Saab 9-3 SC 1.9 Ttid Aero Hirsch 147kw, Marko647

Kasutaja avatar
Marko647
Saabiklubi liige
Postitusi: 302
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3SC 1.9TtiD 147kW Hirsch chip

#26

R Okt 26, 2018 19:33

Palju õnne mulle, Saab on minu ajaloos esimene auto millega teeäärde jäänud. Täpselt ei tea mis, aga tunne on nagu mootor oleks kokku jooksnud, saab nüüd lahti võtta ja järgi uurida...
:drive: Diisel lennuk
Pilt
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 627
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#27

R Okt 26, 2018 19:39

Et siis 6 kuud kestiski? Vähevõitu.
Kasutaja avatar
Pootsman
Saabiklubi liige
Postitusi: 1083
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#28

L Okt 27, 2018 0:59

Mäletamist mööda sellel isendil oli mootor juba eelnevalt ringi löödud ju ?
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3071
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5 Turbo6 Aero 11

#29

L Okt 27, 2018 7:58

Rihma poiss andis saba? 400.- remont ja sõidab taas.
Kasutaja avatar
Marko647
Saabiklubi liige
Postitusi: 302
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3SC 1.9TtiD 147kW Hirsch chip

#30

L Okt 27, 2018 9:20

Ega ma teda veel maha ei kanna, talveks garaaži ja vaikselt nokitsema..
:drive: Diisel lennuk
Pilt
sigaelmar
Postitusi: 1008
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#31

L Okt 27, 2018 9:27

Mis ta siis tegi? Kas jäi kolinaga tee äärde? Kui starterit anda, siis kas tuleb tavalist heli või käib starter kiiremini/ kergemalt ringi?
Kasutaja avatar
Marko647
Saabiklubi liige
Postitusi: 302
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3SC 1.9TtiD 147kW Hirsch chip

#32

L Okt 27, 2018 9:51

Jäi kolinaga tee äärde, starteris ei täheldanud muutust, kuid kui mootor uuesti käivitus tegi endiselt kolinat, sestap väga ei julge käiata, valus on kuulata. Õlisurve tuli armatuuris vilgub.
:drive: Diisel lennuk
Pilt
Kasutaja avatar
Marko647
Saabiklubi liige
Postitusi: 302
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3SC 1.9TtiD 147kW Hirsch chip

#33

T Nov 20, 2018 1:01

Rihm terve, hambad kõik alles. Mootorit käega ringi keerata ei jaksa. Kui rohkem aega leian, siis tõstame mootori pukile ja võtame pulkadeks.
Seniks on auto soojas kohas talvekorteris 😊
:drive: Diisel lennuk
Pilt
Kasutaja avatar
Pootsman
Saabiklubi liige
Postitusi: 1083
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#34

P Nov 25, 2018 18:35

Kui ta veel sõitis ega ta juhuslikult "oil pressure low" viga ei kuvanud hetkeks külmalt käivitades?
Kasutaja avatar
Teretali
Saabiklubi liige
Postitusi: 123
Liitunud: P Juul 03, 2016 0:56
Asukoht:
Auto:

#35

P Nov 25, 2018 21:25

No pole viga..mul pole ühtegi autot olnud millega poleks mina või keegi teine mingi hetk rajaäärde jäänud. Juhtub! Nüüd oleks jah huvitav teada mis siis täpselt oli.
Kasutaja avatar
Marko647
Saabiklubi liige
Postitusi: 302
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3SC 1.9TtiD 147kW Hirsch chip

#36

E Nov 26, 2018 10:26

Pootsman kirjutas:
P Nov 25, 2018 18:35
Kui ta veel sõitis ega ta juhuslikult "oil pressure low" viga ei kuvanud hetkeks külmalt käivitades?
Seda viga ei näidanud kordagi, alati check ok olnud :)
Hetkel võtan rahulikult selle lahti nokkimisega, sai talveks vana Audi 80 istumise alla soetatud, et millegagi liikuda oleks :)
:drive: Diisel lennuk
Pilt
Kasutaja avatar
paulk
Postitusi: 143
Liitunud: R Apr 04, 2014 22:37
Asukoht:
Auto:

