Varsti jõudmas Eestisse selline selline masin Saksamaalt.
Olen pilte näinud ja hakkas jubedalt meeldima, aga ei tea Saabist suurt midagi! On ehk mingeid soovitusi/hoiatusi?
Kui töökindel ja vastupidav on Saab kabrioleti katus?
Olen kuulnud ka jutte, et ei tasu osta Saabi 2.0 T mootoriga? Kas vastab tõele?
Kas on üldse mõtet Eestis sellist autot omada, talveilmadega sõrmed jäässe ei lähe? Kas katus lund ja jääd ei karda?
Kui vastupidav Saab üleüldsse on ja kas remont on kallim kui teistel selle hinnaklassi autodel?
Oleks abi eest väga tänulik! Ehk olen just mina järgmine uus Saabi omanik!:drive:
Saab 2.3 Turbo Cabrio 99' - Ostuabi
no kui sa oled jutte kuulnud, siis küsi nende juttude rääkijatelt et kust nemad teavad kõike seda väita? Ma võin ka öelda, et ära üldse autot osta, see on üks rist ja vaev ja bensiin on ka nii kallis
aga ise sõidan oma autoga mõnuga edasi.
Soovitus, enne auto ostmist vaata, kas kõik asjad mis autol küljes toimivad. Kui midagi on sedasi pooles vinnas, et näiteks katus maha tuleb mootoriga aga peale tuleb tõmmata käsitsi siis on ikka midagi katki ja katusega seotu on tavaliselt suhteliselt kallis. Kui saab siis mine kindlasti kuskile töökotta ja lase kontrollida neid osi, mida sisselülitades või väljastpoolt vaadates ei tundu olevat katki.
Katus on normaalne ja kannatab nii vihma kui lund ja jääd. Turbo mootor on puhas sõidurõõm, kui see korras on. Kui see, mis sa siin kirjeldad on tõesti 2.3 turboga cabrio siis peaks see olema Viggen... mis oleks ainus eestis ja selles autos on "päris palju" sõidumõnu

Soovitus, enne auto ostmist vaata, kas kõik asjad mis autol küljes toimivad. Kui midagi on sedasi pooles vinnas, et näiteks katus maha tuleb mootoriga aga peale tuleb tõmmata käsitsi siis on ikka midagi katki ja katusega seotu on tavaliselt suhteliselt kallis. Kui saab siis mine kindlasti kuskile töökotta ja lase kontrollida neid osi, mida sisselülitades või väljastpoolt vaadates ei tundu olevat katki.
Katus on normaalne ja kannatab nii vihma kui lund ja jääd. Turbo mootor on puhas sõidurõõm, kui see korras on. Kui see, mis sa siin kirjeldad on tõesti 2.3 turboga cabrio siis peaks see olema Viggen... mis oleks ainus eestis ja selles autos on "päris palju" sõidumõnu

Kas tõesti Viggen Cabrio 
Viggenit on kõige lihtsam ära tunda voolujoonelisemate stangede ja kollasinitriibulise embleemi järgi külgmiste suunatulede kohal.

Loe ka arvustust:
http://www.forbes.com/2001/06/11/0611test.html
Sellist autot omades ei tasu küll nii proosaliste küsimuste pärast pead vaevata.

Viggenit on kõige lihtsam ära tunda voolujoonelisemate stangede ja kollasinitriibulise embleemi järgi külgmiste suunatulede kohal.

Loe ka arvustust:
http://www.forbes.com/2001/06/11/0611test.html
Sellist autot omades ei tasu küll nii proosaliste küsimuste pärast pead vaevata.

- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14425
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
2.3 T Cabrio on AINULT Viggen. See on suht haruldane ja kallis mudel. Veendu ikka enne korralikult, et tegu ikka on selle asjaga. Enamlevinud 900 ongi 2.0 või 2.0T. Sõrmed sul SAABi soojenduse juures küll jäässe ei lähe. Katuse vatupidavust ei oska kommenteerida. Aga vast võiks soovitada päris mitte lumehanges hoida. Kindlasti mõjub see katuse elueale positiivselt. Ülejäänud pudinate hinnaklass on samal tasemel teiste markidega.
EDIT:
VIN kood on see, mis asjasse tõe toob.
EDIT:
Viggenil on üldiselt ka spetsmärgid lisaks, need kollase-mustakirjud kolmnurgad. Sel Garu toodud pildil paistavad suunatule kohal. Aga... hea tahtmise juures annab neid ju ka järgi teha..Algselt postitas: Garu
Kas tõesti Viggen Cabrio
Viggenit on kõige lihtsam ära tunda voolujoonelisemate stangede järgi.

ok, suured tänud, sai asjas vähekenegi selgust! Kuid nüüd kuulsin uut asja
Kas vastab tõele, et salongisoojenus probleemid esinevad Saabidel tüüpveana? Ei tahaks küll, et kabriol ühtäkki salongisoojendus tihti üles ütlema hakkab....
Tuli ka pakkumine ühele 2.0 Turbo mootoriga kabriole, kuda on, kas 2.0 T kabrio raskele kerele uimaseks ei jää?
Kui palju Saab kabriosid üldse Eestis on, kas siin foorumis ka keegi kabrio omanik?


Tuli ka pakkumine ühele 2.0 Turbo mootoriga kabriole, kuda on, kas 2.0 T kabrio raskele kerele uimaseks ei jää?
Kui palju Saab kabriosid üldse Eestis on, kas siin foorumis ka keegi kabrio omanik?
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14425
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Vastused on ei ütle tihti üles, ja ei jää lahjaks...
Ei saa öelda, et neid soojenduse probleeme ei esine aga mingi massiline katkiminek ei ole seal kohe kindlasti. Rohkem on neist probleemidest juttu olnud 9-5 puhul. Väsivad klappide kinnitused ja siis ei saa enam korralikult juga juhtida. Osavad meistrimehed teevad korda nii, et saab parem kui enne..
Ei saa öelda, et neid soojenduse probleeme ei esine aga mingi massiline katkiminek ei ole seal kohe kindlasti. Rohkem on neist probleemidest juttu olnud 9-5 puhul. Väsivad klappide kinnitused ja siis ei saa enam korralikult juga juhtida. Osavad meistrimehed teevad korda nii, et saab parem kui enne..

2.0T puhul võib juht lahjaks jääda
136kW ehk 185 hobust veavad autot edasi "suhteliselt kabedalt"
minu kupee kaalub 1370kg ning ma kujutan ette, et cabrio on samast kaalukategooriast. LPT ehk 110kW on juba teine asi, aga ei ole seegi mingi uimerdaja.
see soojuse värk on pigem classicute probleem olnud, et soojakraanid ei toimi ja radikad lekivad, aga kõigest saab kenasti üle.


see soojuse värk on pigem classicute probleem olnud, et soojakraanid ei toimi ja radikad lekivad, aga kõigest saab kenasti üle.
Natuke ebamäärast infot tuleb disko poolt.
2,0 LPT võib küll "lahjaks" jääda, sellega saab maanteel "tavalisi" pereautosid hirmutada.
Soojendusega ei ole probleeme.
Õhu suunamisega on probleeme.
Trionic teab ja oskab, kui jõuab...
2,0 LPT võib küll "lahjaks" jääda, sellega saab maanteel "tavalisi" pereautosid hirmutada.
Soojendusega ei ole probleeme.
Õhu suunamisega on probleeme.
Trionic teab ja oskab, kui jõuab...
Hakkan siis ka siin Saab 900 2.0T 1995 cabrio isendit ostma.
link < http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 4_ee.html >
Lugenud läbi siin nii palju teemasid kui võimalik saabi kohta üldse, kuna pole saabis isegi mitte istunud. Loodan et ei pea kahetsema.
link < http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 4_ee.html >
Lugenud läbi siin nii palju teemasid kui võimalik saabi kohta üldse, kuna pole saabis isegi mitte istunud. Loodan et ei pea kahetsema.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.