
Hetkel parasjagu hea rütm sees, kui mitte iga päev, siis ülepäeva katsun midagi jälle teha. Koobaste keevitamiseni pole endiselt veel jõudnud, sõbral lihtsalt jube kiire tööga seoses. Aga seda puhtamaks koopad ja muud kohad roostest saavad, lisaks muid väiksemaid asju teha küllaga.

Väike maski ja tiivaproov - sobib küll!

Kuna aku ja vanad klemmid olid suht läbi, siis sai need ka ära vahetatud. Mootori ja kere vahelist massilinti pole veel leidnud, seega ka vana kaabel endiselt alles. Pildilt päris hästi näha kui "hea" see vana kaabli ja klemmi ühendus oli.
Klemmideks said spetsiaalsed autoaudio klemmid - suuri veksleid välja käima ei hakka, kuid kerge plaan on sügisel jõuda Tartusse soundifinaalidele - näis. Mõtteid selle poole pealt on päris huvitavaid tekkinud igatahes...

Juhipoolne koobas, tunduvalt rohkem ussitanud kui teine pool. Ka vana amort on päris niru - uued tublisti jämedamad gaasikad juba garaazis oma aega ootamas.

Teine koobas vähe kobedam, kuid eks ka siin omajagu lappimist. Mõlemad koopad sai fööniga veel üle käidud, vana mastiks jms niipalju maha kui tuli. Pildil roostesurm oma tööd tegemas.

proovisin nii ja naapidi hinge kätte saada - kinni mis kinni. Igatahes kätte on nad vaja saada, loks päris mehine - ei muud kui puurimisse ja uus dift.

Kuna seda klaasi enam tagasi ei pane, sai üks vedelev kleeps ära paigutatud. Garaazi ümber tiirutavatele uudishimulikele hea vihje millega tegu: on tõesti sigahea pill!
Praeguseks kõik. Kui mitte järgmine nädal, siis ülejärgmine kindlasti on kere juba eeltöödes ning värvimises. Niipalju olgu veel öeldud, et ei tule siiski päris see värvilahendus, mille ülal välja hõikasin - aga sellest ja paljust muust juba siis, kui asjalood niikaugel