#37

E Nov 26, 2018 13:06

Marko647 kirjutas:
E Nov 26, 2018 10:26
Pootsman kirjutas:
P Nov 25, 2018 18:35
Kui ta veel sõitis ega ta juhuslikult "oil pressure low" viga ei kuvanud hetkeks külmalt käivitades?
Seda viga ei näidanud kordagi, alati check ok olnud :)
Hetkel võtan rahulikult selle lahti nokkimisega, sai talveks vana Audi 80 istumise alla soetatud, et millegagi liikuda oleks :)
See viga on terastele silmadele - checki teeb ära ja näitab OK. Siis keerad süüdet ja sel hetkel korraks vilgutab õlituld armatuuris.
viewtopic.php?p=236926#p236926
Kasutaja avatar
Marko647
Saabiklubi liige
Postitusi: 302
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3SC 1.9TtiD 147kW Hirsch chip

#38

N Nov 29, 2018 10:55

paulk kirjutas:
E Nov 26, 2018 13:06
Marko647 kirjutas:
E Nov 26, 2018 10:26
Pootsman kirjutas:
P Nov 25, 2018 18:35
Kui ta veel sõitis ega ta juhuslikult "oil pressure low" viga ei kuvanud hetkeks külmalt käivitades?
Seda viga ei näidanud kordagi, alati check ok olnud :)
Hetkel võtan rahulikult selle lahti nokkimisega, sai talveks vana Audi 80 istumise alla soetatud, et millegagi liikuda oleks :)
See viga on terastele silmadele - checki teeb ära ja näitab OK. Siis keerad süüdet ja sel hetkel korraks vilgutab õlituld armatuuris.
viewtopic.php?p=236926#p236926
Ma arvan et ma oleks näinud, sai nii mõnigi kord teravalt jälgida mis seal toimus, õlituli on asi mis juba niisama külmaks ei jäta ;) Aga lahti võttes jätan meelde, tasub vast välja vahetada kui juba nkn maha tõsta ;)
:drive: Diisel lennuk
Pilt
Kasutaja avatar
Marko647
Saabiklubi liige
Postitusi: 302
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3SC 1.9TtiD 147kW Hirsch chip

#39

N Jaan 24, 2019 15:23

Hetkeseis siis selline:
Pilt

Vaikselt lahkame olukorda, altpoolt liginedes tundus kõik korras olevat, õli välja lastes oli õli puhas, metallitükke ei täheldanud, ehk veel on lootust et ei ole kardinaalselt katki see mootor.

Teada on, et rihm oli hüpanud paar sammu edasi ja, et turbo on katki.
Kampaania: "kevadeks korda!" veel kestab
:drive: Diisel lennuk
Pilt
Kasutaja avatar
Marko647
Saabiklubi liige
Postitusi: 302
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3SC 1.9TtiD 147kW Hirsch chip

#40

L Jaan 26, 2019 13:48

Pilt

Tuleb välja et mootor tuleb välja ainult altpoolt? :shock:
:drive: Diisel lennuk
Pilt
Kasutaja avatar
Marko647
Saabiklubi liige
Postitusi: 302
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3SC 1.9TtiD 147kW Hirsch chip

#41

E Jaan 28, 2019 14:28

Nonii, saabus tõetund :)

Hetkeseisuga vaja välja uurida kus vänta lihvitakse ja kas on üldse mõtet
Vaja leida saaled, raamsaaled, kolvirõngad, tihendid, turbo, rihmakomplekt ja võib-olla ka kepsud
Ning veel kaanelihvimis koht :)

Või hoopis teine mootor :D
:drive: Diisel lennuk
Pilt
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 944
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saab 9-3 SC Aero

#42

E Jaan 28, 2019 15:06

Võib olla on mõtekam uus panna. Tead, et kestab.
https://eet-engines.com/en/saab/9-3/mot ... 19dtr.html

