hard0 kirjutas: ↑T Mai 07, 2019 14:36
OG9-3 puhul on liiga vähe ruumi otsakaane ja poolraami vahel, et mootor peal ketti vahetada saaks. Küll aga saab nii et lasta mootor lahti ja liigutada seda koos käigukastiga mootoriruumis poolraamist eemale(kuskil inglisekeelses foorumis kirjeldati). Ise tegin nii, et eemaldasin mootori alusraami, toestasin mootori-käigukasti altpoolt ja tõstsin auto kere nii palju ülespoole, et sain rattakoopa kaudu keti vahetatud. Midagi lihtsat, mugavat ja glamuurset sellisel lähenemisel igatahes polnud, kuid sain omade jõududega lõpuks tehtud.
Poenimekiri võiks olla umbes selline:
* Ketikomplekt koos kõikide taldede ja hammasratastega(tegelikult saab ka ilma balanssvõllide ketita hakkama kui see ära jätta)
* Õlipumba kaanes olev väntvõlli simmerling
* Plokikaane tihend
* Plokikaane poldid
* Väljalaskekollektori tihend
* Turbo ja väljalaskekollektori vaheline tihend
* Sisselaskekollektori tihend
* Klapikambrikaane tihend
* Tuub tihendisilikooni(Victor Reinz näiteks)
* Õlipumba kaane kummirõngas
* Nukkvõlli otsatihend(tõenäoliselt juba lekib)
* Termostaat, temperatuuriandur ja jahutusvedelik(kui juba siis juba)
Lisaks mainin ära et plokikaane poltide keeramiseks on vaja E-padrunit ning õlipumba kaane mahavõtmiseks on vaja eriti suuri vedrurõnga tange.
Koos nende töödega tuleks üle vaadata ja hinnata ka õlipumba ning reduktsioonklapi seisukord. Samuti vaadata üle ja puhastada karter ning õlivõtusõel, kui seda tehtud pole.