul
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#2

Otsi veidi Saabneti avarustes. Saba liputavaid Isuzu 3,0 disla omanikke peaks olema mitmeid. St. arvamus onpositiivne
Raul777
Postitusi: 6
Liitunud: N Juun 15, 2006 13:55
Asukoht:
Auto:

#3

Konkreetselt siis sellineSAAB jäi silma.
Samas teeb ettevaatlikuks väike läbisõit ja hind. Aga VIN koodi järgi peaks ju esindusest saama tausta kontrollida ja alati võimlaus ka auto ülevaatus seal teostada. Või on ehk keegi juba antud isendit piilumas käinud?
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#4

Igaks juhuks müüja kohta infot Auto24 foorumis

Ehk siis kindlasti soovitaks auto ennem üle kontrollida, väldid hiljem suuremaid väljaminekuid.

terv, teager
gsaab
Postitusi: 165
Liitunud: K Mär 22, 2006 19:32
Asukoht:
Auto:

#5

Äkki on "ujumas" käinud auto siis kindlasti ei soovita soolane vesi ja elektroonika hästi kokku ei klapi
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: qdwin
Otsi veidi Saabneti avarustes. Saba liputavaid Isuzu 3,0 disla omanikke peaks olema mitmeid. St. arvamus onpositiivne

Viimase info põhjal tuleks Isuzu mootorist Saabi peal kaarega mööda hiilida.Tootmisest võeti nad ka imekähku maha:red: .
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#7

Ma käisin ja jalutasin sealt platsi pealt läbi, kui mu enda traktor troosti juures hoolduses oli. Sisse ei hakanud küll istuma, kuid pealiskaudsel vaatusel midagi eriti silmatorkavat küll ei täheldanud. Aga kuna antud aed asub troostauto kõrval peaaegu, siis sinna ülevaatama sõita ei tohiks miski probleem olla...
nic
Postitusi: 20
Liitunud: P Juun 11, 2006 0:09
Asukoht:
Auto:

#8

igaljuhul tehakse sel platsil huvitavaid asju:

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=28759
Kasutaja avatar
Garu
Postitusi: 420
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#9

Viimase info põhjal tuleks Isuzu mootorist Saabi peal kaarega mööda hiilida.Tootmisest võeti nad ka imekähku maha:red: .

Huvitav. Äkki raatsid seda viimast infot ja selle allikaid avaldada? Või on sul endal halbu kogemusi nendega tekkinud?
Kasutaja avatar
waldoS
Postitusi: 134
Liitunud: L Mai 20, 2006 9:30
Asukoht:
Auto:

#10

Hmmm... Need viimased postitused tegid küll ärevaks, on sellel ka mingi tõepõhi all? Endal on täpselt selline auto, siiani olen küll ülirahul.

Teema algatajale ütlen seda, et kõige tähtsam on vahetu sõidumulje ja spetsalisti arvamus, ehk siis asja subjektiivne (auto "meeldivus") ja objektiivne külg (reaalne tehniline olukord). Pane need kaks asja kokku ja siis on sul alus, mille põhjal teha oma otsus.

PS
Need veljed aga on ikka täitsa mööda, lausa koledad.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#11

Mis siis nüüd lahti on? Mis selle Isuzu diisliga siis juhtub?

Minu kogemus aastate tagant on et kaks pikapi keret mädanesid ühse ja sama mootori ümber ära aga ainult piitsa saanud teadmata läbisõiduga disla läks ka pakase paukudes käima.
Raul777
Postitusi: 6
Liitunud: N Juun 15, 2006 13:55
Asukoht:
Auto:

#12

Kuidas muidu 9-5 end üldse Eesti oludes üleval peab? St kuidas silla ja veermikuosad meie kuumaastikul vastu peavad ja millised on auto tüüpvead ja kohad mida peaks ostmisel jälgima? Kui diisel kõrvale jätta, siis milline mootor oleks parima kütusekulu-sooritusvõime suhtega? Kuna pole varem Saabiga eriti kokku puutunud, siis sellest tulenevalt ka palju küsimusi.
Kasutaja avatar
waldoS
Postitusi: 134
Liitunud: L Mai 20, 2006 9:30
Asukoht:
Auto:

#13

Selle kütusekulu/sooritusvõime parim kombinatsioon ongi see kolmene disla. Minekut jagub piisavalt (2/3 käigu tõmme on ikka eriti võimas võttes arvesse auto suhteliselt suuret kaalu). Trassil on keskmine kulu kulgedes cruisiga u 110 km/h 5,6-5,8 l/100 km. Kusjuures vahet pole, oled autos üksi või viiekesi. Tüüpvigade kohta oskan öelda vaid seda, mida VMis mulle öeldi: suur ja raske mootor, seega esisillale suurem koormus, kui seda on bensukate puhul. Ehk siis meie teedel lähevad puksid kiiremini õhtale. Seda, et SID ära kooleb, sulle vist öelda ei ole vaja. Muidu aga suur ja mugav pill, soovitan soojalt.
nic
Postitusi: 20
Liitunud: P Juun 11, 2006 0:09
Asukoht:
Auto:

