Probleem NG900 -97 töötamisega

Teemad elektroonikast...
Vasta
Tengai
Postitusi: 4
Liitunud: N Juul 20, 2006 10:44
Asukoht:
Auto:

#1

Tervitus

Sai soetatud selline isend nagu 97-nda aasta 2.0 bens. 900 ja tekkisid probleemid. See selleks et heitgaasid ei vasta normile aga nüüd juhtus hoopis see et olles teel tekkis vajadus korraks teeääres masin seisma jätta ja peale 5 min. seismist ta enam käima ei läinud. Õigemini läheb käima kuid sureb kohe välja ka. Sai siis nööriotsas ära lohistatud ja esimese asjana lahti võetud bensu voolikud ja ära nähtud et starterit andes kütust peale tuleb. Suur küsimärk ja kahtlus on minu jaoks immo. Kas ja kuidas see töötab ja kas ta võib ka oma näpud siia seganud olla? Samas kui bensupump starteriga töötab, kas ta hiljem ka tööd ikkagi teha suudab? Mis otsast seda kontrollimist tuleks alustada, ehk oskate nõu anda? Juba ette tänades!
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#2

Elektroonikast koduste vahenditega vaevalt et üle käia suudad. Aga kuskile kus Tech2-ga ligi pääseb, tasuks külla minna küll. Tallinnasse siis. Mingit Check Engine't ei näidata?
Alustuseks vaheta kõik vaakumvoolikud ära, palju need bensiinivoolikud ei maksa ja sellest saab asi ainult paremaks minna.
Tühikäigu mootor on ka niikuinii sodi tõttu kinni jäänud.

Edit: Kui oled hetkel Elvas, võiksin ju lolli juttu ajama tulla... Tel 56 806 962
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#3

ummm .. DI??
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#4

Algselt postitas: Cyber
ummm .. DI??
Kas turboga või turbota?
Tengai
Postitusi: 4
Liitunud: N Juul 20, 2006 10:44
Asukoht:
Auto:

#5

Ilma turbota.
Siiamaani on mulle teadmata kas neil on immo standarvarustuses või ei ja kas selle pealeminek(olek) ka kuskil märgatav on?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#6

mõned variandid:
kui on pult 2 nupuga, siis seal sees immo.

selline tunne, et kui läheb käima ja sureb KOHE välja, siis nagu immo ei tuleks maha ja seega pentsupump voolu peale ei saa.
proovi nullist. pane uksed kinni ja tee siis puldist lahti ja siis käivita...
alati ei tule immo ise maha, siis tuleb usteavamise nuppu puldil vajutada.
ja märku peaks andma punanetuli armatuurlaua peal
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
kirschberg
Postitusi: 35
Liitunud: E Juul 17, 2006 22:00
Asukoht:
Auto:

#7

Tegu on pigem turvalisusprobleemiga. Tehasealarmi puhul peab ca minuti jooksul pärast sisenemist auto käivitama, muidu immo hakkab käivituskatseid nullima. Tehasealarm on 900SE 1997 a variandi puhul standardvarustuses.:drive:
robema
Postitusi: 25
Liitunud: L Mär 25, 2006 0:26
Asukoht:
Auto:

#8

Tere, tundub jah, et turvaprobleemid. Kui autol on tehasealarm peal, siis ehk aitab see, et auto puldist valvesse panna ja tagasi valvest maha ja proovida koheselt käivitada. Immo annab endast märku alarmi valgusdioodi kahekordse vilgutamisega ja maha seda saab võtta ainult puldist või esinduses Tech-2 seadmega
Tengai
Postitusi: 4
Liitunud: N Juul 20, 2006 10:44
Asukoht:
Auto:

#9

Tänud kõigile, esmaspäeval käib diagnostis ära siis saab näha kas ise loll ja ei oska kasutada või on tõesti midagi kuskil ära küpsend.
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 571
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#10

alati ei pea uksi lukku panema. Pane võtmed süütelukku ja vajuta siis 'uste avamise nuppu'. Uksed ei reageeri, kuid immo tuleb maha, seda näitab see punane tuli seal armatuurlaua peal.

Üldiselt see ng 900 immo käitumine oli minu jaoks ka müstika. Kui süüde väljas, siis kutt läks peale jummala suvalist mustrit pidi. Mõnikord 2 sekondi jooksul, mõnikor 3 minuti jooksul jne.

A see haiseb jah sul selle järgi, et immo läks vahetult enne käivitamist peale. Täpselt selline käitumine: käima läheb, kuid siis sureb plärtsti välja.
Tengai
Postitusi: 4
Liitunud: N Juul 20, 2006 10:44
Asukoht:
Auto:

#11

Tervitus

Täpselt nii see oligi nagu miku ütles :D. Täitsa pael kui palju jama mittemillestki. Tänud veelkord ette ja taha kes vastata viitsisid.
Vasta