Saab 2.3 Turbo Cabrio 99' - Ostuabi

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
Kasutaja avatar
disko
Postitusi: 2
Liitunud: N Juul 27, 2006 9:34
Asukoht:
Auto:

#1

Varsti jõudmas Eestisse selline selline masin Saksamaalt.

Olen pilte näinud ja hakkas jubedalt meeldima, aga ei tea Saabist suurt midagi! On ehk mingeid soovitusi/hoiatusi?

Kui töökindel ja vastupidav on Saab kabrioleti katus?

Olen kuulnud ka jutte, et ei tasu osta Saabi 2.0 T mootoriga? Kas vastab tõele?

Kas on üldse mõtet Eestis sellist autot omada, talveilmadega sõrmed jäässe ei lähe? Kas katus lund ja jääd ei karda?

Kui vastupidav Saab üleüldsse on ja kas remont on kallim kui teistel selle hinnaklassi autodel?

Oleks abi eest väga tänulik! Ehk olen just mina järgmine uus Saabi omanik!:drive:
Kasutaja avatar
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#2

no kui sa oled jutte kuulnud, siis küsi nende juttude rääkijatelt et kust nemad teavad kõike seda väita? Ma võin ka öelda, et ära üldse autot osta, see on üks rist ja vaev ja bensiin on ka nii kallis :) aga ise sõidan oma autoga mõnuga edasi.
Soovitus, enne auto ostmist vaata, kas kõik asjad mis autol küljes toimivad. Kui midagi on sedasi pooles vinnas, et näiteks katus maha tuleb mootoriga aga peale tuleb tõmmata käsitsi siis on ikka midagi katki ja katusega seotu on tavaliselt suhteliselt kallis. Kui saab siis mine kindlasti kuskile töökotta ja lase kontrollida neid osi, mida sisselülitades või väljastpoolt vaadates ei tundu olevat katki.
Katus on normaalne ja kannatab nii vihma kui lund ja jääd. Turbo mootor on puhas sõidurõõm, kui see korras on. Kui see, mis sa siin kirjeldad on tõesti 2.3 turboga cabrio siis peaks see olema Viggen... mis oleks ainus eestis ja selles autos on "päris palju" sõidumõnu :P
Kasutaja avatar
Garu
Postitusi: 420
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#3

Kas tõesti Viggen Cabrio :notworthy:
Viggenit on kõige lihtsam ära tunda voolujoonelisemate stangede ja kollasinitriibulise embleemi järgi külgmiste suunatulede kohal.


Pilt

Loe ka arvustust:
http://www.forbes.com/2001/06/11/0611test.html

Sellist autot omades ei tasu küll nii proosaliste küsimuste pärast pead vaevata. :drive:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14425
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

2.3 T Cabrio on AINULT Viggen. See on suht haruldane ja kallis mudel. Veendu ikka enne korralikult, et tegu ikka on selle asjaga. Enamlevinud 900 ongi 2.0 või 2.0T. Sõrmed sul SAABi soojenduse juures küll jäässe ei lähe. Katuse vatupidavust ei oska kommenteerida. Aga vast võiks soovitada päris mitte lumehanges hoida. Kindlasti mõjub see katuse elueale positiivselt. Ülejäänud pudinate hinnaklass on samal tasemel teiste markidega.

EDIT:
Algselt postitas: Garu
Kas tõesti Viggen Cabrio :notworthy:
Viggenit on kõige lihtsam ära tunda voolujoonelisemate stangede järgi.
Viggenil on üldiselt ka spetsmärgid lisaks, need kollase-mustakirjud kolmnurgad. Sel Garu toodud pildil paistavad suunatule kohal. Aga... hea tahtmise juures annab neid ju ka järgi teha..;) VIN kood on see, mis asjasse tõe toob.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Garu
Postitusi: 420
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#5

Heh, ma juba jõudsin ka embleemi kirjelduse oma eelnevasse postitusse lisada. Lisaks ka pildi juurde :thumb:

Pilt

Edit: nüüd vist õigem pilt.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#6

cabriol on 2.3 vabalthingav kah
Kasutaja avatar
disko
Postitusi: 2
Liitunud: N Juul 27, 2006 9:34
Asukoht:
Auto:

#7

ok, suured tänud, sai asjas vähekenegi selgust! Kuid nüüd kuulsin uut asja :cool: Kas vastab tõele, et salongisoojenus probleemid esinevad Saabidel tüüpveana? Ei tahaks küll, et kabriol ühtäkki salongisoojendus tihti üles ütlema hakkab....:freak:


Tuli ka pakkumine ühele 2.0 Turbo mootoriga kabriole, kuda on, kas 2.0 T kabrio raskele kerele uimaseks ei jää?

Kui palju Saab kabriosid üldse Eestis on, kas siin foorumis ka keegi kabrio omanik?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14425
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#8

Vastused on ei ütle tihti üles, ja ei jää lahjaks...

Ei saa öelda, et neid soojenduse probleeme ei esine aga mingi massiline katkiminek ei ole seal kohe kindlasti. Rohkem on neist probleemidest juttu olnud 9-5 puhul. Väsivad klappide kinnitused ja siis ei saa enam korralikult juga juhtida. Osavad meistrimehed teevad korda nii, et saab parem kui enne..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#9

2.0T puhul võib juht lahjaks jääda :D 136kW ehk 185 hobust veavad autot edasi "suhteliselt kabedalt" ;) minu kupee kaalub 1370kg ning ma kujutan ette, et cabrio on samast kaalukategooriast. LPT ehk 110kW on juba teine asi, aga ei ole seegi mingi uimerdaja.

see soojuse värk on pigem classicute probleem olnud, et soojakraanid ei toimi ja radikad lekivad, aga kõigest saab kenasti üle.
veldur
Postitusi: 242
Liitunud: R Juul 08, 2005 14:53
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero 05

#10

Natuke ebamäärast infot tuleb disko poolt.
2,0 LPT võib küll "lahjaks" jääda, sellega saab maanteel "tavalisi" pereautosid hirmutada.
Soojendusega ei ole probleeme.
Õhu suunamisega on probleeme.
Trionic teab ja oskab, kui jõuab...
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#11

Hakkan siis ka siin Saab 900 2.0T 1995 cabrio isendit ostma.

link < http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 4_ee.html >

Lugenud läbi siin nii palju teemasid kui võimalik saabi kohta üldse, kuna pole saabis isegi mitte istunud. Loodan et ei pea kahetsema.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Kasutaja avatar
djk
Postitusi: 187
Liitunud: R Dets 03, 2004 14:03
Asukoht:
Auto:

#12

kes saabi soetanud see ka üldjuhul rahule jäänud ja muud autod tundumad mõtetud.
Vasta