#14

Algselt postitas: valdo Seda, et SID ära kooleb, sulle vist öelda ei ole vaja.

misasi on SID ?
Kasutaja avatar
waldoS
Postitusi: 134
Liitunud: L Mai 20, 2006 9:30
Asukoht:
Auto:

#15

"Heal" lapsel on mitu nime. Tegemist on infodispleiga, mis teatud aja möödudes lihtsalt ära kustub, aga sellest teemast on siin foorumis nõrkemiseni juttu olnud.
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#16

Selle Automixxoüsvautoturu kohta ütlen nii palju, et kes Eestis kuskilt automüügiplatsilt auto ostab see on ise lammas.
Kriitikat kannatavad ainult autoesinduste second hand platsid kus on müüdavatel asjadel ka mingi garantii. Need krdi kadaka tee urkad + hiiu suurtüki võib üldse ära unustada. Tõenäosus sealt korralikku autot leida on pisike.

Tasub osta eraisikutelt, vähemalt on suuremad võimalused kuhugi tehnoülevaatuspunkti või töökotta auto läbivaatusele viia.
Autoplatsi autode kuskil üle vaatamine jääb tavaliselt selle taha seisma, et välismaalt tulnud autosid ei võeta enne eestis arvele kui reaalne ostja olemas ja ilma numbriteta linna mööda töristada ei saa.
Raul777
Postitusi: 6
Liitunud: N Juun 15, 2006 13:55
Asukoht:
Auto:

#17

Arvatavasti ei hakka siis seda autoaias olevat saabi torkima ja lähen ka pigem Saksast toomise teed, ehk siis Autowelt, Autohus jne. On ehk väiksem võimalus pange astuda. Selles hinnaklassis nagu suurt muud valikuvõimalust pole kui A6, BMW 500, kurvasilmne mersu, Saab 9-5 ja Vw passat. Sellest nimekirjas on vast Saab pikanäpumehi kõige külmemaks jättev valik ning auto eristunb nati massist ka.
Tekkis ka küsimus mis vahed on erinevatel varustusastmetel nagu Vector, Linear, Arc jne, ning mis suurusjärku 9-5 kaskomakse mahub?
gsaab
Postitusi: 165
Liitunud: K Mär 22, 2006 19:32
Asukoht:
Auto:

#18

Pakun et ega täiskasko puhul vist alla 12 000 aastas ei saa, võimalik, et eksin.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#19

väike vihje:
Saab 9-5 hinnad
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#20

Trionic, kergita saladuseloori!

Ise oskan vaid niipalju tarka kosta, et enda masin oli ostas 160K läbisõidu ja hooldusraamatuga, hetkel paari kuuga 190K kella peal ja tundub, et kestab ehk veidi aega veel. Mitte ühtegi suuremat viga ei ole ilmnenud, ka talvel. Sillad püsivad siiani ühes tükis ka 17" velgede ja madala profiiliga kummiga.

Üleval toodud trassi kütusekulud on reaalsed, kui möödasõitudel jalga suudad ohjeldada. Mina ei ole vähemalt parema mineku ja küttekuluga masinaga varem kokku puutunud.

Omanikuna julgen soovitada igal juhul, aga eks pead ehk ära kuulama mis Trionicul ja teistel spetsidel öelda on.
Kasutaja avatar
waldoS
Postitusi: 134
Liitunud: L Mai 20, 2006 9:30
Asukoht:
Auto:

#21

Minu täiskasko makse on 850 kuus.
Selle ülaltoodud saabi läbisõit paneb ikka muigama küll, sarnaselt fofa omale keerab ka mul kohe 160 000 ette, järeldused tee ise.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#22

Algselt postitas: Raul777
Tekkis ka küsimus mis vahed on erinevatel varustusastmetel nagu Vector, Linear, Arc jne,
Ehk tuleb koolipõlvest meelde ..;) lineaarne kui kõige lihtsam, edasi kaared ja vektorid jms..;)
Aga hinna asemel oleks Madman võinud parem "Varustuse" lehekülje panna
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#23

Algselt postitas: Garu
Viimase info põhjal tuleks Isuzu mootorist Saabi peal kaarega mööda hiilida.Tootmisest võeti nad ka imekähku maha:red: .

Huvitav. Äkki raatsid seda viimast infot ja selle allikaid avaldada? Või on sul endal halbu kogemusi nendega tekkinud?

Ei saa allikaid avaldada ja minu kogemused ei puutu asjasse.
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#24

Aga Trionic, probleemi olemuse võiksid ikkagi lahti kirjutada, vaevalt et see saladus on?
Kasutaja avatar
Garu
Postitusi: 420
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#25

Algselt postitas: Raul777
mis suurusjärku 9-5 kaskomakse mahub?

If kindlustuse kodulehel on maksekalkulaator. Ja näiteks Hansaliisinguga suheldes võtab Hansa Kindlustusmaakler sulle kõigust seltsidest pakkumised. Minu 9-3-l on Seesami täsikasko ja 7800 eeku aastas.
Vasta