Kus saaks teha Tartus juhipoolse väntvõllitihendi vahetuse?

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Vasta
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#1

Kus saaks teha Tartus juhipoolse väntvõllitihendi vahetuse? aero 184kw 2001
ja mis selline töö maksta võiks?
kroom
Postitusi: 336
Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
Asukoht: Tartu
Auto: Viimati oli OG 9-3 automaat 1999 aastast

#2

Kui kuskil mujal jutule ei võeta, siis Carringus ikka saab.
Aga miks mitte ka Carstopis.
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#3

aga kas keegi on teind ja teab, mis sellise töö umbkaudne maksumus olla võiks ja kas võib mingeid üllatusi ka tulla ?
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1258
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#4

Võta hinnapakkumised remondikohtadest, kui hinna pärast põed - see on tasuta. Autoremondi puhul võib alati tõstukil mingeid asju silma jäâda mehhaanikule, seega jah - üllatusi võib tulla.
Kogenud Aeronaut. :drive:
daags
Postitusi: 785
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Korealased

#5

juhipoolne ehk väntvõlli tagumine tihend?
sel puhul käigukast peale maha ca 5 tundi- kui vaja otsakaan ka tihendada, siis lisatöö juurde. Tihend ise ca 10-20 € mäletamist mööda.

Jõudu.
Võimsust pole kunagi piisavalt
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#6

küsisin 5 kohast hinnapakkumise ja sain ainult ühe vastuse , aardla autoteenindusest , kes oli nõus tegema seda tööd ..
mõtlesin ka lihtsamat lahendust nagu õlilekke peataja ja toimis asi .. ehk jäi seekord ära 400-500 eur remont..
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1258
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#7

mortenx kirjutas: K Okt 02, 2019 1:24 küsisin 5 kohast hinnapakkumise ja sain ainult ühe vastuse , aardla autoteenindusest , kes oli nõus tegema seda tööd ..
mõtlesin ka lihtsamat lahendust nagu õlilekke peataja ja toimis asi .. ehk jäi seekord ära 400-500 eur remont..
Ja kaua sellised peatajad toimivad ajaliselt, see ei saa ju mingi igavene lahendus olla?
Kogenud Aeronaut. :drive:
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#8

vana auto pole nagunii igavene
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 866
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#9

Peale igasugu imeainete kasutamist ölitus- ja jahutussùsteemis see "igavene" iga väheneb tunduvalt. Ebapiisav karteri tuuletus, soon väntvöllil , jäigaks muutunut vv tihendusröngas. Neid vigasid ju tihendimaterjali punduma panev kemikaal ei körvalda vaid rikub ka teised öliga kokku puutuvad tihendid.
Kasutaja avatar
skyline
Postitusi: 1053
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#10

Olen õlilekke peatajat, mis pidavat tihendeid taastama, kasutanud ühel 90ndate lõpust pärit VAG grupi autol. Jah, antud õlivahetusvälba ajaks leke sisuliselt peatus, peale uut õlivahetust lekkis samamoodi edasi ja sedaviisi on see jätkunud juba pea 10 aastat. Midagi hullemaks see küll ei teinud.
Kuna leke suht tagasihoidlik ja mootori erinevate tihendite vahetus maksaks rohkem kui on auto turuväärtus ja auto läheb kere tõttu peagi utiili, siis mind see teema ei ole morjendanud.
Aga kui õlileke ennast ei häiri ja kriitiline pole, siis enne tehnoülevaatust kõlbab ka vana hea "kaltsuga puhtaks meetod"
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
ARZT
Postitusi: 520
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#11

Huvitav, et minu auto kohta pole märkust tehtud, et mootor õline. Ja see on õline. Samas kägisev uks märgiti veaks :D
Vasta