Kus saaks teha Tartus juhipoolse väntvõllitihendi vahetuse?

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Vasta
mortenx
Postitusi: 294
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#1

T Aug 27, 2019 18:39

Kus saaks teha Tartus juhipoolse väntvõllitihendi vahetuse? aero 184kw 2001
ja mis selline töö maksta võiks?
kroom
Postitusi: 249
Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
Asukoht:
Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast

#2

N Aug 29, 2019 8:19

Kui kuskil mujal jutule ei võeta, siis Carringus ikka saab.
Aga miks mitte ka Carstopis.
mortenx
Postitusi: 294
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#3

N Aug 29, 2019 10:57

aga kas keegi on teind ja teab, mis sellise töö umbkaudne maksumus olla võiks ja kas võib mingeid üllatusi ka tulla ?
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1060
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#4

N Aug 29, 2019 14:38

Võta hinnapakkumised remondikohtadest, kui hinna pärast põed - see on tasuta. Autoremondi puhul võib alati tõstukil mingeid asju silma jäâda mehhaanikule, seega jah - üllatusi võib tulla.
Kogenud Aeronaut. :drive:
daags
Postitusi: 721
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 aero

#5

N Aug 29, 2019 14:49

juhipoolne ehk väntvõlli tagumine tihend?
sel puhul käigukast peale maha ca 5 tundi- kui vaja otsakaan ka tihendada, siis lisatöö juurde. Tihend ise ca 10-20 € mäletamist mööda.

Jõudu.
Võimsust pole kunagi piisavalt
mortenx
Postitusi: 294
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#6

K Okt 02, 2019 1:24

küsisin 5 kohast hinnapakkumise ja sain ainult ühe vastuse , aardla autoteenindusest , kes oli nõus tegema seda tööd ..
mõtlesin ka lihtsamat lahendust nagu õlilekke peataja ja toimis asi .. ehk jäi seekord ära 400-500 eur remont..
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1060
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#7

K Okt 02, 2019 8:15

mortenx kirjutas:
K Okt 02, 2019 1:24
küsisin 5 kohast hinnapakkumise ja sain ainult ühe vastuse , aardla autoteenindusest , kes oli nõus tegema seda tööd ..
mõtlesin ka lihtsamat lahendust nagu õlilekke peataja ja toimis asi .. ehk jäi seekord ära 400-500 eur remont..
Ja kaua sellised peatajad toimivad ajaliselt, see ei saa ju mingi igavene lahendus olla?
Kogenud Aeronaut. :drive:
mortenx
Postitusi: 294
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#8

K Okt 02, 2019 12:51

vana auto pole nagunii igavene
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 337
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#9

K Okt 02, 2019 22:01

Peale igasugu imeainete kasutamist ölitus- ja jahutussùsteemis see "igavene" iga väheneb tunduvalt. Ebapiisav karteri tuuletus, soon väntvöllil , jäigaks muutunut vv tihendusröngas. Neid vigasid ju tihendimaterjali punduma panev kemikaal ei körvalda vaid rikub ka teised öliga kokku puutuvad tihendid.
Kasutaja avatar
skyline
Postitusi: 955
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#10

N Okt 03, 2019 9:38

Olen õlilekke peatajat, mis pidavat tihendeid taastama, kasutanud ühel 90ndate lõpust pärit VAG grupi autol. Jah, antud õlivahetusvälba ajaks leke sisuliselt peatus, peale uut õlivahetust lekkis samamoodi edasi ja sedaviisi on see jätkunud juba pea 10 aastat. Midagi hullemaks see küll ei teinud.
Kuna leke suht tagasihoidlik ja mootori erinevate tihendite vahetus maksaks rohkem kui on auto turuväärtus ja auto läheb kere tõttu peagi utiili, siis mind see teema ei ole morjendanud.
Aga kui õlileke ennast ei häiri ja kriitiline pole, siis enne tehnoülevaatust kõlbab ka vana hea "kaltsuga puhtaks meetod"
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
ARZT
Postitusi: 458
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#11

N Okt 03, 2019 11:42

Huvitav, et minu auto kohta pole märkust tehtud, et mootor õline. Ja see on õline. Samas kägisev uks märgiti veaks :D
Vasta