
Aga see kehtima hakkanud määrus külvab vaid paanikat ja muud ei midagi, sest reaalne elu on midagi muud.
Ehk siis ülevaatus punktidel on päris keeruline tuvastada kas tahmafilter on töökorras või mitte.
Räägi mulle lähemalt oma 154kW saamisest
Väidaks just vastupidist, et diisel on oluliselt ökonoomsem just kiiremal sõidul. Suvel Poola (Lodz) - Sloveenia (Maribor) päevane kiirtee sõit 850 km koos u tunnise liiklusummikuga , keskm kiirus 106 km/h, keskm kulu 6,0 L/100 km. Signum 1,9D aut.caarel kirjutas: ↑K Okt 31, 2018 21:43 Üldiselt pole pointi seda dislat väga tuunida. Üle 120km/h hakkab kütusekulu lähenema jube bensuka omale. Saksas bahni peal pole tal mõtet vist üldse. Rohkem selline säästuliikur kuni 110km/h
Tuning tehti ühe korralikuma tunningupesa poolt. Asjalikud poisid. Aitasid hiljem turbo korralikult pöördesse ajada, et ikka viimane softist kätte saada. Leiti üles ka viga mille kohta 2 saabidega tegelevast kohast ei osanud midagi peale raha küsimise teha, et nad olla ikkagi oma aega kulutanud![]()
![]()