Marko647 kirjutas:
E Jaan 28, 2019 14:28
Nonii, saabus tõetund :)

Hetkeseisuga vaja välja uurida kus vänta lihvitakse ja kas on üldse mõtet
Vaja leida saaled, raamsaaled, kolvirõngad, tihendid, turbo, rihmakomplekt ja võib-olla ka kepsud
Ning veel kaanelihvimis koht :)

Või hoopis teine mootor :D
Kasutaja avatar
Marko647
Saabiklubi liige
Postitusi: 302
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3SC 1.9TtiD 147kW Hirsch chip

#43

E Jaan 28, 2019 15:24

andres kirjutas:
E Jaan 28, 2019 15:06
Võib olla on mõtekam uus panna. Tead, et kestab.
https://eet-engines.com/en/saab/9-3/mot ... 19dtr.html

Marko647 kirjutas:
E Jaan 28, 2019 14:28
Nonii, saabus tõetund :)

Hetkeseisuga vaja välja uurida kus vänta lihvitakse ja kas on üldse mõtet
Vaja leida saaled, raamsaaled, kolvirõngad, tihendid, turbo, rihmakomplekt ja võib-olla ka kepsud
Ning veel kaanelihvimis koht :)

Või hoopis teine mootor :D
Ossa raks, 3000 on juba täitsa summa 😅 samas, tõesti, Saab vähe kestvama lahenduse vast. Paneb mõtlema...
:drive: Diisel lennuk
Pilt
sigaelmar
Postitusi: 1008
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#44

E Jaan 28, 2019 16:16

Selle raha eest teeks ilmselt kahele mootorile kapremondi ära ja turbo ja rihmakomplekti sa peaksid nagunii juurde ostma.
Kasutaja avatar
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 910
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#45

E Jaan 28, 2019 16:30

sigaelmar kirjutas:
E Jaan 28, 2019 16:16
Selle raha eest teeks ilmselt kahele mootorile kapremondi ära ja turbo ja rihmakomplekti sa peaksid nagunii juurde ostma.
See 3200euri maksev tükk on ju koos turbodega.
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 944
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saab 9-3 SC Aero

#46

E Jaan 28, 2019 17:08

Kasutaja avatar
Marko647
Saabiklubi liige
Postitusi: 302
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3SC 1.9TtiD 147kW Hirsch chip

#47

E Veebr 11, 2019 12:41

Täna sain lõpuks tellitud mootori Inglismaalt, ls 25k miili ja vanuseks 2 aastat
Siin siis pilt praeguse omaniku kapoti alt (Y)
Pilt
:drive: Diisel lennuk
Pilt
Fastaero
Postitusi: 147
Liitunud: R Aug 01, 2008 19:53
Asukoht:
Auto: 9-5 ja 9-3

#48

E Veebr 11, 2019 15:06

Huvi pärast tahaksin teada palju mootor maksma läks? Sul veel vaja ilmselt uusi turbosid ning mis seisukorras sisselaskekollektor- klapid?
Kasutaja avatar
Marko647
Saabiklubi liige
Postitusi: 302
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3SC 1.9TtiD 147kW Hirsch chip

#49

E Veebr 11, 2019 17:47

Fastaero kirjutas:
E Veebr 11, 2019 15:06
Huvi pärast tahaksin teada palju mootor maksma läks? Sul veel vaja ilmselt uusi turbosid ning mis seisukorras sisselaskekollektor- klapid?
Mootor koos turbodega £750 pluss £200 saatmine
:drive: Diisel lennuk
Pilt
Fastaero
Postitusi: 147
Liitunud: R Aug 01, 2008 19:53
Asukoht:
Auto: 9-5 ja 9-3

#50

E Veebr 11, 2019 18:02

Täiesti mõistliku hind isegi. Vaheta siis juba see karteripõhjas olev õlitoru tihend ära, et tulevikus poleks muret. Isiklikult ma ise veel eemaldaks sisselaskekollektorist klapid.
Vasta