Saab 9-5 Vector 3.0 TiD

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
veldur
Postitusi: 242
Liitunud: R Juul 08, 2005 14:53
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero 05

#26

Algselt postitas: Raul777
..., ning mis suurusjärku 9-5 kaskomakse mahub?

Pole küll sama klassi masin ja mul vanem ka, aga minu kasko on 6000.- aasta.
Võtsin kõige odavama, mis liising välja pakkus.
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#27

Kas www.ekindlustus.ee kalkulaatorid ei anna mingit eetkujutust?
Raul777
Postitusi: 6
Liitunud: N Juun 15, 2006 13:55
Asukoht:
Auto:

#28

Tänud! Ettekujutus olemas, 9-22 000 aasta on umbkaudne suurusjärk. Nüüd jääb vaid ära oodata kuni senine liikumisvahend remondist tagasi tuleb ning maha õnnestub müüa, siis võtab selle teema tõsisemalt ette kuna 9-5 on millegipärast meeldima hakanud. Oskab ehk keegi kiirelt mainida ka aastad, mil 9-5-le on facelifti tehtud?
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#29

esimene oli ; 2002
teine 2005
saab130kw
Postitusi: 4
Liitunud: E Veebr 13, 2006 22:54
Asukoht:
Auto:

#30

3,0 DiT on väga hea masin ostsin sellise saksast aasta alguses, sõitsin terve kevade iga päev mööd kruusateed 200km. Kes on sõitnud kevadel mööd kruusateed teab millest jutt käib. Esisillas tuli ainult üks "kont" vahetada (500.-) ja taga amordid vahetasin ka ära kuna üks lõpetas lepingu ära kui -20 kraadiga segukotte vedasin. (2xamort 1600.-) Kütusekulu oli keskmine 7,3 aga sõitsin ka käruga ja mitte vaikselt. Selle autoga ongi parem sõita, mida kiiremini sõidad:) Väga vaikne masin on ka. Palju vaiksem kui mu 2000a. 530d bmw oli. Vigadest võiksin öelda et see veojõukontroll töötab väga valesti lumel. nagu ratas ringi käib tõmbab kohe hinge kinni ja vajab algul harjutamist kohal minekul. Saabis on teenindus ka väga ok praeguse land roveri teenindusega võrreldes.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#31

Algselt postitas: fofa
Trionic, kergita saladuseloori!

Ise oskan vaid niipalju tarka kosta, et enda masin oli ostas 160K läbisõidu ja hooldusraamatuga, hetkel paari kuuga 190K kella peal ja tundub, et kestab ehk veidi aega veel. Mitte ühtegi suuremat viga ei ole ilmnenud, ka talvel. Sillad püsivad siiani ühes tükis ka 17" velgede ja madala profiiliga kummiga.

Üleval toodud trassi kütusekulud on reaalsed, kui möödasõitudel jalga suudad ohjeldada. Mina ei ole vähemalt parema mineku ja küttekuluga masinaga varem kokku puutunud.

Omanikuna julgen soovitada igal juhul, aga eks pead ehk ära kuulama mis Trionicul ja teistel spetsidel öelda on.

Viga,mis neil Isuzudel ilmnenud on,on tehnoloogiline-,või projekteerimisviga,mille ilmnemisel näeb tehas ette mootoivahetuse.Seepärast kadus mootor ka tootmisest.
Tavasõitja ei pruugi vea olemust avastada-tunnetada.Seotud on see silindrite hülssidega,mis pääsevad liikuma ja vajuvad alla.Veesärk hakkab silindritesse vedelikku laskma ja silindritest surve veesärki pääsema.Edasine on juba selge.
Muidu väga vinge mootor.
Kasutaja avatar
waldoS
Postitusi: 134
Liitunud: L Mai 20, 2006 9:30
Asukoht:
Auto:

#32

Trionic, mis selle ärahoidmiseks aitab, korralik hooldus, hea õli? Kuidas viga ilmsiks siis tuleb, kui sõidu ajal ei tunneta?

Või pean ma oma auto kiirelt maha müüma?
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#33

..... Või pean ma oma auto kiirelt maha müüma? [/quote]

tee seda hästi kiiresti ja ära palju küsi ;)
:drive:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#34

Algselt postitas: valdo
Trionic, mis selle ärahoidmiseks aitab, korralik hooldus, hea õli? Kuidas viga ilmsiks siis tuleb, kui sõidu ajal ei tunneta?

Või pean ma oma auto kiirelt maha müüma?

Sõida ja ära põe.Kui jahutusvedelik müstiliselt kaduma hakkab,või rõhk veesärgis jõhkraks muutub,siis tasub muretseda.Lihtsalt sattus selliste probleemidega(probladest sain aru siis,kui olin poolkogemata uurinud,et miks selle mootoriga Saabe nii lühikest aega toodeti) masin ostueelsele ülevaatusele.Seekord oli kodutöö tegemisest väga kasu,kuna masinal olidki ilmsed selleteemalised probleemid:red: .

Projekteerimisvigade vastu ei aita ka kullasisaldusega õli,ega
hõbeõhufilter:wall:
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#35

Kas seda viga on võimalik ka kuidagi võhiku silmaga autot müügiplatsil kaedes märgata?
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#36

Väga hea, eks siis peab oma autot austusega kasutama ja korralikult hoidma, sest kunagi ei tea milline päev võib olla see viimane. Jahutusvedelikku veidi nagu kaoks küll. :drive:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#37

Algselt postitas: qdwin
Kas seda viga on võimalik ka kuidagi võhiku silmaga autot müügiplatsil kaedes märgata?

vaevalt küll
Väga hea, eks siis peab oma autot austusega kasutama ja korralikult hoidma, sest kunagi ei tea milline päev võib olla see viimane. Jahutusvedelikku veidi nagu kaoks küll.

auramise teel kaob seda veidi
Vasta